Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי סיאט לאון 2003 טורבו ולאחרונה יש לי בעיה להתניע, הכל נכבה כשאני מנסה להניע.

לאחר שהתנעתי כמה פעמים עם כבלים ברור שהבעיה היא המצבר או האלטרנטור.

לאחר שהוצאתי את המצבר והטענתי אותו בבית האוטו הניע, לכן אני פוסל (לבינתיים) את האופציה שהוא תקול.

 

מדדתי את הזרם שנכנס אליו כשהמנוע עובד, נכנס טיפה פחות מ1 אמפר, בניגוד ל4 שמדדתי ברכב של חבר.

כמו כן מדדתי 1 אמפר יוצא מהאלטרנטור, שמחזק את הטענה שהאלטרנטור פגום.

 

אציין שלאחר התנעה הרכב נוסע ללא בעיות.

 

אני מחפש מקום לתקן את האלטרנטור באיזור המרכז (הרכב כרגע בראשון).

 

מסקר טלפוני קצר לא מצאתי מקומות שמשפצים בעצמם, רק מקומות שימכרו לי משופץ.

ברובם דובר על 800 לפני עבודה לפני מע"מ, היה מקום יחיד בו דובר על 600 לפני עבודה ולפני מע"מ.

 

אשמח אם תעזרו לי למצוא מקום בו אוכל לתקן את האלטרנטור הקיים במחיר מינימלי.

 

תודה רבה.

פורסם
שלום.

 

מדדתי את הזרם שנכנס אליו כשהמנוע עובד, נכנס טיפה פחות מ1 אמפר, בניגוד ל4 שמדדתי ברכב של חבר.

כמו כן מדדתי 1 אמפר יוצא מהאלטרנטור, שמחזק את הטענה שהאלטרנטור פגום.

הבדיקה שביצעת לא מרמזת על שום דבר. בדיוק כמו שתבדוק לחץ אוויר בצמיגים ותחליט שהמנוע לא תקין.

 

איך ביצעת את הבדיקה ובעזרת איזה ציוד ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מולטימטר עם CLAMP למדידת זרם.

http://www.uni-trend.com/UT203.html#

 

מדדתי את הזרם היוצא מהטרמינל השלילי של המצבר (כיוון שאליו התחבר רק כבל יחיד, יותר קל למדוד).

מדדתי את הזרם שיוצא מהכבל שיוצא מהאלטרנטור.

http://workshop-manuals.com/seat/leon-mk1/images/leon-mk1-18463.png

מס' 1 בסכמה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אשמח אם תעזרו לי למצוא מקום בו אוכל לתקן את האלטרנטור הקיים במחיר מינימלי.

פנה אל רוני סטרטרים ואלטרנטורים בתל אביב. הוא מתמחה בשיפוץ של אלטרנטורים בצורה מקצועית ובמחירים סבירים למדי, והוא גם יעזור לך להרכיב את האלטרנטור במידת הצורך.

פורסם

כפי שכתבתי קודם לכן הבדיקה לא שווה כלום.

 

כתבתי אולי 10 פעמים כאן בפורום כיצד לבדוק את האלטרנטור לכן בצע חיפוש.

איזה כייף לי :)

פורסם
כפי שכתבתי קודם לכן הבדיקה לא שווה כלום.

 

.....

 

אכן. זוהי לא בדיקה ראויה ולא ראויה להחשב בכלל כבדיקת אלטרנטור ו/או כל בדיקה שהיא.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

גם לדעתי - המצבר סיים את חייו.

ממליץ לך לבדוק אותו (יש מספיק חומר על זה בפורום) ובמידת הצורך להחליפו ולבצע בדיקת טעינה.

כ"כ - בצע בהזדמנות זו, בצע בדיקת זליגה !

לאחר כל אלה אני מנחש שתראה שהאלטרנטור תקין (וכעת איני מבין מדוע אתה משתוקק כל כך להחליפו).

ממליץ לך במקום כל המשחקים שאתה עורך (שהם טובים ללמידה אם עושים אותם נכון), לקפוץ למוסך רון שיעשה בדיקה כללית

למערכת הטעינה ויחליף לך מצבר במידה וצריך.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...