Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אני נוסע על סקודה יטי.

כאשר אני מדליק את התאורה הפנימית ברכב, האור מרצד.

האם זה סימן לכך שהמצבר עומד להיגמר, צריך להחליף או שזה משהו אחר?.

 

אני לא זוכר כרגע אם במצב מונע זה קורה גם כן, אבל במצב של רכב על מצבר זה קורה בוודאות.

 

תודה רבה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

1. האם אתה נתקל בבעיות בזמן התנעת הרכב ?

2. מתי הוחלף לאחרונה המצבר ?

3. האם לאחרונה ביצעת התקנה או שינוי במערכת החשמל של הרכב ?

 

* לפני הכול בדוק שהמנורה יושבת בצורה טובה בבית המנורה או/גם החלף את המנורה.

איזה כייף לי :)

פורסם

תאורה מרצדת הינה תופעה שיש לטפל בה מיידית! . הדבר מצביע [לכאורה לפחות]על קפיצות מתח. קפיצות מתח תתכנה בגלל בעיה באלטרנטור או במצבר תקול.

 

להדגיש, התופעה הזו של קפיצות מתח בחריגות משמעותיות מעל 14.8 וולט עלולה ליצר נזקים כבדים.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

^

תודה רבה על התשובות, בהחלט ניתן ללמוד מהן.

להבנה, באם מצבר הוא נהייה ישן, האם דבר כזה לא גורם יכול לגרום לקפיצות מתח?.

מאיפה קפיצות מתח יכולות להגיע?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
1. האם אתה נתקל בבעיות בזמן התנעת הרכב ?

2. מתי הוחלף לאחרונה המצבר ?

3. האם לאחרונה ביצעת התקנה או שינוי במערכת החשמל של הרכב ?

 

* לפני הכול בדוק שהמנורה יושבת בצורה טובה בבית המנורה או/גם החלף את המנורה.

 

1. לאחרונה אני מרגיש כי לוקח קצת זמן להניע את הרכב, הוא לא מניע בנגיעה ראשונה.

כלומר, מקודם לקח לו חצי שנייה להניע, עכשיו לוקח לו שנייה להניע.

 

2. אני לא יודע מתי הוחלף מצבר, אני גם לא זוכר את תאריך המצבר, זהו רכב שקניתי יד2 ואני לא זוכר את הפרטים על המצבר - צריך לבדוק ולחזור אליך עם תשובה.

 

3. הדבר היחידי שביצעתי, הוספה של מתאם למצת של הרכב (סיגריות) וזה פשוט מפצל מצתים, זה הכל.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
תאורה מרצדת הינה תופעה שיש לטפל בה מיידית! . הדבר מצביע [לכאורה לפחות]על קפיצות מתח. קפיצות מתח תתכנה בגלל בעיה באלטרנטור או במצבר תקול.

 

להדגיש, התופעה הזו של קפיצות מתח בחריגות משמעותיות מעל 14.8 וולט לנזקים כבדים.

 

אתעלק על השרשור: יש לי בעיה ביונדאי I20 - אישתי קנתה את הרכב מליסינג כשהמסך של מחשב הדרך עובד לסירוגין, זה לא היפריע ובקושי שמו לב לזה.

בזמן האחרון, כל פעם משהו אחר מתקלקל ואני חושד שאחד קשור לשני-

השקע של המצת לא עבד- החלפתי פיוז, הסתדר לכמה ימים ועכשיו שוב לא עובד (חיברתי אליו מצלמת דשבורד שעבדה פיקס בסיויק שלי)

התאונה הפנימית הפסיקה לעבוד, אור חנייה הפסיק לעבוד למרות שהוחלפה נורה זה לא עזר, מדי פעם דולקת נורת ESP,

האם לדעתך מדובר בקפיצות מתח? אגב המצבר התקלקל והחליפו אותו במסגרת האחריות לאחר חודש שהיא קנתה את הרכב.

פורסם
אתעלק על השרשור: יש לי בעיה ביונדאי I20 - אישתי קנתה את הרכב מליסינג כשהמסך של מחשב הדרך עובד לסירוגין, זה לא היפריע ובקושי שמו לב לזה.

