Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר בדקתי שניהן לפני כמה ימים

ואיני יודע מה מתאים לי איביזה או שברלוט סוניק סדאן?

(אני גבוהה 1.85 ונוסע לבד רוב)

 

הבנתי שאיביזה - מושב האחרוי קצת קטן ולא מרווח :-( למרות אני רוב נוסע לבד ולעתים רחוקות נוסע לבילוי עם החברים שלי שמצטרפים לרכבי. אני יודע שזה לא הבעיה שלי אלא שלהם ועליהם להתכרבל ברגלים שלהם. לא נעים ובאסה?

 

שברלוט סדאן נראה טוב מרווח טוב...

 

השאלה היא מה עדיף לבחור איביזה או שברלוט ?

 

לא הבנתי מדוע ניתן רק 4 כריות אוויר לאיביזה? חשבתי שלפי חוק שכל רכבים חייבים 6 כריות אוויר? לא?

 

תודה מראש ויום שקט

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי בוחר בסוניק,לא לגמרי ברור אם נתפרו בעיות האמינות של ה dsg.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדאבוני, אני עדיין לא מבין כלום על DSG כי מאז היום הראשון קבלתי רשיון הנהיגה ועד היום (המון שנים) אני משתמש בידנית ואפילו הרכב הישן הנוכחי שלי בתיבת הילוכים- ידנית...

הגיע הזמן שאקנה רכב ללא ידנית :-) אבדוק בגוגל מה זה תיבת הילכוים אוטומט רגיל וDSG....

פורסם
סוניק סדאן בהחלט.

יותר מרווחת, מועדת לפחות תקלות, יותר אחריות, פחות כסף לביטוח.

 

פחות כסף לביטוח? איך? סדאן קצת יותר גדול מאיביזה..

 

למרות שניהם בקבוצה 1 אגרת רישוי (1219שח)

 

 

איני מבין למה רוב אשנים מעדיפים איביזה במקום סדאן?

פורסם

הביטוח חובה יהיה דומה אולי בגלל קבוצת הרישוי, הביטוח מקיף נקבע לפי נתוני הנהג והרכב ושם המקיף יהיה הרבה יותר יקר באיביזה, כנס לאתר של אחת מחברות הביטוח הישיר ותקבל הצעת מחיר לשני הרכבים ותראה את ההבדלים.

פורסם

זה נכון, האיביזה שאחד הרכבים שיותר יקר לבטח אותם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שאמרו פה קח בחשבון שביטוח לאיביזה הוא בין היקרים שיש , לפני כמה ימים הזמנתי את האיביזה ורק אח"כ הבנתי עד כמה הבעיה באמת חמורה , אני אישית גם נהג צעיר אז בכלל ... (אחרי חיפושים רבים הצלחתי לסגור בסביבות ה7k (חובה+מקיף) , משנה הבאה 6k)

פורסם

אין קשר לגודל הרכב ולקבוצת הרכב.

הביטוח נקבע לפי משתנים אחרים, האיביזה הוא יותר רכב לצעירים שבמילים יפות "קורעים" את הרכב, הוא ספורטיבי יותר, אחד הרכבים הגניבים ביותר שיש היום, לכן גם הביטוח מקיף בהתאם.

 

שוב...לפי דעתי הסוניק היא בחירה מוצלחת.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

בין היתר סוניק בצורת סדאן, כך כשתצטרך מקום באוטו ובבגז' - יהיה לך.

SEAT זריזה בהרבה מסוניק, אך בשער פרמטרים סוניק לדעתי עדיפה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
בין היתר סוניק בצורת סדאן, כך כשתצטרך מקום באוטו ובבגז' - יהיה לך.

SEAT זריזה בהרבה מסוניק, אך בשער פרמטרים סוניק לדעתי עדיפה.

האיביזה גם נראית יותר טוב (לדעת רוב האנשים), וגם הרבה יותר חסכונית בדלק. הבגאז' של האיביזה גדול מאוד, לא רואה בעיה איתו.

פורסם (נערך)

אני גם באותו מצב, מתלבט מה לקנות ביניהם.

השאלה נראה לי היא מה משתלם יותר.

האם ירידת ערך של סיאט ערום בעוד שלוש שנים יהיה באותו גודל כמו שברולט?

איזה רכב יהיה יותר קל למכור?

 

אם מחיר יהיה אותו דבר (ירידת ערך) אז איביזה יותר זולה לי, כי הבדל של צריכת דלק ל-80000 אלף קילומטר (זה קילומטרז' שלי ל-3שנים) יהיה בארך 10000 ש"ח (שברולט ב-10000ש"ח דורש יותר דלק)

עריכה אחרונה על ידי cucumer
פורסם (נערך)

תא מטען בסוניק 502 באיביזה 292

דלק

איביזה עירוני 7 בין-עירוני 4.4

סוניק עירוני 8.4 בין-עירוני 4.8

הכל מנתוני יצרן

ב-80000 קמ איביזה תצרך 42000 ש"ח

סוניק 50500 ש"ח

חישוב מנתוני יצרן, מצריכה עירונית בלבד, מחיר דלק בחישוב - 7.5 ש"ח לליטר.

הפרש בביטוח מקיף מגלם בצורה מלאה צריכה זאת, לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי ReifA

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
תא מטען בסוניק 502 באיביזה 292

דלק

איביזה עירוני 7 בין-עירוני 4.4

סוניק עירוני 8.4 בין-עירוני 4.8

הכל מנתוני יצרן

ב-80000 קמ איביזה תצרך 42000 ש"ח

סוניק 50500 ש"ח

חישוב מנתוני יצרן, מצריכה עירונית בלבד, מחיר דלק בחישוב - 7.5 ש"ח לליטר.

הפרש בביטוח מקיף מגלם בצורה מלאה צריכה זאת, לדעתי.

למי אכפת מנתוני יצרן? אין קשר בינם לבין המציאות. בסוניק סביר להניח שתעשה 1 ל 10, באיביזה אתה יכול להגיע ל 50% יותר.

לגבי השוק לדעתי שמירת הערך והסחירות באיביזה טובה יותר.

פורסם

אני חישבתי קצת אחרת, לקחתי נתוני צריכת הדלק ריאלית מאתר auto co il , איביזה - 14.5 קילומטר לליטר ושברולט 11.9 קילומטר לליטר.

 

על ביטוח של איביזה הציעו לי 4.2K חובה + מקיף (יש להתקין כספת) , שברולט עוד לא בדקתי אבל אני לא חושב שיהיה הבדל גדול.

 

אז לדעתי יש פה הבדל של 8000-10000 ש"ח על דלק, נשאלת השאלה האם שברולט אפשר יהיה למכור כך שירידת ערך בעוד 3 שנים יהיה פחות מסיאט ב-8000-10000 ש"ח וכמובן שברולט יהיה יותר קל למכור? כרגע לא נראה לי ...


×
×
  • תוכן חדש...