Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לראות טלויזיה מהמחשב.

 

אני כמובן לא מעוניין להתחבר להוט מסיבות שאני בטוח שכולכם יודעים, וגם ליס אני לא ממהר להתחבר בגלל המחיר הגבוה. החבילה הבסיסית שלהם שמחירה 120 ש"ח והיא יחסית זולה לעומת האחרות, ממש דלילה ולא עונה לי על שום צורך.

עידן+ אני לא רוצה כי אלה ערוצים שאני לא רואה אף פעם גם ככה.

 

אז מה רואים בטלוויזיה? האם יש למישהו המלצות לחברה שמספקת שירותי IPTV? אני למשל מעוניין לצפות בערוצי דיסקברי למיניהם, נשנל ג'יאוגרפיק, HBO, דברים כאלה. יש למישהו מושג איך מתחברים לדבר כזה מישראל?

כמובן שאני מתכוון לשירותים בתשלום. חינם זה תמיד נחמד אבל אני לא חושב שיש דברים כאלה בחינם.

 

אני יודע שסלקום נערכת לדבר כזה, אבל בישראל כמו בכל דבר בתחום הזה, זה יהיה גרוע ויקר, ואז עוד 2-3 חברות יצטרפו לעניין, כל אחת תיקח מאיתנו מאות שקלים כל חודש, ואז שוב יגיע אחד שיעשה פה מהפכה בעניין ולא נבין למה שילמנו כל כך הרבה מלכתחילה.

בקיצור, לא מחכה לסלקום.

 

רעיונות מישהו?

אגב, הטלויזיה כבר מחוברת למחשב בכבל HDMI ומשמשמת אותי ביום יום לצפייה ברטים וסדרות בצפייה ישירה/הורדה.

 

תודה לכולם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תבדוק באמת לגבי נטפליקס, אולי הם מספקים שירותים מחוץ לארה"ב. אם לא, תמיד אפשר להשתמש בproxy.

כמו כן, יש את XBMC. אלפי ערוצי טלוויזיה בחינם. התוכנה קצת מסובכת להתקנה והגדרה, אבל ברגע שאתה מסתדר לא תדע איך חיית בלי זה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

Xbmc ממש לא מסובכת להתקנה.

 

http://www.hometheater.co.il/article04465.XBMC-המדריך-השלם-מאי-2014.html

 

יש כאן גרסה שמעודכנת כבר עם 1300 ערוצים, עברית וכל מה שצריך. יש גם ng ng wild, discovery ומה שאתה רק רוצה.

על זה מתקינים xbmc torrent ופתאום כל הסיפור הזה של לשלם לאחת החברות המונופולסטיות האלה נראה מגוחך מתמיד.

 

התוכן שניתן לצרוך שם הוא כמעט אין סופי. הבעיה היחידה שאני נתקל בה זה שידורי ספורט שזה עדיין לא מספיק טוב.

 

השינוי שזה עושה בחיים הוא ענק, אתה בוחר לראות את התוכן שלך ולא מתרוצץ אחרי הזבל שהם בוחרים לדחוף לך.

פורסם

שלומי הקישור לא עובד, יש מצב לקישור תקין?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)

http://tiny.cc/TheWizXBMC13

 

 

* עכשיו שמתי לב, ההורדה נכשלת לפני סיום.

 

יש את זה

 

http://mirrors.xbmc.org/releases/win32/xbmc-13.2-Gotham.exe

 

 

 

** עידכון הורדתי את הגירסה שנכשלה קודם לכן הפעם דרך אקספלורר, והקובץ ירד שלם ותקין.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם

אם גם ככה אתה משלם על אינט' ספק ותשתית ואני בטוח מעל 120 שקל, אז תדע שבהוט יש אינט' 100מגה הכולל ספק ותשתית וראוטר, וממיר עם 24 ערוצים בטלויזיה, קצת מכל דבר וכולל v.o.d וכל זה ב179

תרצה לשמוע פרטים, 0536061689

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
Xbmc ממש לא מסובכת להתקנה.

 

http://www.hometheater.co.il/article04465.XBMC-המדריך-השלם-מאי-2014.html

 

יש כאן גרסה שמעודכנת כבר עם 1300 ערוצים, עברית וכל מה שצריך. יש גם ng ng wild, discovery ומה שאתה רק רוצה.

על זה מתקינים xbmc torrent ופתאום כל הסיפור הזה של לשלם לאחת החברות המונופולסטיות האלה נראה מגוחך מתמיד.

 

התוכן שניתן לצרוך שם הוא כמעט אין סופי. הבעיה היחידה שאני נתקל בה זה שידורי ספורט שזה עדיין לא מספיק טוב.

 

השינוי שזה עושה בחיים הוא ענק, אתה בוחר לראות את התוכן שלך ולא מתרוצץ אחרי הזבל שהם בוחרים לדחוף לך.

 

שלומי גם לספורט יש פתרון,

תוריד את התוסף שנקרא p2p steams

הנה הREPO: http://p2p-strm.googlecode.com/svn/addons/repository.p2p-streams.xbmc/repository.p2p-streams.xbmc-1.0.3.zip

לאחר מכן תוריד את Sport Devil

http://www.iwillfolo.com/2014/06/install-sportsdevil-xbmc/

 

הספורט דויל הוא למעשה scarper של אתרי ספורט (וביניהם wiziwig) ודרכו ניתן למצוא לינקים לשידורי HD של ספורט.

