Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UAZ ספארי - יום כיף ברכב שטח רוסי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נראה קצת כיף.

 

בתור מי שעדיין עושה מילואים פעילים מדי פעם, אני הייתי מעדיף ארוחה טובה וסאונה .

 

זה eTREX 10 ביד של הנווט?

 

קניתי לאחרונה eTREX 20 ואני חייב לציין שהוא מדויק כמו שד עם נעילת לווינים מהירה ביותר.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
תודה על השיתוף!

הלוואי עלינו ימי כיף כאלה מהעבודה.

(ובמאמר מוסגר - מה הסיכוי שאם כמה חבר'ה מפה, מהארץ, יורדים לאסטוניה, עם ידע לבישול "אוכל טעים" - איך זה לדעתך יתפוס שם ?

נראה לי שהם צריכים את זה דחוף, או שהם לא יאכלו דבר מלבד האוכל הגרוע שלהם...?)

 

יתפוס מעולה. אם היה לי הידע והיכולת, הייתי פותח פה מסעדה בוודאות. יש פה מחסור רציני באוכל טוב. מישהו מוכן להרים את הכפפה? :-)

 

זה eTREX 10 ביד של הנווט?

 

קניתי לאחרונה eTREX 20 ואני חייב לציין שהוא מדויק כמו שד עם נעילת לווינים מהירה ביותר.

 

אני לא יודע, אבל אני יכול להעיד שהוא היה מדויק לרמת המטר (או לפחות מטרים בודדים).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב עדיין נמכר כחדש רק שתדע לך :)

באת לגרום לאנשים לקנא עם הניסאן שלך?

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

כן, ברור. אני חי מהקנאה של אנשים :-P

 

האמת שהרגשתי קצת לא נעים. לקחתי הביתה אחת מהעובדות אח"כ וחצי מהדרך היא דיברה על זה שאין לה גרוש על התחת ושהיא רגילה להרוויח מספיק כסף בשביל או לאכול או לגור בדירה משלה, רק לא שניהם ביחד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • אחראי פורום
פורסם

שוקל ייבוא אישי, פרוקסימה?

 

איזה פעילות מגניבה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

לא בהכרח.

אולי האוכל יקר מאוד, השכירות זולה, המשכורת נמוכה והיא נראית פיצוץ ?

איתי, אני שוקל ייצוא אישי.

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם

גבוהה, רזה ובלונדינית כמו אסטונית ממוצעת. אחרת לא הייתי מקפיץ אותה הביתה :wink:

ואם לענות ברצינות לרגע - אני מניח שהיא דיברה על משכורת קרובה למינימום, סביב 300-500 יורו לחודש (1500-2500 שקלים), מה שבאמת לא מאפשר לחיות לבד. דירה הכי פשוטה שיש בטאלין תעלה לפחות 250-300 לחודש כולל הוצאות, וזה לא משאיר הרבה בשביל לאכול...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם בישראל לא חסרות בחורות שמרוויחות מינימום ויכולות או לשלם שכ"ד או לקנות אוכל. כולל כאלו תל-אביביות מתוחכמות בתחום הפרסום והתקשורת. למעשה במיוחד כאלו בתחום הפרסום והתקשורת...

 

לא מבין למה נסעת עד לשם, יש כאן הכל!

×
×
  • תוכן חדש...