Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי אכפת מנתוני יצרן? אין קשר בינם לבין המציאות. בסוניק סביר להניח שתעשה 1 ל 10, באיביזה אתה יכול להגיע ל 50% יותר.

לגבי השוק לדעתי שמירת הערך והסחירות באיביזה טובה יותר.

 

מה לגבי זה שאיביזה ערומה? עדיין יהיה קל למכור איביזה משומשת בלי מחשב הדרך, מולטימדיה, בקרת שיוט וכו' וכו'?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פה בן אדם עם כזה רכב,חן פרחי,לפי הסיקור שלו הממוצע הוא בערך 1/13,ככה שההבדל בדלק יהיה קטן ולא באמת משפיע לעומת היתרונות של הסוניק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש פה בן אדם עם כזה רכב,חן פרחי,לפי הסיקור שלו הממוצע הוא בערך 1/13,ככה שההבדל בדלק יהיה קטן ולא באמת משפיע לעומת היתרונות של הסוניק.

 

אתה מדבר על איביזה 1/13?

 

הבדל של 1/13 מול 1/11 על 80000 קילומטר זה עדיין 8000 ש"ח.

פורסם
מה לגבי זה שאיביזה ערומה? עדיין יהיה קל למכור איביזה משומשת בלי מחשב הדרך, מולטימדיה, בקרת שיוט וכו' וכו'?

מולטימדיה לא מקבלים גם בדגמי הספורט.... זה הכל בתוספת כסף, בקרת שיוט זה די זניח... באיביזה היקרה יש מחשב דרך ובמוזלת לא?

פורסם
אתה מדבר על איביזה 1/13?

 

הבדל של 1/13 מול 1/11 על 80000 קילומטר זה עדיין 8000 ש"ח.

 

80K ק"מ זה בערך 5 שנים, ב-5 שנים זה יוצא 130 ש"ח לחודש...למי שקונה רכב חדש סכום כזה לא צריך להפריע...במידה והוא מחזיק ברכב 5 שנים כמובן :)

לא שאני מזלזל בכסף חס וחלילה...רק נותן נקודה למחשבה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
יש פה בן אדם עם כזה רכב,חן פרחי,לפי הסיקור שלו הממוצע הוא בערך 1/13,ככה שההבדל בדלק יהיה קטן ולא באמת משפיע לעומת היתרונות של הסוניק.

קצת פחות, 12 ק"מ לליטר, כשרוב הנסיעות עירוניות.

בנסיעה בין עירונית ארוכה אפשר להגיע בקלות ל 16-17 ק"מ לליטר.

לפי מה ששמעתי מקציני רכב שרשותם מכוניות כאלו, רמת האמינות גבוהה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
במוזלת אין מחשב הדרך כפי שהבנתי, גם 4 כריות אוויר.

 

לאומת זאת, מפרט של שברולט הרבה יותר עשיר ...

תחשוב מה יותר חשוב לך, איביזה (צריכת דלק, מראה, חווית נהיגה טובה יותר) או סוניק (תא מטען גדול יותר, יותר מאובזר, גיר פשוט וכניראה יותר אמין). תמיד אתה יכול להוסיף מולטימדיה לאיביזה , לא חייב מקורי.

פורסם
סוניק סדאן בהחלט.

יותר מרווחת, מועדת לפחות תקלות, יותר אחריות, פחות כסף לביטוח.

 

 

מצד שני:

הסוניק מכוערת בטירוף.לדעתי האישית כמובן. האיביזה יפה הרבה יותר נראית מתאימה לך ביותר מבחינת הגיל (אם אינני טועה כאן) וה"ניראות".

 

לגבי מכירה או טרייד עתידיים:

פלח שוק שונה לגמרי -מיני משפחתית לעומת רכב צעירים מובהק.

 

עוד לגבי האיביזה:

בגלל הבעיות הידועות בגירים (מצד שני אחריות פנטסטית ל5 שנים מזמן ביצוע התיקון) - ו**לו יכולת** הייתי מייעץ לך ללכת על ידני ובצבע המתאים -כך הרכב יהיה אטרקטיבי הרבה יותר בשוק היד השנייה. אבל אתה צריך אוטומטי...

 

בהצלחה ותתחדש עם מי מזו שתבחר!

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

פורסם
מצד שני:

הסוניק מכוערת בטירוף.לדעתי האישית כמובן. האיביזה יפה הרבה יותר נראית מתאימה לך ביותר מבחינת הגיל (אם אינני טועה כאן) וה"ניראות".

 

לגבי מכירה או טרייד עתידיים:

פלח שוק שונה לגמרי -מיני משפחתית לעומת רכב צעירים מובהק.

