Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?  

112 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?

    • אאודי A8
    • ב.מ.וו סדרה 7
    • הונדה לג'נד
    • לקסוס LS
    • יגואר XJ
    • מרצדס S
    • פולקסווגן פאטון


פוסטים מומלצים

פורסם

אני הפעם הלכתי לכיוון שונה ובחרתי בסדרה 7. אני פשוט חולה על העיצוב העצבני שלה, הדבר היחיד שמיותר בעיצוב שלה זה הפסים על התא מטען (ולכן אני מעדיף את העיצוב של ה-5 שהוא ללא הפסים הזוועתיים האלה ועוד תוספות שרק מוסיפות).

 

עוד רכב שיש לו כבוד אצלי זה המרצדס, אני חושב שמרצדס רק הולכת ומשתבחת עם השנים, וכל דגם חדש שיוצא נראה רק יותר ויותר טוב.

ליגואר גם מגיע פה טיפה של כבוד. רכב ששומר על עיצוב 40 שנה וממשיך להמכר בכמויות גדולות מראה על קו עיצוב שקולע לטעם של הרבה אנשים.

ללג'נד, לקסוס ולאאודי יש עיצוב פשוט וסתמי לפי דעתי, כמו הקורולה בקטגוריית המשפחתיות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בחרתי בסידרה 7. לפי דעתי זה הדבר האמיתי... כל פעם שאני רואה אחת כזו הראש שלי :turn-l: אחריה...

פורסם

ללא ספק הייתי בוחר בסדרה 7.

הבווארית בעלת העיצוב היפה ביותר לדעתי, יחד עם תא נוסעים שיקי ומרווח.

המנועים מצויינים ללא ספק, ההנאה היא מרובה, לפחות כמו האודי, וגם בנוחות הנסיעה היא לא נכשלת.

אחריה הייתי בוחר במרצדס, גם בגלל העיצוב היפה וגם בגלל שאני שומר הרבה כבוד למרצדס.

פורסם

אני בחרתי ביגואר XJ.

האמת היא, שרק בגלל העיצוב. אין לי הרבה העדפה בין המכוניות הנ"ל מלבד ההונדה שלא קשורה, מפני שאף אחת לא באמת יותר טובה מהאחרת. לכל אחת יש את היתרונות שלה.

פורסם
חשבתי שזה מה שאתה אוהב

 

 

 

 

carlton2.jpg

 

לזה אין מתחרים

MaseratiQuattroporte2003_1.jpg

אדון יקר, אלו המכוניות היוקרה שאני הכי אוהב:-)

תבורכך, והייתי בוחר בהן אם הן היו בסקר, אבל לצערי....:roll:

×
×
  • תוכן חדש...