Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי רכב מאזדה 2 חדשה (2014, 3 חודשים על הכביש) ואתמול קרה לי משהו מוזר, עליתי על מדרכה (גובה נמוך) ושמעתי חיכוך מלמטה (חיכוך קל לא רעש של דפיקה).

 

כעת שמתי לב שבכל פעם שאני לוחץ על דוושת הברקס כשהרכב על parking אני שומע רעש של יניקת אוויר כמו משאבת אוויר - רעש האוויר מתרחש רק כשאני לוחץ על דוושת הברקס וזה לא רעש מתמיד (כשהדוושה נשארה לחוצה אני לא שומע רעש של זליגת אוויר).

 

יכול להיות שאני מדמיין אבל אני חושב שהברקס נהיה רך יותר.

יש סיכוי טוב שהרעש של מפוח האוויר בעת לחיצת הברקס תמיד היה שם ולא שמתי לב עד כה.

 

האם לדעתכם ישנה פגיעה בבוסטר/צינור וואקום/ שסתום מהמדרכה? זה הגיוני?

האם עליי לגשת למוסך מורשה ולבדוק זאת?

 

תודה רבה לכל העוזרים האדיבים!!

פורסם
שלום לכולם,

 

ברשותי רכב מאזדה 2 חדשה (2014, 3 חודשים על הכביש) ואתמול קרה לי משהו מוזר, עליתי על מדרכה (גובה נמוך) ושמעתי חיכוך מלמטה (חיכוך קל לא רעש של דפיקה).

 

כעת שמתי לב שבכל פעם שאני לוחץ על דוושת הברקס כשהרכב על parking אני שומע רעש של יניקת אוויר כמו משאבת אוויר - רעש האוויר מתרחש רק כשאני לוחץ על דוושת הברקס וזה לא רעש מתמיד (כשהדוושה נשארה לחוצה אני לא שומע רעש של זליגת אוויר).

 

יכול להיות שאני מדמיין אבל אני חושב שהברקס נהיה רך יותר.

יש סיכוי טוב שהרעש של מפוח האוויר בעת לחיצת הברקס תמיד היה שם ולא שמתי לב עד כה.

 

האם לדעתכם ישנה פגיעה בבוסטר/צינור וואקום/ שסתום מהמדרכה? זה הגיוני?

האם עליי לגשת למוסך מורשה ולבדוק זאת?

 

תודה רבה לכל העוזרים האדיבים!!

 

 

היי,

 

למישהו יש רעיון?

פורסם
אם יש ספק, אין ספק. גש למוסך לאבחון של מערכת הבלימה, זה גם ככה אמור להיות באחריות.

 

תודה, האם יכולה להיווצר פגיעה בבוסטר או צינור בלם עקב חיכוך עם המדרכה?

 

האחריות על הרכב כוללת מקרים כאלה?

פורסם

לא יכולה להיות פגיעה בבוסטר מכיוון שהוא יושב בחלק העליון של קיר האש.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
האחריות על הרכב כוללת מקרים כאלה?

 

רכשת רכב חדש, דוושת הבלם החלה לתפקד בצורה שונה ממה שהורגלת, יתכן שזה פסיכולוגי, יתכן שזה באמת המצב, אילו הייתי במקומך הייתי הולך למוסך בכדי שאוכל לישון בשקט. עם מערכת הבלימה לא משחקים.

פורסם
רכשת רכב חדש, דוושת הבלם החלה לתפקד בצורה שונה ממה שהורגלת, יתכן שזה פסיכולוגי, יתכן שזה באמת המצב, אילו הייתי במקומך הייתי הולך למוסך בכדי שאוכל לישון בשקט. עם מערכת הבלימה לא משחקים.

 

 

תודה על העיצות!

 

יש פה במקרה מישהו עם תופעה דומה ברכבו -רעש של מפוח אוויר בעת לחיצה על הבלם?

פורסם

יכול להיות הצליל שאתה שומע הוא של אוויר שנכנס ויוצא מתוך גומיית האבק מעל דוושת הברקס בין מוט דוושת בהלם למשאבת הבלם.

 

אם זהו הצליל אז זה תקין, אך בכל מקרה מומלץ לבדוק.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני לא מבין איך אף אחד לא אמר לו עדיין לבדוק מפלס נוזל בלמים.

דבר ראשון תבדוק אם חסר.

 

דבר שני, זה בדיוק הסימנים שהיו לי ברכב שלי כשגיליתי שהלכה לי משאבת ברקס מרכזית.

בהתחלה זה היה הרעש של האוויר בעת לחיצה על הברקס ואז השמן פשוט נזל מהמשאבה לתוך הבוסטר ומשם לתוך הרכב על הריצפה של הנהג.

אחרי ההחלפה גם הבנתי שהייתה בלימה מאד חלשה לפני זה ולא ידעתי.

 

הנה קישור לשרשור שדיברתי על התקלה ההיא בפורום תפוז-

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=207&messageid=176504068

  • ספונסר פורום
פורסם

מה שאתה שומע הוא רעש טיבעי של של זרימת האויר אל תוך מגבר הבלם בזמן שינוי הנפח

שנגרם בלחיצה על דוושת הבלם .

הרעש הזה תמיד היה שם ,אתה סובל מנזק פסיכולוגי קל בעקבות אותה מכה שהרכב קיבל .

תוך כמה ימים זה יעבור .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...