Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה ישראל אבל הבחור טוען שהוא לא מהעיר.

היום אני אתקשר אליו שוב.

לא נורא שהוא לא מהעיר עצם העובדה שהוא רוצה לשלם על הנזק זה בסדר גמור אם תכניס את האוטו במוסך מורשה כמו שכתבת זה ירשם בהיסטוריה של הרכב וחבל על שטות, תקן יחד איתו ושכח אותו ושוב שזה רק יהיה לשביעות רצונך התיקון.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה להיות חזיר?

במידה וניתן לתקן בעלות מוזלת ובאותו איכות אז למה ללכת לה יקר.

היה לי מקרה שעשיתי רוורס ולא שמתי לב ועשיתי שריטה קטנה על דלת שהייתה כבר שרוטה מלפני כן השארתי פרטים הבחור חזר עלי יעם הצעה של איזה אלף ומשהו על שריטה שאפילו אפשר לתקן בהרבה פחות אמרתי חד וחלק שהדלת הייתה פגומה מלפני ולכן אני לא מתכוון לשאת את העלות המלאה של כל המכות של הדלת שלא גרמתי סגרתי אתו שאני משלם 60 אחוז והוא את כל השאר.

רק כיפור נגמר וכבר איבדתם את האנושיות לכם.

צלם את הרכב לפני ואחרי על מנת להראות למה הוחלף החלק למי שיבוא לקנות ממך את הרכב.

 

חזיר?

פגעו לי ברכב שמושקע במיטב כספי ואני לא בסדר על כך שאני רוצה לסדר במוסך שאני מטפל בו עם אבא שלי שנים?

מילא היה אומר לי שאני אבוא אליו לסדר אבל הוא בפירוש אמר לי תבחר איזה מוסך שבא לך.

ברור מאליו שאני אלך למוסך שאני כמו בן בית בו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

כמה זה כבר יכול לעלות ? 3.5 אלף ? במידה ומחליפים את החליפים .

במוסך ייבואן כל עוד אין נזק תפסנים זה יכול להיגמר בגריל חדש ועבודת פחחות קטנה , מנסיון.

סידרתי מכה ממשאית במרצדס וכל החלק היה תקין אבל מופגז הפחחות + צבע עלה לי 1500 שקל [כמובן הנהג שנכנס שילם]

הפנס האחורי עלה 9500 שקל :)

 

ויש לך את הזכות המלאה לטפל במוסך מורשה/מוסך היבואן , מזה השטויות האלה?

לצלם לפני ואחרי כדי להראות למה הוחלף החלק למי שיבוא לקנות ממך? את מי זה מעניין שהחליפו טמבון או משהו כזה , כולה פלסטיק עם סגסוגת מתכתית שלא נחשבת לפגיעה ברכב כל עוד זה לא דלתות או קורה תחליף את זה זה עדיין לא נחשב תאונה לדעתי , לא מעניין.

עריכה אחרונה על ידי Hi5687
פורסם

אז חזרתי מהמוסך.

בנתיים אין להשיג פגוש וגריל לפורטה,עוד יום יומיים ימצאו לי כנראה.

העלות תהיה מעל 2000 ש״ח ודיברתי עם הנהג הפוגע,הוא לא התנגד ואמר שמה שצריך הוא ישלם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

במורשה קיה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אכן קיה "צמרת" טבריה.

חלקים מפירוק כמובן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • ספונסר פורום
פורסם

יש צורך לראות את הרכב כדי לקבוע את גובה הנזק .

צור איתי קשר טלפוני והעזור לך יותר .

ללא התחיבות מצידך .

 

אלי אמרן שמאי רכב 0546999223

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

אם כבר השרשור הוקפץ,היום חזרתי למוסך וגיליתי שבנתיים אין פגוש לפורטה במלאי אז הולכים לסדר את הפגוש הקיים עם קצת הלחמות (יש קרע קטן בפגוש) ויחליפו את הגריל באחד מפירוק.

1500 כולל הכל,אני שמחתי לצמצם כמה שיותר את העלויות כי בסה''כ אני לא חזיר כמו שכבר רמזו בשרשור הזה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני לא מבין מה התפלאת שאמרו לך חזיר.

לא בקטע רע כמובן, פשוט כך זה נשמע.

הבן אדם היה יכול להיעלם בלי מספר ולשכוח ממך, רק על זה הוא השאיר טלפון צריך להעריך אותו. ולבחור בדרך הקלה שתעלה הכי הרבה כסף זה לא חוכמה.

פורסם

אני באמת מנסה לעשות הכל כדי לצמצם עלויות אבל לא ברמה של תיקון בשקל תשעים שאחריו כל הפגוש ייתקלף.

ולחכמים שיבואו ויגידו שגם במוסך של קיה זה יכול קרות אז ברכב הקודם שלנו הכל היה מעולה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תשמע אם הבן אדם היה בוחר להפעיל ביטוח הייתי אומר :"קרע אותו במחיר ","לך שמאי פרטי שיוציא לך דוח מנופח".

אבל לא הבן אדם רצה לסגור בלי לערב ביטוח לכן חובתך המוסרית בלבד היא לחפש דרך שבה אתה מרוצה מהתיקון באותו הזמן משאיר לבן אדם שפגע בך בשוגג שהאמון באנושות עוד לא אבד.

בכללי אני מתנצל אם נעלבת זאת לא הייתי כוונתי

פורסם

אתה צודק אבל הנה הצלחתי למצוא את עמק השווה (לפחות לדעתי).

1500 ש''ח לגריל ועבודה לפגוש לדעתי זה טוב מאוד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אני לא מבין מה התפלאת שאמרו לך חזיר.

לא בקטע רע כמובן, פשוט כך זה נשמע.

הבן אדם היה יכול להיעלם בלי מספר ולשכוח ממך, רק על זה הוא השאיר טלפון צריך להעריך אותו. ולבחור בדרך הקלה שתעלה הכי הרבה כסף זה לא חוכמה.

 

סלח לי על ההתערבות בדיון, אבל תקנות התעבורה קובעות שיש להשאיר פרטים (וגם קובעות איזה פרטים).

זה שווה ערך לכך שצריך להעריך כל אחד שעוצר ברמזור אדום, נשמע לך הגיוני?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה זה משנה מה החוק אומר, אם בפועל הוא לא מתבצע?

זה לא שווה ערך לרמזור אדום, זה לא קשור בכלל.

בכל מקרה זו דעתי, שזה שמישהו נחמד ומשאיר פרטים(רוב האנשים פשוט בורחים) אז לא להתעלק עליו ו׳לדפוק׳ אותו בכוונה. אלא להגיע להסדר הוגן ולנסות לפתור את העניין בכמה שפחות כסף.

פורסם

זה בדיוק שווה ערך, גם רמזור אדום לא מתבצע באזורים מסוימים, אי מתן זכות קדימה גם לא מתבצע הרבה פעמים, זה פחות עבירה?

אם נתחיל לסווג מה עבירה ומה לא לפי מה שמתבצע בפועל עבירת השוחד בישראל לא הייתה בספר החוקים כבר.

 

וביום שבמשרד לביטחון פנים יקבלו קצת שכל ויתחילו לזמבר נהגים שבורחים בלי להשאיר פרטים אתה תראה שינוי.

בגלל שהוא השאיר פרטים לא צריך לתקן במוסך מדרכה, זו לא סיבה, אין בזה הגיון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...