Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איזה דברים בודקים בטסט שעלולים לפסול לי את האוטו ?

כמו כן ישנם כמה בעיות כלליות לאוטו.

אני רוצה לדעת האם יפסלו אותי בגלליהם.

בולמי זעזועים חלשים

בלמים עם רפידות חצי חצי

חלונות לא נפתחים טוב,

חלון נהג בכלל דפוק לגמרי

רמקול ימני פעם עובד פעם לא

חסר ידית של נוסע מצד ימין

בהמשך אעדכן בעוד כמה בעיות כלליות אחרות.

 

עוד כמה,

הגה בורח לצד ימין

פנס רגיל + גבוה לא נראים לי מכוונים מספיק.

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

בולמי זעזועים לא נבדקים מבחינת יעילות, רק מבחינת שלמות חיצונית ונזילות.

 

אם אין נזילות, הבולם שלם ותושבות שלו שלמות - עובר. גם אם הוא כבר בלוי ולא מבצע את התפקיד שלו כמו שצריך.

 

רפידות בלם - כל עוד עוצמת הבלימה תקינה ואין הפרשים מעבר למותר בין הצדדים - עובר.

 

חלונות שלא נסגרים/נפתחים - בדרך כלל לא נבדק, אם יבדק - פוסל.

רמקול לא מעניין את אף אחד.

 

ידית דלת חסרה - פוסל. אם זו ידית פנימית, יכול להיות שלא ישימו לב. ידית חיצונית - כן ישימו לב.

 

משיכת הגה - תולוי. בעיקרון גלגלים לא מכוונים - פוסל. שחיקת צמיגים חריגה - פוסל.

 

פנסים לא מכוונים - פוסל. אם מדובר בכיוון פשוט, יבצעו במכון רישוי במקום.

 

 

פורסם

חכם יותר לתקן את הליקויים הקריטיים ולגשת לטסט מאשר להיות מודע לכל הבעיות האלה וללכת איתן ולהחזיק אצבעות. מה גם שתשלם על טסט חוזר, בזבוז זמן וכו...

פורסם

דווקא לא.

 

יותר חכם במצב הזה לגשת לטסט, להיכשל ולקבל רשימה מסודרת של מה שדרוש תיקון. ולתקן.

 

טסט חוזר עולה רק 20 ש"ח.

 

 

פורסם

רשימה יותר מסודרת ממה שפותח הפוסט נתן לא תהיה. זה נכון מה שאתה אומר במידה ולא ברור מהן הבעיות. מה הרעיון ללכת לטסט עם בעיות שידועות לך מראש? אולי הבוחן יפספס כמה אבל הן רק יחזרו בהמשך. לגרור בעיות ברכבים ישנים רק מחמיר את המצב משנה לשנה. זו דעתי בכל אופן. בהצלחה בטסט אגב :)

פורסם

רשימה שלו לא שווה הרבה, כי למשל רפידות בלם שחוקות חצי-חצי זה לא משהו שאפשר באמת להתייחס אליו, כנ"ל רמקול, ידית וכו'.

 

אם יתחיל לתקן את כל זה, זה לא יגמר. אחר כך בטסט אולי וימצאו עוד דברים שהוא לא יודע עליהם.

 

 

ואז יתחיל סבב תיקונים שני.

 

אם תלך לטסט ישר, תדע מה אתה צריך לתקן בשביל לעבור טסט ולהביא את הרכב למצב (יחסית) בטוח לנסיעה.

 

 

פורסם
דווקא לא.

 

יותר חכם במצב הזה לגשת לטסט, להיכשל ולקבל רשימה מסודרת של מה שדרוש תיקון. ולתקן.

 

טסט חוזר עולה רק 20 ש"ח.

 

אני לגמרי עם בוקי בעניין הזה.

מי שניגש להכנה לטסט לרוב משלם על ההכנה ועל תיקונים שבכלל לא בטוח שהיו מכשילים אותו בטסט, ולפעמים גם מוצאים בטס ליקויים שלא מצאו בהכנה.

עדיף לגשת לקבל את רשימת הפסילות בטסט ואז לתקן אותם וזהו. ככה יוצאים עם מינימום נזק כספי.

×
×
  • תוכן חדש...