Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעוניין לבצע בקרוב טיפול בו תוחלף רצועת בטיימינג במנוע.

הבנתי שעיקר עלות העניין נעוצה בעבודת הפירוק המרובה.

ברצוני לברר בעם כדאי באותה הזדמנות לפרק ולהחליף גם רכיבים נוספים, הקשורים לאותו פירוק, שהרי הפירוק כבר מבוצע (עלות, עלות) ומחיר החלפים כבר לא ישנה, לא בוצע פירוק מעולם, 7 שנים.

פורסם
בהחלט רצוי:idea:

(1)מותחנים ומאזנים(באלאנס).

(2)משאבת מים.

(3)מחזירי שמן.

 

עמית

שלום עמית.

תיקון קל לא בלנסרים ולא מאזנים כי אים מיסבים:wink:

כול היתר נכון ומומלץ.

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה בעבור ההסברים ,

רציתי להבין בבקשה, האם כאשר פותחים סופר לנסר להחלפת טיימינג, זה אומר פירוק ראש מנוע וגם ניקויו וניקוי הששתומים?

ואם לא, האם כדאי לבצע זאת באותה הזדמנות והחלפת אטמים (יש הזעה קלה), נקוי שסתומים ובוכנות מפיח ובכלל טיפולי ניקוי נוספים למנוע שישפרו פעילותו, (אני לא יודע אילו ניקויים ופירוקים בדיוק ולכן אני שואל).

או שלחילופין הפירוקים שציינתי הם בתוספת עבודה רבה שתייקר משמעותית את העניין ולכן אין בזה טעם?

תודה

פורסם
תודה בעבור ההסברים ,

רציתי להבין בבקשה, האם כאשר פותחים סופר לנסר להחלפת טיימינג, זה אומר פירוק ראש מנוע וגם ניקויו וניקוי הששתומים?

ואם לא, האם כדאי לבצע זאת באותה הזדמנות והחלפת אטמים (יש הזעה קלה), נקוי שסתומים ובוכנות מפיח ובכלל טיפולי ניקוי נוספים למנוע שישפרו פעילותו, (אני לא יודע אילו ניקויים ופירוקים בדיוק ולכן אני שואל).

או שלחילופין הפירוקים שציינתי הם בתוספת עבודה רבה שתייקר משמעותית את העניין ולכן אין בזה טעם?

תודה

שלום.

איין קשר בין הדברים לא מפרקים ראש בשביל להחליף טימינג.

רד מי זה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

או שלחילופין הפירוקים שציינתי הם בתוספת עבודה רבה שתייקר משמעותית את העניין ולכן אין בזה טעם?

תודה

אכן נכון.

פירוק ראש המנוע כרוך בעבודה רבה ולא משתלם.

לכל הידוע לי לא רצוי לפרק את ראש המנוע כל עוד אין בעיות רציניות.

 

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...