Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז חזרתי מהמוסך.

בנתיים אין להשיג פגוש וגריל לפורטה,עוד יום יומיים ימצאו לי כנראה.

העלות תהיה מעל 2000 ש״ח ודיברתי עם הנהג הפוגע,הוא לא התנגד ואמר שמה שצריך הוא ישלם.

 

ברגע שאמרת "דתי" והוא השאיר מספר טלפון זה אומר שהוא לא דתי גנב אלא ירא שמים, ובטוח שהוא ישלם את הנזק במלואו כי הוא לא נחמד אליך אלא חושש מאלוהים.

אבל זה לא אומר שאתה צריך לנצל אותו, כולה עבודת פחחות, לא מנוע או גיר, אם אתה יכול לקבל אותה תוצאה במוסך יותר זול, אז למה לא, כמובן בתנאי שזה לא תהיה עבודה זבל.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בפעם המאה אני לא מנסה לנצל אף אחד,נהפוך הוא אני ניסיתי למצוא עבודה כמה שיותר זולה וכמה שיותר איכותית.

אם הייתי רוצה לנצל אותו תאמין לי שגם הייתי מתעקש על החלפת פגוש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
סלח לי על ההתערבות בדיון, אבל תקנות התעבורה קובעות שיש להשאיר פרטים (וגם קובעות איזה פרטים).

 

באמת? מהם הפרטים האלה? מעולם לא שמעתי על זה...

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

חלאס שחררו כבר את הבחור, לא נצלן ולא נעליים.

הוא הסכים לתיקון פגוש והרכבת גריל משומש, אני לא מבין למה אתם מצפים מעבר לזה.

גם המחיר לדעתי סביר לחלוטין.

פורסם
באמת? מהם הפרטים האלה? מעולם לא שמעתי על זה...

 

בפרק הרביעי לתקנות התעבורה (פ230) ישנן 3 תקנות סה"כ:

 

144 מדברת על החובות של הנהגים המעורבים בתאונה בה יש נפגעים בגוף.

145 מדברת על החובות של הנהגים המעורבים בתאונה בה יש נזק לרכוש בלבד.

146 מדברת על החובות של הנהגים מסביב בנוגע לתאונה בה יש נפגעים בגוף.

 

תקנה 145 הרלוונטית היא:

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תאונת דרכים שתוצאתה נזק לרכב אחר או לרכוש אחר

תק' (מס' 3)

תש"ל-1970

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

145. (א) נוהג רכב המעורב בתאונה או בפגיעה ברכב אחר, או ברכוש אחר, שאינו רכב, הנמצא על הדרך או סמוך לה, ונגרם נזק לרכב האחר או לרכוש האמור בלבד, ימסור בו במקום לנוהג הרכב האחר או לבעל הרכוש או לממונה עליו או לשוטר שהזדמן למקום את שמו ומענו, את מספר רשיון הנהיגה שלו ואת מספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, וכן את מספר תעודת הביטוח ושם החברה המבטחת, ויציג לפי דרישתם את התעודות האמורות ואת רשיון הרכב וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם.

(ב) אם כלי הרכב המעורבים בתאונה או בפגיעה והעומדים במקום אירועה גורמים או עלולים לגרום הפרעה לתנועה, יפנו נוהגיהם את הכביש לתנועה חפשית ומיד לאחר מכן ימלאו אחר האמור בתקנת משנה (א).

(ג) היה הרכב האחר שניזוק עומד ללא השגחה, או שבעל הרכוש או הממונה עליו לא היה במקום –

(1) ישאיר נוהג הרכב המעורב בתאונה או בפגיעה הודעה בכתב על גבי הרכב שניזוק, במקום בולט לעין, ובמידת האפשר יעשה כן גם לגבי רכוש שניזוק, ובה יפרט את הפרטים הנזכרים בתקנת משנה (א);

(2) יודיע הנוהג ברכב תוך 24 שעות ממועד קרות התאונה לתחנת המשטרה הקרובה למקום התאונה או הפגיעה על אירועה ויפרט שמו ומענו, זולת אם מסר את הפרטים לשוטר שנזדמן במקום ושמו או מספרו של השוטר ידועים לו.

 

לסיכום חובה להשאיר פרטים, ובהם שם, כתובת, מס' רשיון נהיגה של הנהג, מס' רישום של הרכב, שם וכתובת בעלי הרכב (אם זה חופף לנהג אין צורך), מספר תעודת הביטוח ושם חברת הביטוח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ברגע שאמרת "דתי" והוא השאיר מספר טלפון זה אומר שהוא לא דתי גנב אלא ירא שמים, ובטוח שהוא ישלם את הנזק במלואו כי הוא לא נחמד אליך אלא חושש מאלוהים.

 

אגב אני לא מסכים עם האמירה הזאת.

מה תגיד על האדון הדתי שפגע לי ברכב שבועיים לפני התקרית הזאת? אני בטוח באלף אחוז שזה הוא והרבה חברי פורום הסכימו איתי אבל אין לי איך להוכיח את זה (ממלא הפגוש עכשיו דפוק לגמרי).

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?542827-%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%92-%D7%91%D7%90%D7%93%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%9F-(-)

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בפרק הרביעי לתקנות התעבורה (פ230) ישנן 3 תקנות סה"כ:

...

