Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב אין הרבה מילים להגיד, לפי דעתי התקנה יפה איכותית מקצועית והכי חשוב בלי שום הברגות!

אז תודה רבה לך ישראל סוף סוף התקנתי את המערכת הזאת :)

יש לנו עוד כמה תיקונים לעשות. ואולי גם להתקדם כבר למשהו טיפה אחר ;)

אבל עד שהוא יגיע למרכז אנחנו נהיה עם בעיות שמיעה.

וכמובן תודה לגיורא.

וחייב את הפוזה של ישראל עושה ז*ן למצלמה תוך כדי ההתקנה

הסאב הוא רוקפורד P3 1908072_10201587441886208_6414265094731279800_n.jpg1920573_10201587432845982_8905400718194401151_n.jpg10257404_10201587437606101_5658276506957227359_n.jpg10298910_10201587444966285_3143821085293131342_n.jpg10347794_10201587434246017_4484093250353595876_n.jpg10383585_10201587436726079_143243672995901948_n.jpg10387230_10201587443486248_5900093838870160024_n.jpg10390385_10201587437086088_1433289977115753989_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי DORSHR1

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

יפה!

התקנתם איטום או משהו?

איך המצב מבחינת רעידות? אצלי אפילו רק עם סט מורל טמפו 6 בלי הגברה שומעים רשרושי פלסטיקה מהדלתות,לאחרונה שיפרתי את המצב עם ספוג אבל עדיין לא 100%.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לא עשיתי איטום, זה גם דוטק לא טמפו.

והאמת מאחורה מן הסתם רועד כי אין איטום והסאב יחסית מפתיע וחזק.

ואני לא שומע שום רשרושים מהדלת אולי בגלל שישראל שם לי טבעות עץ?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

לא השתמשתי בטבעות עץ,אולי זה הקסם.

הרכבתי את הרמקול ישירות על טבעת הפלסטיק שממנה חתכתי את הרמקול הישן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לא עשיתי איטום, זה גם דוטק לא טמפו.

והאמת מאחורה מן הסתם רועד כי אין איטום והסאב יחסית מפתיע וחזק.

ואני לא שומע שום רשרושים מהדלת אולי בגלל שישראל שם לי טבעות עץ?

 

לא שווה להתקין מערכת ללא איטום.

אם מערכת מקורית והיתה עושה רק את האיטום, היתה מרגיש הבדל ( מניסיון שלי כותב את זה ).

:evil:
פורסם

בידוד הוא אכן אחד התורמים המשמעותיים ביותר למערכת הצליל ברכב אבל זה לא אומר שאי אפשר להנות בלעדיו.

 

לאחר ההתקנה הזו - כמובן, שני הטיפים הבסיסיים שלי הם - לבודד את הדלתות ואת כל מה שניתן בנוסף אליהן ולבצע כיווני מערכת נכונים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי המאוד לא מלומדת,

ההשפעה של האיטום מאוד תלויה בסוג הרכב-

ברכב הקודם שהיה לי (סיטרואן קסארה) לא הרגשתי צורך לעשות איטום, ולטעמי שמעו יותר טוב מהרכב הנוכחי (גולף פלוס)

ברכב הנוכחי זה בכלל לא היה אופציונלי- בלי איטום הכל נשמע כאילו מנגן מקופסת פח (למרות השם של האוטו, אין לו יותר מידי קשר לגולף המקורית) ועם איטום יש שיפור מסויים ועדיין פחות טוב מהקסארה (לטעמי)

פורסם

בידוד ארז, בידוד.

 

בכל מקרה, כל מקרה לגופו - יש רכבים בהם מבלי שנבדוק ולא נדע - בוצעה עבודת בידוד כלשהיא על הדלתות.

 

לפעמים צורת הדלת או מיקום הרמקול בדלת מהווים גורם מכריע בכיצד המשטח האחורי בו גלי הקול של הרמקול פוגעים - ישפיעו על התוצאה הסופית.

 

עובי פח, חוזק פח, משקל החומר באזור הרמקול - קריטיים לנושא הרזוננס.

 

האם שמו שכבה מבודדת בין הדופן הפנימית לדיפון או לא? - קריטי לרעשי כביש.

 

במרצדס S קלאס למשל בידוד הרעשים הפנומנאלי הוא לחלוטין OLD SCHOOL גם בדגמים הנוכחיים - לעומת רכבים בהם התקינו מערכות אלקטרוניות לביטול רעשים בS CLASS פשוט תכננו את גוף הרכב ואת ההרכבה שלו להיות שקטים, שימוש בשמשות בעלות עובי כפול.

 

ברולס רויס - הרמקולים מותקנים בתוך כיס מצמר כבשים - וזה עוד מדגמים משנות השבעים! ראיתי במו עיני.

 

בסובארו B4 מהדגמים האחרונים יש שימוש בחומר דמוי צמר לבן שדומה לט'ינסולייט של 3M או תביט במוצר המתחרה של ESIMPEX למשל - בדיפונים, בדש-בורד, בגג ומקומות נוספים והרכב אכן מבודד היטב! נגד רעשי דרך וכביש (תלוי בצמיגים)

 

יש רכבים בהם המנועים עצמם שקטים - ראה ערך האוונסיס עליה אני נוהג

 

ויש רכבים בהם בידוד הרעשים כל כך טוב שהעבירו את רעש המנוע (לא רעש אלטרנטור אלא רעש המנוע עצמו) דרך הרמקולים! -> ראה ערך בימר סדרה 5 מהשנים האחרונות דגמי M.

 

בקיצור - כל מקרה לגופו.

 

 

אבל דבר אחד בטוח - בידוד אקוסטי רק משפר את תוצאת המערכת כאשר משווים למצב בו אין בידוד בכלל למצב בו יש בידוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

התקנה יפה!

רק שלא הצלחתי להבין למה אתה עוזר לישראל להתקין?

הוא יאשים אותך אם משהו לא יעבוד בסוף :evil:

עריכה אחרונה על ידי soogood
פורסם

אני חושב שזה גיורא בתמונות :wink:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן שיתוף פעולה בין עדתי :)

תוצאה סופית יפה ונקיה. חדי העין יבחינו בשימוש בלפלף לבן כדי לאגד את החוטים, בסדר המופתי מאחרי הפלטה, אלו דברים שלא נראים בתוצאה הסופית אך עדיין- לא נחסכה בהם העבודה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...