Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכספת זה לא כספת של בנק לשים דברים בתוכה, הכוונה לכספת מסביב למחשב רכב כדי למנוע פירוק והחלפה שלו לצורך גנבת הרכב.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עדיין יש דיווחים בפורום על בעיות בגיר הDSG משנים 2013-2014, אתה יכול לקרוא את השרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537023-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-TSI-DSG-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-2013-2014&highlight=%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA+DSG+2013 שעוסק בנושא.

עם זאת, האחריות על הגיר קוצרה מ5 שנים לשנתיים\שלוש (סיאט וסקודה מקבלות שנתיים אחריות), ככה שאם אתה מתכנן להחזיק את הרכב 3 שנים זה בסדר (יש איזו אפשרות של "רצון טוב" בשנה השלישית, אבל אם אני לא טועה אתה צריך לטפל במוסכים המורשים של צ'מפיון בשביל לקבל את זה, עדיף שבעלי ניסיון ירחיבו בנושא) אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב 5-6 שנים, אני חושבת שיש פה סוג של סיכון.

בכל אופן, אתה מתכנן לעשות ק"מ גובה (80K בשלוש שנים) ככה שככל הנראה לא יהיה קל למכור את שני הרכבים בסוף התקופה.

 

נכנסתי לשרשור שצרפת. 10 עמודים, למעלה ממאה תגובות ואף תקלה אחת מדווחת למעט מישהו "ששמע מחבר על משהו" וגם שם זה לא קשור לגיר. מה כל כך קשה או כואב לגלות שהשדרוג שהגיר עבר מוכיח את עצמו?

 

לגבי הבחור ששאל על הכספת, אז מלבד זו שמגנה על האיתורן, יש באמת גם כספות יעודיות למכוניות. זה בעיקר מיועד לשמירת חפצים קטנים (ארנק מפתחות וכו') כשהולכים למשל לים. זה מותקן בדר"כ בתא המטען.

פורסם (נערך)

1. אתה מוזמן לחזור על השרשור שוב כי כבר בהודעה #8 משתמש בשם punk119 מדווח על תקלה בג'טה 2013 שלו, בהודעה #133 משתמש בשם amiger מדווח על תקלה ברכב של השכנים שלו. אותו אחד "ששמע משהו לא ברור מה" (בשם יוליאן) מהודעה #10 באותה ההודעה מציין אוקטביה נוספת שנכנסה למוסך בגלל תקלה בגיר.

ייתכן ויש עוד כמה דיווחים בגוף של השרשור, לא מתכוונת לעבור עליו שוב, לא הייתי קוראת לזה "אף תקלה אחת".

אולי קיים קושי כלשהו אצלך ולא אצלי?

2. הבחורה שאלה על כספת שחברת ביטוח מחייבת אותה להתקין (כנראה למחשב הרכב), לא חושבת שלחברת ביטוח אכפת מהארנק או הסלולרי שלך כשאתה בים.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537023-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-TSI-DSG-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-2013-2014/page9

גוני

תקרא תגובתו של AMIGAR,גולף מהשנה האחרונה נתקעה פעמיים!

אני מצטט:

"בענין השאלה המקורית בשרשור, זוג שכנים שלי נוסעים על הרכבים הרלוונטיים מהשנה האחרונה, שניהם עם 1.2TSI וDSG7 (גולף ואוקטביה). שניהם בליסינג. שניהם עושים פחות או יותר את אותו מסלול (מודיעין תל אביב ונסיעות פרטיות). הגולף נתקעה כבר פעמיים. בפעם השניה החליפו קלאצ'ים. האוקטביה ללא בעיות.



 

מציף לך שוב את האלפא, יש מבצע וכרגע הרכב מתחיל ב160. שווה לבדוק.

אין שם בעיות אמינות סדרתיות, לא בגיר ולא במכללים אחרים."

 

אז מה כואב? שגם לאחר מספר שנים שהגיר בשוק זה מה שרואים בפועל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא מבין מה השאלה פה בכלל, ללכת על בטוח עם רכב מרווח, נוח ואמין או ללכת על רכב עם ביצועים טובים קצת יותר ולקחת את הסיכון 50/50 שתבקר במוסך הרבה?!

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)


×
×
  • תוכן חדש...