 

עוד לגבי האיביזה:

בגלל הבעיות הידועות בגירים (מצד שני אחריות פנטסטית ל5 שנים מזמן ביצוע התיקון) - ו**לו יכולת** הייתי מייעץ לך ללכת על ידני ובצבע המתאים -כך הרכב יהיה אטרקטיבי הרבה יותר בשוק היד השנייה. אבל אתה צריך אוטומטי...

 

בהצלחה ותתחדש עם מי מזו שתבחר!

 

-אבי

 

אולי איביזה זה רכב פוזה, אבל מבחינת אבזור ובטיחות הוא נתקע בסוף המאה הקודם.

פורסם
תחשוב מה יותר חשוב לך, איביזה (צריכת דלק, מראה, חווית נהיגה טובה יותר) או סוניק (תא מטען גדול יותר, יותר מאובזר, גיר פשוט וכניראה יותר אמין). תמיד אתה יכול להוסיף מולטימדיה לאיביזה , לא חייב מקורי.

 

חשבתי על זה ... הכי חשוב לי כסף ופחות כאב ראש.

 

איזה רכב יותר משתלם ולאיזה רכב יהיו פחות בעיות ... זה שני דברים שחשוב לי. הבטיחות הוא גם חשוב אבל פחות.

 

ההרגשה היא שאיביזה יותר משתלמת (צריכת דלק + ירידת ערך) ופחות בעיות יהיו (אני מניח שבעיות בDSG7 תוקנו), האם זה נכון? האם זה נכון בתנאי שאני מחזיק רכב זה 3 שנים? האם זה נכון בתנאי שאני מחזיק רכב זה 5-6 שנים?

פורסם

ירידת ערך אף פעם לא היה הצד החזק של האיביזה, תחשוב כמה כסף אנשים הפסידו עכשיו כשיצאה האיביזה ב 80 אלף כשאנשים קנו רכב מעט יותר מאןבזר מעל 100. אלף, אז איך היא שומרת על ערכה?

האם תוקנו הבעיות אי אפשר לדעת עוד, זה מוקדם מידי, למרות שבעבודה של אבא שלי אוקטביה 2014 נכנסה למוסך בגלל הגיר.

בנוסף כמו שאתה רואה ההבדל בצריכה של הסוניק לאיביזה די דומה.

מה יהיה עוד כמה שנים? במצב הנוכחי אי אפשר לדעת, אף אחד לא ציפה שרכב אוטומטי יעלה 80 לסופר מיני ומשפחתית ככמו סוניק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדיין יש דיווחים בפורום על בעיות בגיר הDSG משנים 2013-2014, אתה יכול לקרוא את השרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537023-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-TSI-DSG-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-2013-2014&highlight=%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA+DSG+2013 שעוסק בנושא.

עם זאת, האחריות על הגיר קוצרה מ5 שנים לשנתיים\שלוש (סיאט וסקודה מקבלות שנתיים אחריות), ככה שאם אתה מתכנן להחזיק את הרכב 3 שנים זה בסדר (יש איזו אפשרות של "רצון טוב" בשנה השלישית, אבל אם אני לא טועה אתה צריך לטפל במוסכים המורשים של צ'מפיון בשביל לקבל את זה, עדיף שבעלי ניסיון ירחיבו בנושא) אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב 5-6 שנים, אני חושבת שיש פה סוג של סיכון.

בכל אופן, אתה מתכנן לעשות ק"מ גובה (80K בשלוש שנים) ככה שככל הנראה לא יהיה קל למכור את שני הרכבים בסוף התקופה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אני חישבתי קצת אחרת, לקחתי נתוני צריכת הדלק ריאלית מאתר auto co il , איביזה - 14.5 קילומטר לליטר ושברולט 11.9 קילומטר לליטר.

 

על ביטוח של איביזה הציעו לי 4.2K חובה + מקיף (יש להתקין כספת) , שברולט עוד לא בדקתי אבל אני לא חושב שיהיה הבדל גדול.

 

אז לדעתי יש פה הבדל של 8000-10000 ש"ח על דלק, נשאלת השאלה האם שברולט אפשר יהיה למכור כך שירידת ערך בעוד 3 שנים יהיה פחות מסיאט ב-8000-10000 ש"ח וכמובן שברולט יהיה יותר קל למכור? כרגע לא נראה לי ...

 

לגבי מחיר הביטוח - אפשר לשאול לפי אילו פרמטרים קיבלת מחיר כזה (גבוה :-() ותק נהיגה בעיקר. וכספת? פעם ראשונה אני שומעת שצריך כספת ברכב

איפה מתקינים אותה ברכב ובאיזה גודל היא ולמה בדיוק צריך

 

אני בדיוק הזמנתי איביזה 2014 ועם מחיר כזה גבוה של ביטוח אולי לא כדאי לי..

 

אודה לתשובה


×
×
  • תוכן חדש...