אני רואה קבוע ליגה אנגלית בשבת וראשון, אמנם לי יותר קל כי יש הרבה שידורים טובים ברוסית

אבל ישנם גם שידורים של sky sport hd ו fox sport int

צריך קצת סבלנות ולפעמים צריך לעבור 5 לינקים עד שמוצאים אחד טוב ויציב - עדיף מכלום

פורסם

מכיר. משתמש בה כבר מספר חודשים. לא ידוע לי על יכולות של צפייה בערוצי טלויזיה בתוכנה הזאת. אשמח אם תחדש לי משהו.

התוכנה הזאת משתמשת במקורות טורנט ובעצם מפעילה לך את הסרט כאשר ברקע היא בעצם מורידה את הסרט דרך טורנט.

זה לא מה שאני מחפש, אני מחפש צפייה בערוצי טלויזיה, כגון דיסקברי ונשנל ג'יאוגרפיק, דרך המחשב. הXBMC נתן לי את הפיתרון הזה.

תודה בכל מקרה.

 

אם גם ככה אתה משלם על אינט' ספק ותשתית ואני בטוח מעל 120 שקל, אז תדע שבהוט יש אינט' 100מגה הכולל ספק ותשתית וראוטר, וממיר עם 24 ערוצים בטלויזיה, קצת מכל דבר וכולל v.o.d וכל זה ב179

תרצה לשמוע פרטים, 0536061689

האמת ש120 שקל זה בדיוק מה שאני משלם על ספק ותשתית, האינטרנט 100 מגה של הוט הוא לא באמת 100 מגה (באזור ה60-65), לא שבבזק זה כן 100 מגה אבל עדיין (גם באזור ה65, לפעמים אולי יותר), ראוטר אני בחיים לא אקנה דרך ספקית תקשורת כלשהיא אלא אקנה אחד בעצמי בחצי/שליש מהמחיר (אני גם לא צריך את התמיכה של הוט/בזק לעניין הזה, מבין בזה בעצמי מספיק וגם יש לי הכשרה בנושא), ה24 ערוצים אלה ככל הנראה כוללים את הערוצים שלא מעניינים אותי בכלל (יש בהם דיסקברי ונשנל ג'יאוגרפיק? אשמח לקבל פירוט של הערוצים במידה ואני טועה) ובשביל VOD אני לא צריך את הוט, כי יש לי מחשב שמחובר לטלוויזיה. באינטרנט יש היום הכל!

חוץ מזה שזה לא משתלם כלכלית, המחיר שאתה מציין הוא בטח לשנה אחת בלבד, ואז המחיר של הספק אינטרנט יעלה, גם התשתית, וגם החבילת ערוצים. אם אני טועה איפהשהו אני מתנצל מראש ואשמח אם תתקן אותי.

להוט אני לא אתחבר גם בחינם. האמת שגם אם ישלמו לי, אני לא בטוח שאתחבר אליהם, תלוי בסכום.

 

בינתיים הורדתי והתקנתי את XBMC והתוכנה הזאת פשוט מדהימה! כל הערוצים שאני רוצה ולא רוצה, פשוט ונוח ובלי לשלם לשום חברה שלך תחפש אותה כשאתה צריך משהו.

תודה לכם!

אם יש למישהו טיפים איך על כל מיני פיצ'רים של התוכנה, אני אשמח לשמוע. ושוב תודה!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
Xbmc ממש לא מסובכת להתקנה.

 

http://www.hometheater.co.il/article04465.XBMC-המדריך-השלם-מאי-2014.html

 

יש כאן גרסה שמעודכנת כבר עם 1300 ערוצים, עברית וכל מה שצריך. יש גם ng ng wild, discovery ומה שאתה רק רוצה.

על זה מתקינים xbmc torrent ופתאום כל הסיפור הזה של לשלם לאחת החברות המונופולסטיות האלה נראה מגוחך מתמיד.

 

התוכן שניתן לצרוך שם הוא כמעט אין סופי. הבעיה היחידה שאני נתקל בה זה שידורי ספורט שזה עדיין לא מספיק טוב.

 

השינוי שזה עושה בחיים הוא ענק, אתה בוחר לראות את התוכן שלך ולא מתרוצץ אחרי הזבל שהם בוחרים לדחוף לך.

 

השימוש בתוסף של טורנט לטלוויזיה חכמה כרוך בתשלום.

האם בXBMC המצב שונה ?

פורסם

בבעלותי TV BOX ואני מריץ עליה XBMC ורואה סדרות.

יש לי גם יס.

בערוצים של היס אני לא צופה בכלל.

לדעתי XBMC+ עידן פלוס (לשם צפיה בחדשות וכאלה- ממש לא עקרוני) יתנו לך את החבילה הכוללת.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אז זהו שבXBMC אני קולט גם את הערוצים הישראלים ויכול לראות חדשות שם. אז גם עידן+ אני לא צריך.

זה לא עובד ב100 אחוז, למשל אתמול ערוץ 2 לא עבד, אבל כל השאר כן. בכל מקרה אני בקושי רואה את הערוצים האלה.

 

בקיצור, אני בטוח שעם הזמן זה רק יילך וישתפר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

התוסף של XBMC TORRENT הוא בעצם

POPCORN TIME ל XBMC. מקווה שהורדת אותו, זה הדבר הכי חשוב בתוכנה הזו.



תתרגל לראות תוכן שאתה בוחר ותרוויח עוד כמה שעות של פנאי בכל חודש.

 

×
×
  • תוכן חדש...