Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מעוניין להחליף את הרכב.

קיום יש לו רכב קטן (סוויפט שנת 2000 ומשהו) ועקב התרחבות עתידית במשפחה הוא החליט להחליף את הרכב למשהו קצת יותר גדול.

 

מצד אחד הוא שוקל לרכוש רכב חדש עד בסביבות ה115-120 אלף או לחילופין אם אופציה טובה לחפש משהו שנת 2010-2011 במחיר קצת יותר ״עממי״ של 80 אלף.

 

אשמח לקבל המלצות לשתי האופציות.

חשוב שיהיה מרווח.

לא אמור לנסוע המון בשנה-עד 10k.

עדיף למשהו חסכוני בדלק בדמות 1.2-1.4tsi.

המלצתי לו על רכב בסגנון הסקודה יטי/ראפיד אך עדיין תמיד טוב לשמוע עוד דעות.

 

תודה לעוזרים!

Got To love It

פורסם

סביב 120 אש"ח אני חושב שהלאון נותנת את התמורה הכי טובה במשפחת VAG.

אם המרווח והחיסכון בדלק חשובים אפשר ללכת לכיוון של מיקרוואנים, ההיצע שם הולך ומתרחב לאחרונה עם קיה סול החדש, אופל מריבה, טויוטה ספייס וורסו והונדה ג'אז.

הסוזוקי קרוסאובר הוא גם אפשרות חביבה למשפחתית עם עיצוב ג'יפוני ונכנס בתקציב של 120K.

פורסם

לא הבנתי למה הוא מוכן להוציא 120K על חדש אבל על יד שניה רק 80K.

 

לגבי רכב:

יש את הסיאט לאון

אם צריך תא מטען גדול יותר אולי כדאי לראות את הטולדו החדשה.

ב120K אפשר לקבל אותה עם 1.4 TSI ו DSG7.

מאמין שזה אותו רכב כמו הראפיד.

They are trying to ban me...

פורסם

ממליץ בחום על הלאון 1.2 או 1.4 רק שנראה לי שאין אוטומטיות כאלה אלא רק מ1.8 tsi. במקרה זה אמליץ על הגולף

1.2 או 1.4 tsi dsg משנתון 2010/11

פורסם
לא הבנתי למה הוא מוכן להוציא 120K על חדש אבל על יד שניה רק 80K.

 

לגבי רכב:

יש את הסיאט לאון

אם צריך תא מטען גדול יותר אולי כדאי לראות את הטולדו החדשה.

ב120K אפשר לקבל אותה עם 1.4 TSI ו DSG7.

מאמין שזה אותו רכב כמו הראפיד.

 

ברכב חדש הוא יכול לפרוש את התשלום.

רכב משומש הוא מעדיף לקנות עם כסף נזיל.

Got To love It

פורסם

מצטרף להמלצה על הלאון והאופל מריבה,גם הקיה סול נותנת את מה שאתה מבקש,מרווחת,עיצוב מגניב ונוח למשפחה,כמו לנסוע בג'יפ עירוני.

×
×
  • תוכן חדש...