Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מצאתי רנו 5 טורבו שנת 87 במצב חיצוני טוב (יחסית) בלי מנוע, חופש בטורבו ופגיעה בשאסי קלה מקדימה.

רציתי לדעת כמה שווה רכב כזה בערך...

 

תודה,

ערן.

 

* טעות, נא להעביר לפורום התייעצות לפני מכירה. תודה.

פורסם

לא יותר משלושת אלפים שקלים (וגם זה בנדיבות שאני לא מבין מאיפה נחתה עלי)

 

 

אם יש פגיעת שאסי זה לא מאוד חשוב כי האוטו - גם לכשישוחזר לא יהיה במצב בו זה ישנה.

אם אין מנוע - אתה תהיה בבעיה כי למצוא מנוע מקורי לא יהיה קל ולהתאים מנוע אחר זה פתרון בא בחשבון מאוד - אבל זה יעלה לך.

טורבו עם חופש כמוהו טורבו מת - או להחליף או לשפץ. בכל מקרה זה יעלה לך לא מעט.

דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם הם הדשבורד והפלסטיקה על החלקיה השונים.

פנים הרכב [שכן יהיה לך מאוד קשה להשיג לה חלקים]

 

 

וזהו.

 

 

אם אחת שלמה ונוסעת ניתן להשיג סביב ה10-15 אלף אין סיבה לשלם עבור "תירוץ לרנו 5 טורבו" יותר מ-3.

 

 

רון.

-ותכין המון עצבים - זה אוטו קשה ומתסכל-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לאחי יש רנו 5 טורבו ועוד אחת שהוא משתמש בה לחלקים, סמוף עליי שהיא שווה הרבה יותר מ 3 אלף שקל, גם בלי מנוע.

 

בכל מקרה זה שפתח את ההודעה, אם תוכל תצלם את מצב הרכב ואני, יותר נכון אחי יגיד לך כמה היא שווה בעיניו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אתה מדבר על הרנו 5 טורבו המקורית עם המנוע המרכזי ? או על רנו 5 GT ?

 

כי הרבה אנשים מתבלבלים וקוראים לרנו 5 GT רנו 5 טורבו...

בהודעה הראשונה רשום:שנת 87 -כלומר GT!

המרכזית כידוע... נקראת טורבו 1 או בשלב הבא-טורבו 2 ואין ממנה בציר 87!!!

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

הייתה כזו למכירה שנת 87 ב11 אלף אחרי שיפוץ מלא עם קצה שילדה. גם לה לקח זמן להימכר.

 

אניי הייתי יורד מהרעיון של לקנות אוטו עם שאסי. חפש אחת בלי, ואותה תשפץ

פורסם
שלום,

מצאתי רנו 5 טורבו שנת 87 במצב חיצוני טוב (יחסית) בלי מנוע, חופש בטורבו ופגיעה בשאסי קלה מקדימה.

רציתי לדעת כמה שווה רכב כזה בערך...

 

תודה,

ערן.

 

* טעות, נא להעביר לפורום התייעצות לפני מכירה. תודה.

אני היחיד שרואה את זה ?!

 

חופש בטורבו ? באיזה מנוע ? שלא קיים ? אה ?

פורסם
אני היחיד שרואה את זה ?!

 

חופש בטורבו ? באיזה מנוע ? שלא קיים ? אה ?

אולי בגלל זה יש חופש בטורבו.

כי הוא לא מחובר לשום מנוע :)

פורסם

המנוע קיים אבל הלכו הסליבים (שרוולים) של הבוכנות ואי אפשר לקנות סליבים בלי בוכנות.

אז עדיף להביא מנוע שלם במקום להחליף את כל הבוכנות עם הסליבים.

יש את כל החלקים של המנוע (כולל הטורבו).

פורסם
הייתה כזו למכירה שנת 87 ב11 אלף אחרי שיפוץ מלא עם קצה שילדה. גם לה לקח זמן להימכר.

 

אניי הייתי יורד מהרעיון של לקנות אוטו עם שאסי. חפש אחת בלי, ואותה תשפץ

בטח אם בבזמן הקרוב הוא ימצא אחת-הוא לא יהיה מוכן לשלם את מה שדורשים עבורה....

פורסם
בטח אם בבזמן הקרוב הוא ימצא אחת-הוא לא יהיה מוכן לשלם את מה שדורשים עבורה....

אבל הוא מוכן לשלם על אחת עם שאסי ובלי מנוע עם טורבו גמור סכום דומה כנראה....

×
×
  • תוכן חדש...