Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הגיע הזמן להציג את הרכש החדש - מרצדס C200 קומפרסור

חלק כבר ראו אותה בשרשות שSHRKOL פתח אך מי שלא ראה ,זה הרכב

 

mdnhnltw2gwq.jpg

0gjnyibgtzlm.jpg

סה"כ הרכב די שמור , יד ראשונה ללא פגיעות חיצוניות או שריטות . אפילו סווירלים לא ראיתי על הצבע .

בכל זאת הרכב יעבור טיפול דיטיילינג מקיף .

דבר שמאוד הפריע לי בעת רכישת הרכב הם הפנסים הקדמים שהיו סוג של "שרופים" חשבתי שצריך להעביר ליטוש חיצוני אך זה לא עזר.

לכן היו לי שתי אופציות - לרכוש זוג פנסים חדש (מתחילים מ1700 שקלים לזוג) או לפרק אותם להכניס אותם לתנור ולפתוח אותם ולנסות לנקות אותם מבפנים. הלכתי על האופציה השנייה כי אם זה לא היה עוזר ממילא הייתי רוכש זוג חדש.

פיניתי יום ופירקתי את הפנסים אחרי ניקיון של הפלסטיק עם מים וסבון הפנסים יצאו חדשים !

 

jwfhfyhnyfmd.jpg

nzez2lmtzyfg.jpg

על הדרך צבעתי את הרקע של הפנסים בצבע של הרכב ,אני חושב שזה נותן מראה יותר יפה ואגרסיבי לרכב , במיוחד עם התוספות שהזמנתי לו.

הרכבתי את הפנסים והגיעו ה"גבות" כמובן שגם אותם צבעתי בצבע הרכב (מגיעים בשחור מט) והדבקתי אותם

החלפתי את כל התאורה ללד לבן ומנורות בגוון לבן

הגבה לא סוגרת את כל החלק של אור החנייה וכך זה נראה

 

ankkzn4tmjzj.jpg

 

הזמנתי עוד כמה דברים לרכב וכשיגיעו אני אעדכן , ממליץ לעקוב :lol:

C200k W204 & C180k W203 coupe

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה מעולה, הפנסים מוסיפים המון, אני גם הייתי באותה התלבטות, בסוף הלכתי על האופציה הראשונה - קניתי זוג חדש.

אולי מתישהו שיהיה לי משעמם אני יפרק את הישנים וינסה לנקות אותם - נתת לי מוטיבציה.

 

איזה לדים שמת בגבות? לי לקח קצת זמן למצוא לדים שיעבדו כמו שצריך בגלל המחשב רכב.

בסוף הזמנתי רביעיה של AZN.

פורסם
נראה מעולה, הפנסים מוסיפים המון, אני גם הייתי באותה התלבטות, בסוף הלכתי על האופציה הראשונה - קניתי זוג חדש.

אולי מתישהו שיהיה לי משעמם אני יפרק את הישנים וינסה לנקות אותם - נתת לי מוטיבציה.

 

איזה לדים שמת בגבות? לי לקח קצת זמן למצוא לדים שיעבדו כמו שצריך בגלל המחשב רכב.

בסוף הזמנתי רביעיה של AZN.

 

לא בעיה לפרק את הפנסים , חום של 250 מעלות וקצת זהירות

לגבי הלדים רכשתי פה בארץ 2 זוגות של דיגה לד עם קאנבאס כדי שלא יופיעו לי תקלות

הרכבתי את המנורות כשהפנסים היו מפורקים . לצערי גם אצלי הייתה בעיה עם הבתים של המנורות

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

מדהימה!

אני חולם על היום שאוכל לרכוש לי מרצדס משלי.

אהבתי את העבודה על הפנסים.

ממליץ להחליף את המראות למראות עם האיתות המעודכן בצורת V.

בנוסף הייתי הולך על ג'אנטים מקוריים, משהו בסגנון הטעם שלך אבל עדיין, שיהיה מקורי,

זה נותן לרכב מראה מקורי יותר ופחות אפקט ''ערסי- מונית לשעבר''.

 

מחכה לעוד עדכונים.

שלומי.

פורסם
מדהימה!

אני חולם על היום שאוכל לרכוש לי מרצדס משלי.

אהבתי את העבודה על הפנסים.

ממליץ להחליף את המראות למראות עם האיתות המעודכן בצורת V.

בנוסף הייתי הולך על ג'אנטים מקוריים, משהו בסגנון הטעם שלך אבל עדיין, שיהיה מקורי,

זה נותן לרכב מראה מקורי יותר ופחות אפקט ''ערסי- מונית לשעבר''.

 

מחכה לעוד עדכונים.

 

אני מחפש מראות כאלה , לדעתי יותר יפות .. מחכה שאמצא .

בקשר לג׳אנטים .. ככה קניתי את הרכב , הבעלים הקודמים החליף אותם במקוריים

אני שוקל להחליף לג׳אנטים יותר אגרסיביים

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם (נערך)

ממליץ על ג'אנטים של האוונגארד או של הקיט AMG עם עדיפות לג'אנט של הקיט AMG,

הרבה יותר מיוחד, פחות נפוץ ומעניק לרכב מראה יותר ייחודי.

 

ג'אנט של אוונגארד:

 

itgqmz34iown.jpg

 

ג'אנט של קיט AMG:

 

nivi2mzhywxt.jpg

 

בנוסף ממליץ להחליף פנסים אחוריים לפנסים של ה- W204 לאחר מתיחת הפנים, אלה עם תאורת לד

ובנוסף להשחיר את הפנס בקטע באמצע רק בקטע הלבן.

שלא יהיה לא השחרה מלאה שלא רואים כלום, לך על משהו עדין יותר.

לך על משהו קצת יותר כהה מההשחרה שבתמונה:

 

gbuhzjmmwz5d.jpg

 

ודבר אחרון (סורי אחי, אני בהתקף ויז'ן ;) ), תנסה לבדוק אם אפשרי להוסיף צמד אגזוזים מקוריים של האוונגארד,

בדיוק כמו בתמונה הקודמת (אלא אם כן ברכב כבר יש את צמד האגזוזים, מהתמונות שלך לא כל כך רואים את זה).

עריכה אחרונה על ידי shlomi6280

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...