Jump to content

מורפיום

  • הודעות

    121
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ישראל

צפיות אחרונות בפרופיל

3,254 צפו בפרופיל

הנקודות של מורפיום

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. בוקי תודה על המענה, ראיתי את הפוסט שהצעת לפני כמה ימים ולא עבד אצלי. בנוגע לניתוק הקודן, אני יודע שניתן לנתק ובכל זאת אני מעוניין להשאיר אותו ורק להחליף את הקוד.
  2. שבוע טוב. מצורפת תמונה של הקודן אצלי ברכב מאזדה 3 שנת 2015. אשמח לדעת האם קיימת אפשרות להחליף סיסמה לבד בקודן הנ"ל? אשמח להסבר. תודה רבה
  3. מישהו יודע היכן להשיג את החיישן אוויר?
  4. האם זה החיישן אוויר?
  5. מנוע 2.000 סמ"ק בנזין איפו נימצא החיישן אוויר, זרימת אוויר? יש קצת תחושה של צריכת דלק יותר אך לא משמעותית בכלל אך יציאת האגזוז שחורה לא כמו לפני כן נקיה. ניסיתי להשיג חיישן שנימצא לפני המיצערת ולא מצאתי בחנויות חלקי חילוף וגם לא במאזדה. נאמר לי להשיג בפרוקיות. הזמנתי מחו"ל אך יקח חודש ימים. יש למישהו עיצה?
  6. מאזדה שנת 2002 נידלקה נורת בדוק מנוע עם התקלה הנ"ל. יש אפשרות להמשיך בנסיעה עד לתיקון? האם ידוע שזה בעייה בחיישן אוויר?
  7. צהריים טובים וחג שמח, לצערי השבוע ברגע של חוסר תשומת לב הרווחתי ביושר שריטה עמוקה בכנף האחורית. חוץ מהשריטה יש עיקום קטן בפח שפחות מעניין אותי, אני מעוניין כרגע רק להעלים את השריטה. קראתי כאן בפורום על כל מיני שיטות ועל חומרים שאפשר לעשות לבד וראיתי שהתוצאות ממש טובות רק לא הבנתי את סדר הפעולות של כל התהליך. מצרף כאן תמונות של השריטה וחומרים עם המלצות שמצאתי באנטרנט (צבע יסוד, צבע לפי קוד ולכה) האם אחרי כל צביעה בכל אחד מהחומרים צריך לעבור עם שלייף סבון? גם אחרי הלכה? והאם שלייף סבון זה בעצם נייר ליטוש/נייר מים עדין מאד? אשמח גם להמלצה או דיס המלצה לגבי החומרים שמצאתי אם מישהו מכיר תודה מראש וחג שמח
  8. ערב טוב, אשמח לדעת איפה אפשר לקנות/ להזמין צינור גומי שנכנס מהמנוע לרדיאטור חימום למאזדה 626 שנת 2002. גם מקט יעזור לאיתור החלק מצורפת תמונה של הצינור תודה
  9. שבוע טוב. לאחרונה שמעתי על חברת access, יש להם דגמים חדשים עם מחירים מעולים. חיפשתי מידי עליהם בפורומים, סקירות וכו' אך לא מצאתי משהו רציני. אשמח לחוות דעת מאנשים שמכירים את הכלים של החברה הזו מקרוב, בדגש על SP450. איך הם מבחינת אמינות? זמינות חלפים, טיפולים, אחזקה? האם המנוע שמורכב בדגם הנ"ל גם סיני או שנלקח מחברה מוכרת? (כמו DVX 400 לדוגמה שמורכב עליו מנוע של סוזוקי) תודה מראש ושבוע טוב
  10. צהריים טובים, אני מחפש ספר של היינס לרכב הנל. או לחילופין אם מישהו יודע ויכול לומר לי את מרווח השסתומים שצריך להיות, סדר כיוון השסתומים וכו' זה יעזור לי מאד. תודה ויום טוב
  11. ערב טוב, השאלה עבור קרוב משפחה. יש ברשותו פיאט פונטו 2005 דימניק, מנוע 16 שסתומים. השבוע הרכב עבר שיפוץ ראש מנוע, עקב פריצה של הפאקום ראש. הראש עבר חריטה, והוחלפו או שופצו השסתומים. היום לאחר השיפוץ וההרכבה הרכב לא מניע. מבדיקה של לחץ יצא שאין קומפרסיה. איש מקצוע אמר שבדגם הנ"ל יש כוסיות שאמורות להתמלא בשמן ולוקח להם זמן- בערך יום. השאלה האם מישהו מכיר את המנוע הנ"ל ומכיר את עניין הכוסיות? אשמח למענה או כל הכוונה בעניין. תודה וערב טוב
  12. צהריים טובים, שואל בשביל קרוב משפחה. יש לו פיאט פונטו שנת 2005 שמשמשת אותו לנסיעות ופונטו נוספת 2009 שירדה מהכביש לחלקים. האם תושבת הגיר (משקפיים) של 2009 תתאים לפונטו 2005? תודה מראש וחתימה טובה
  13. תיקון טעות- הצמה של המתאם בעלת 16 חוטים. כאשר 8 מהם מנותקים
  14. ערב טוב. סוף סוף מצאתי זמן לחפש את המתאם שמורכב ברכב ומצאתי אותו. אז המערכת של פיוניר אכן הגיעה עם פלאג 3.5 שיוצאים ממנו 2 חוטים. המתאם המורכב ברכב מחובר לצמה שיש בה 8 חוטים פלוס מינוס, כאשר חצי מהם לא מחוברים לכלום. מצרף כאן את התמונה של המתאם ואשמח להכוונה איך לחבר את הפלאג של הפיוניר למתאם שלי (במידה וזה באמת אפשרי) תודה רבה
  15. תודה רבה. אבדוק את עניין החוט והמתאם.
×
×
  • תוכן חדש...