Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בבעיה של שגרות, אבל בבעיות שחייבו שלילת חובה שלא הופעלה.

 

הוא עו"ד תעבורה ותיק מאד, אנטיפט - אבל תותח על.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כבוד השופט(בדימוס), עו"ד אשר ארבל.

אין לי הכרות אישית, אך יצא לי להכירו מעל דפי האינטרנט בהיותו מנהל פורום דיני תעבורה בתפוז.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לאו דווקא. תתפלא מה עו"ד טוב ועם קשרים יכול להשיג.

טרי-טרי(חלף רק שבוע ימים)

פעמיים בשכרות + פעם נוספת בהשפעת משקאות משכרים, וזאת תוך תקופה של שנה ומחצה.

התוצאה - קנס גבוה + שלילה ארוכה + מאסר ע"ת.

 

חפשת עו"ד טוב?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כבוד השופט(בדימוס), עו"ד אשר ארבל.

אין לי הכרות אישית, אך יצא לי להכירו מעל דפי האינטרנט בהיותו מנהל פורום דיני תעבורה בתפוז.

 

ממליץ גם עליו. בזמנו ייצג אותי. (העובדת שלו ייצגה, הוא כבר קצת מבוגר בישביל להתרוצץ בין בתי המשפט)

התוצאה הסופית הייתה מאוד לשביעת רצוני.

ואנשים קצת פרופורציה, איזה מאסר על 355 מ"ג גם אם זה פעם שניה :?:

צפה ל6-12 חודשי שלילה וקנס+מאסר על תנאי (100%) +מה שבראש של שופט.

פורסם
ממליץ גם עליו. בזמנו ייצג אותי. (העובדת שלו ייצגה, הוא כבר קצת מבוגר בישביל להתרוצץ בין בתי המשפט)

התוצאה הסופית הייתה מאוד לשביעת רצוני.

ואנשים קצת פרופורציה, איזה מאסר על 355 מ"ג גם אם זה פעם שניה :?:

צפה ל6-12 חודשי שלילה וקנס+מאסר על תנאי (100%) +מה שבראש של שופט.

אתה היית בסיטואציה כזאת של פעמיים נהיגה בשיכרות?

פורסם
אתה היית בסיטואציה כזאת של פעמיים נהיגה בשיכרות?

 

לא, אבל יצא לי לשמוע סיפורים של פעמיים נהיגה בשכרות. אגב בשני המקרים הומר לסעיף נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, שאגב העונש המקסימלי הוא הרבה פחות מנהיגה בשכרות.

וגם שוב לא שאני מצדיק פה מישהו אבל זה 355 זאת לא כמות כזאת אסטרונומית.

פורסם

מכיר אישית בחור שיושב כרגע 4 שנים במעשיהו על נהיגה פעם שנייה בשכרות, כמובן שלא רק זה והתווסף לזה סעיף של סיכון חיי אדם או איזשהיא חרטא דומה.

והיה לו עורך דין יקר מאוד ונחשב מאוד, קיצר לו את העונש בחצי. אבל מהכלא לא הוציא אותו.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

לא יושבים 4 שנים בכלא על חרטא!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמה שאתה צודק ישה

יש בטוח סיפור יותר עסיסי מהנהיגה בשיכות פעם שניה,

דיבר איתי בחור שניכנס כאן לפורום שהחבר שלו נהג מכיוון אילת צפונה ועקף פס לבן וברח מהשוטרים זה היה ב 2013 קיבל מעצר בית שנה וחצי נישפט בבאר שבע לקח את עו"ד ששי גז שיחרר כ 70 אלף שח וקיבל מאסר בפועל 14 חודש 3000 שח ושנה פסילה והוא יתחיל לרצות מ 15 לפברואר על סיכון חיי אדם

פורסם
כמה שאתה צודק ישה

יש בטוח סיפור יותר עסיסי מהנהיגה בשיכות פעם שניה,

דיבר איתי בחור שניכנס כאן לפורום שהחבר שלו נהג מכיוון אילת צפונה ועקף פס לבן וברח מהשוטרים זה היה ב 2013 קיבל מעצר בית שנה וחצי נישפט בבאר שבע לקח את עו"ד ששי גז שיחרר כ 70 אלף שח וקיבל מאסר בפועל 14 חודש 3000 שח ושנה פסילה והוא יתחיל לרצות מ 15 לפברואר על סיכון חיי אדם

ששי גז הזה פשוט אגדה, מקווה לעשות את הסטאז שלי אצלו... וכן צודקים הבחור נשפט להבנתי על סיכון חיי אדם ומעבר לשכרות נהג בפסילה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...