בזמן האחרון, כל פעם משהו אחר מתקלקל ואני חושד שאחד קשור לשני-

השקע של המצת לא עבד- החלפתי פיוז, הסתדר לכמה ימים ועכשיו שוב לא עובד (חיברתי אליו מצלמת דשבורד שעבדה פיקס בסיויק שלי)

התאונה הפנימית הפסיקה לעבוד, אור חנייה הפסיק לעבוד למרות שהוחלפה נורה זה לא עזר, מדי פעם דולקת נורת ESP,

האם לדעתך מדובר בקפיצות מתח? אגב המצבר התקלקל והחליפו אותו במסגרת האחריות לאחר חודש שהיא קנתה את הרכב.

 

ברכב הקודם שלי, נורות כביש היו נשרפות לי כל שבוע וגם הלוח שעונים (דיגיטלי) נשרף 3 פעמים.

לאחר מכן גילית כי החיווט של התאורה החיצונית היה חשוף וכנראה מזה נגרמו לי הבעיות.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

תשובותי בגוף הציטוט בירוק

 

אתעלק על השרשור: יש לי בעיה ביונדאי I20 - אישתי קנתה את הרכב מליסינג כשהמסך של מחשב הדרך עובד לסירוגין, זה לא היפריע ובקושי שמו לב לזה.

בזמן האחרון, כל פעם משהו אחר מתקלקל ואני חושד שאחד קשור לשני-

השקע של המצת לא עבד- החלפתי פיוז, הסתדר לכמה ימים ועכשיו שוב לא עובד (חיברתי אליו מצלמת דשבורד שעבדה פיקס בסיויק שלי)

יש לבדוק מדוע אינו עובד. האם בית המצית תקול או שהנתיך נשרף. אם הנתיך תקין, ואם בית המצית נראה תקין לרבות מכניקה קפיצית שאמורה להחזיק את תקע המצית לבל יקפוץ החוצה, הרי שיתכן שכל הבעיה היא שהמחבר של מצלמת הדשבורד שלך ובית המצית אינם מתאימים פיסית.

התאונה הפנימית הפסיקה לעבוד,

יש לבדוק מדוע. האם הנורית תקינה, אם כן, האם התאורה הפנימית לא דולקת כלל ולא משנה איזו דלת פותחים או שאינה נדלקת כשפותחים רק את דלת הנהג למשל, אז הבעיה בזיהוי דלת הנהג

אור חנייה הפסיק לעבוד למרות שהוחלפה נורה זה לא עזר,

יש לבדוק האם אור החניה בכל הרכב לא עובד ואם כך מדוע. או שרק הנורית שהחלפת אינה פועלת. אם כך, יתכן והנורית תקולה. בכלל , בהחלפת נוריות עדיף תמיד לרכוש נורית ממותג מוביל.

 

מדי פעם דולקת נורת ESP,

 

יש לחבר סורק תקלות לעניין תופעה זו.

 

האם לדעתך מדובר בקפיצות מתח?

 

אם יש קפיצות מתח הרי שמע' ה ESP ומע' בקרת ניהול מנוע ומע' ABS ועוד אחרים, אמורות לרשום קוד תקלה של מתח גבוה.

 

אגב המצבר התקלקל והחליפו אותו במסגרת האחריות לאחר חודש שהיא קנתה את הרכב.

 

אני מקווה שהמצבר מסוג ראוי ותקין. על פניו קשה לי להאמין שבו הבעיה. אבל יתכן.

 

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
1. לאחרונה אני מרגיש כי לוקח קצת זמן להניע את הרכב, הוא לא מניע בנגיעה ראשונה.

כלומר, מקודם לקח לו חצי שנייה להניע, עכשיו לוקח לו שנייה להניע.

 

2. אני לא יודע מתי הוחלף מצבר, אני גם לא זוכר את תאריך המצבר, זהו רכב שקניתי יד2 ואני לא זוכר את הפרטים על המצבר - צריך לבדוק ולחזור אליך עם תשובה.

 

3. הדבר היחידי שביצעתי, הוספה של מתאם למצת של הרכב (סיגריות) וזה פשוט מפצל מצתים, זה הכל.

האם התופעה של הריצוד מתרחשת גם שהמנוע מונע ? האם התאורה החיצונית גם מרצדת ?

 

נתק את המפצל ובודק האם עדיין התאורה מרצדת (קשה לי להאמין שהוא גורם הבעיה אבל תמיד שווה לשלול דברים פשוטים).

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...