Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מן הסתם הנוחות תהיה ממוצעת בין ה 14 ל 16

קשה לבצע השוואה מדוייקת עד כמה הנוחות תפגע מכיוון שאתה לא נשאר עם אותו סט צמיגים. אבל לדעתי הירידה בנוחות מ 14 ל 15 לא תהיה דרסטית, ומצד שני 15 נראים יפה יחסית וגם רוחב הסוליה הגיוני ומספק אחיזה טובה -כך שאפשר להסתפק בהם, לדעתי. (גם מחיר הצמיג יהיה זול יותר ביחס ל 16) ולשאלתך השניה - לא יודע איזה דגמים הגיעו במקור עם ג'אנטים במידה 15

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נהנתי לקרוא את חוות הדעת (מסכים על כל מילה)

גיר ידני תמיד יתרון,

מלבד החישוקי מגנזיום - אתה יכול לחפש גם ספויילר נחמד

טיפ: תקפיד לפקוח עין על נזילות שמנים/מים

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

אני לא בטוח אם הספוילר יתקבל יפה ברכב שלי כי אצלי בשונה מהרכב שלך פסי המגן בדלתות ובפגושים וגם ידיות הדלתות שחורים, ככה שנראה לי שזה לא יהיה יפה.

ובנוגע לנזילות אנחנו מחזיקים לנדרובר בבית ככה שאני מתורגל טוב בנושא...

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

גאנט 15 של vr6 דור 3 יתאים לך תוצרת bbs ,ראיתי בלוחות איפה שהוא לא זוכר איפה.

עליה של מידה אחת לא תפגע בנוחות באופן דרסטי.

תבדוק טוב שהם ישרים ולא פגועים.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון:

עברה לה חצי שנה מאז שרכשתי את הגולף במהלכה נסעתי כ-15k ק״מ.

בסך הכל הגולף מראה אמינות טובה, היה רק אירוע אחד שבעקבותיו נאצלתי להיכנס למוסך והוא שטנגה נוספת שכשלה במהלך נסיעה, האמת שאני לא יודע למה המוסך התעקש לא להחליף גם את השניה כשהראשונה כשלה אבל לא נורא, בנוסף לכך הוחלפו באותו ביקור במוסך צלחות הבלמים הקדמיות באחריות לאחר שאלו החלו לגרום לרעידות חזקות בבלימה.

לצערי הבעיה של הבלמים חזרה ואני מתחיל לחשוב שמדובר בפירמה דפוקה כי אני ממש לא נוסע בדרכים הרריות ומשתדל תמיד להאט בעזרת בלימת המנוע.

חוץ מזה הגולף התחדשה ברבעיית פאלקן טריה לכבוד החורף, לפניה היו מורכבים על הרכב צמיגי lasa טורקיים משנת 2008 שברטוב היו ממש מסוכנים.

 

בסך הכל אני מאוד מרוצה מהגולף, היא נוחה, שקטה יחסית, ולמרות הצמיגים המגוחחים שיש לה בעלת אחיזה טובה יחסית.

היא אומנם לא מכונת נהיגה מושחזת ולא היו מזיקים לה עוד כמה סוסים, אבל היא לא עגלה בזכות הגיר הידני עם הילוכים קצרים יחסית.

 

דברים שאני פחות מרוצה מהם הם המראה הכללי של הרכב הספציפי שלי, מכיוון שהוא לא מרמת גימור ג׳נריישן הוא נראה פשוט ואף זקן יחסית מה שדי מפריע לי אבל לא הצלחתי למצוא ג׳נטים משומשים במחיר סביר ולכן לפחות כרגע אני לא מתכוון לעשות שינויים בתחום הקוסמטיקה.

 

אם יש שאלות אשמח לענות,

מקווה שנהנתם.

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

אולי באמת תנסה ספויילר, על הגולף שלי (סימן ארבע 2002 כמעט כמו שלך) הוא נראה טוב.

:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם (נערך)

צריכת דלק?

אצלי הגיר אוטומטי וכל שיוט על 100-120 קמ״ש מצריך טיפוס ל-3.5 אלף סל״ד...

 

גם על הבובה שלי יש ספויילר

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

בנוגע לצריכת דלק,

אני אף פעם לא ביצעתי מדידה כמו שצריך מכיוון שכרטיס האשראי שלי מוגבל ל-200 שקל לתדלוק וזה כמובן רחוק ממיכל מלא אבל אני מעריך שהיא צורכת משהו כמו 1/12-13 ואני לא נוהג ממש רגוע.

גם אצלי בידני שיוט ב-100 זה משהו כמו 3000 סל״ד 130 זה כבר כמעט 4000 סל״ד :?

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

אולי כשאני אחליף ג׳נטים אני גם אקנה ספוילר מקורי כמו שיש בגרסאת הג׳נריישן ובשאר הגרסאות המאובזרות

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

חבל שלא שידרגת את מידת הצמיגים ל 195/70/14, היה משפר הן את המראה והן את אחיזת הכביש.

כל דגמי הגולף mk4 אופיינו ביחס העברה סופי קצר מאד, מה שגרם לשיוט רועם במהירויות גבוהות, וזה כלל גם ה v5 שהיתה לה תיבה אוטומטית 5 מהירויות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לצערי לא ידעתי שקיימת אפשרות כזאת בכלל,

לא ראיתי את המידה הזאת בהקשר של ה-MK4, אתה בטוח שמבחינה חוקית אפשר להתקין את המידה הזאת בארץ?

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

אפשרי וחוקי, מאשרים את המעבר בטסט.

מה שכן, צמיגים במידה הזו אינם זולים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בטוח.

לגולף 1.6 יש צמיגים 175x14 ולכן העלייה במידה היא ל 195x70x14.

לדגם עם מנוע 2.0 ברמת גימור קומפורטליין יש צמיגים 195x65x15.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...