Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות חומר טוב לניקוי עור של ההגה , ידית הילוכים ואמברקס

מעדיף חנות קרובה כמו אוטודיפו, איזה חומר מומלץ ?

פורסם

יש לך את הרקולס שמשווק מוצרי אופטימום, קניתי ממנו את ה optimum leather protectant - עובד בצורה מדהימה מנסיון שלי, ובאיזור המרכז המשלוח אצלו חינם.

 

יש לך גם את סנו תחליב לעור שאומרים עליו כאן שהוא עושה עבודת פלאים, הוא יותר זול אבל איתו אין לי נסיון.

הנה שרשור שפתחתי על זה השבוע ותמונה לאחר שימוש ב OPTIMUM עם תמונה של ההגה.

איך אתם מנקים הגה מצופה עור?

Opel Adam S 2017

פורסם
יש לך את הרקולס שמשווק מוצרי אופטימום, קניתי ממנו את ה optimum leather protectant - עובד בצורה מדהימה מנסיון שלי, ובאיזור המרכז המשלוח אצלו חינם.

 

יש לך גם את סנו תחליב לעור שאומרים עליו כאן שהוא עושה עבודת פלאים, הוא יותר זול אבל איתו אין לי נסיון.

הנה שרשור שפתחתי על זה השבוע ותמונה לאחר שימוש ב OPTIMUM עם תמונה של ההגה.

איך אתם מנקים הגה מצופה עור?

 

אין את החומר הזה באוטו דיפו ? ואיך משתמשים בו ? העור בהגה הוא בצבע שחור ..

פורסם
אין את החומר הזה באוטו דיפו ? ואיך משתמשים בו ? העור בהגה הוא בצבע שחור ..

תנסה את ה-PROTECTANT שלנו.

התוצאה באמת מדהימה ותודה על הפרגון.

המשלוח בגוש דן - חינם.

פורסם
תנסה את ה-PROTECTANT שלנו.

התוצאה באמת מדהימה ותודה על הפרגון.

המשלוח בגוש דן - חינם.

 

יש לכם אתר להזמין ?

×
×
  • תוכן חדש...