 

 

בקיצור, את מה שהיית נותן במקרה של תאונה עם רכב נוסע, צריך להשאיר גם על רכב לא מאוייש. הגיוני, אבל בפועל לא ראיתי/שמעתי אף אחד שנוהג כך... מסוג התקנות שהסיכוי שיאכפו אותן שקול לסיכוי שהשכנים שלי ימירו את ערבי הקריוקי שלהם בהליכה לקונצרט.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

בדיוק, כמו לצערנו הרבה עבירות תעבורה אחרות.

 

מצד שני כבר צולמו כאן כמה רכבים חונים (כמו של Car141) שפגעו בהם ולא השאירו פרטים, ואז היה מספר רישוי + וידאו של הפגיעה.

מכאן להגשת דו"ח תאונה במשטרה הדרך מאוד קצרה (ורצויה), והמשטרה יכולה להחליט שהיא מתחילה לאכוף את העבירה הזו, שהרי אין פה עבודה נוספת עבור השוטרים, הנפגע ביצע את התיעוד ומספק את הראיות. נשאר רק להוציא דו"ח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בקיצור, את מה שהיית נותן במקרה של תאונה עם רכב נוסע, צריך להשאיר גם על רכב לא מאוייש. הגיוני, אבל בפועל לא ראיתי/שמעתי אף אחד שנוהג כך... מסוג התקנות שהסיכוי שיאכפו אותן שקול לסיכוי שהשכנים שלי ימירו את ערבי הקריוקי שלהם בהליכה לקונצרט.

 

מתוך 3 פעמים שפגעו ברכבים שהיו לי בחניה פגיעות רציניות פעמיים השאירו לי פרטים. אני לא מדבר על שפשוף קטן או שריטה אלא ממש על מכה בכנף הקדמית שלא מאפשרת לפתוח את דלת הנהג בפונטו שהיתה לי פעם (דווקא לא השאירו פרטים).

 

בפיג'ו 107 שלי מישהי פגעה בפגוש מאחורה ותלשה אותו חלקית והיא השאירה פתק.

 

ובדיוק לפני חודש אבא שלי מצא את הרכב כשהכנף הקדמית מרוסקת וגם נהג משאית השאיר פתק.

 

אני לא חזיר אבל זכותי לטפל ברכב איפה שאני רוצה והוא צריך להיות מתוקן לשביעות רצוני. לנהג הפוגע יש ביטוח והוא זה שמשלם (למעט ההשתתפות העצמית שלו).

 

אסף

פורסם

אסף,ברור שיש לך זכות לתקן איפה שבא לך לטוב ולרע.

אבל מידה ושניי הצדדים הגיעו להסכמה בלי לערב ביטוח, אפשר לחפש את עמק השווה כמו שנעשה כאן.

במידה והצד הפוגע מחליט להפעיל ביטוח אז בכל מקרה לא משנה לאן תכניס את הרכב כל עוד העסק מוציא חשבונית כשרה.

גבי,הרכב שלך נהיה מגנט לנהגים עקומים מציע לך לבדוק ואוליי אתה חונה בצורה שגורמת לרכבים לפוגע בך.

פורסם

די לשחק ברגשות של הנפגע .

לנפגע יש את הזכות המלאה לתקן את הפגוש לשביעות רצונו, וכמה שזה יעלה - יעלה .

גם לי אם היו פוגעים הייתי הולך לתקן עד שהפגוש היה מתוקן ומדוגם 100% .

עם כול הכבוד לאיש הנחמד הזה, פעם הבאה שיסתכל לאן שהוא נוסע .

הכביש זה לא המקום למשחקי " מכוניות מתנגשות " .

פורסם (נערך)
אם כבר השרשור הוקפץ,היום חזרתי למוסך וגיליתי שבנתיים אין פגוש לפורטה במלאי אז הולכים לסדר את הפגוש הקיים עם קצת הלחמות (יש קרע קטן בפגוש) ויחליפו את הגריל באחד מפירוק.

1500 כולל הכל,אני שמחתי לצמצם כמה שיותר את העלויות כי בסה''כ אני לא חזיר כמו שכבר רמזו בשרשור הזה.

 

סליחה,אבל אני מצדיק אותך ב 100 אחוז ואני התנהגתי/הייתי מתנהג

בדיוק כמוך,אני לא זז אפילו מ''מ אחד מסוכנות טויוטה,לגבי הכל,כולל

טיפולים (עברו 3 שנות אחריות) וכמובן תיקונים,

בנזק האחרון שהיה לי ניסו חב' הביטוח להעביר אותי למוסך ההסדר שלהם

והצטערתי על הרגע שהגעתי לשם,אחרי שבוע שהרכב שלי שכב שם נואשתי

והתקשרתי למוסך ''טויוטה'' שלקחו את הרכב מייד(!!) וטיפלו בו לשביעות רצוני,

וגם קיבלתי רכב חלופי של ''אוויס'' לזמן לא מוגבל.

 

טוב לדעת שיש אנשים הוגנים במדינה שלנו,חבל שהם מעטים.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

עדכון מהיום:

הנהג הפוגע העביר אליי את כל הסכום והרכב נכנס היום למוסך.

מחר אני אאסוף את הרכב ואשלח לנהג הפוגע מכתב חתום על ידי שאין לי שום דרישות אחרות כלפיו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...