Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 10 חודשים עם סיאט טולדו 1.2 TSI החדשה 2013


LIORWAGNER
שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיכום 10 חודשים עם סיאט טולדו 1.2 TSI החדשה 2013

 

אחרי שנים רבות עם מכוניות ספורטיביות בעיקר מקונצרן VAG

האחרונה לאון קופרה 2008 שהייתה אצלי במשך4 שנים .

לא הצלחתי למצוא תחליף ראוי אז הוחלט על חזרה רצינית לענף ה דו גלגלי .

לכן חיפשתי רכב משפחתי חדש שיענה על הצרכים האישיים שלי.

ידני , חסכוני ,יעיל עם בגאז' גדול ושרכישת הרכב תהיה זולה.

בהתחלה התעקשתי על רכבי דיזל אך לא מצאתי רכב שבאמת התאם לי ושהצדיק את ההשקעה הכספית הנוספת.

 

כשהגיע הטולדו לארץ חשבתי שיגיע גם דגם הדיזל שיהיה זול מין המתחרים , אך דגם זה לא הגיע.

היה את החשש מרכב קשיח וגימור לא משהו , בעיקר ממוצר לא מוגמר ופשוט מאוד!

 

בסוף נפלה הבחירה על 1200 TSI .

הרכב היה במבצע השקה מחירו היה 101000 שח על הכביש נוספו עוד כמה תוספות :

בלוטות ,איתורן לא פעיל וחישני רוורס.

לא התאכזבתי .

רכב פרקטי יעיל וחסכוני! באגז ענק כמו בסקודה אוקטביה !

הפלסטיקה פשוטה אך איכות הבניה טובה ! מתרגלים לפלסטיק הקשה די מהר . לי בכל מיקרה.

אבזור הרכב טוב לא נופל מדגמים יקרים יותר של החברה.

יש רעשי רוח מכיוון החלונות וגם רעש מבתי הגלגלים לי היה קשה להתרגל לזה.

לגבי שהרכב צר ברוחבו . הוא לא ממש מרגיש צר יש לי כסא לילד ועדיין ניתן להכניס בלחץ עוד שני מבוגרים מאחור,כן לא בנוחות מכסימלית אבל אפשר.

 

את התלונות על הקשיחות וספיגת זעזועים לא טובה אני לא מבין

נכון זה לא סיטרואן אבל בהחלט סביר מאור.

בראפיד מבית סקודה משום מה זה באמת מרגיש קשיח יותר וגם יש הרבה רעשי פלסטיקה ברכב.

 

בזכות משקל קל של הטולדו בסביבות 1100 ק"ג מנוע ה 1200 TSI לא קטן על הרכב ונותן תאוצה מרשימה !

צריכת הדלק בתנאי הנסיעה הקבועים שלי סביב 16 קילומטר לליטר

בנסיעה ארוכה כביש 6 ב 110 גם 19 קילומטר לליטר זה לא מילה רעה!

 

התנהגות היגוי וכו... בתור חובב נהיגה זה היה הבעיה המרכזית שלי .

כן זה לא הקופרה ויש גם לא מעט משפחתיות שיתנו פייט טוב יותר.

אבל זה לא רע , אחיזה יש בשפע גם בזכות צמיגים במידות 215/45/16 מידות חריגות לקטגוריה

וגם לא עוזר לנוחות אבל אני לא מתלונן!

הרכב צפוי וניאטרלי בטוח מאוד לניהוג .

ניתן ליצר קצב נהיגה מהיר מאוד כל עוד הכביש חלק ולא גלי , שם הרכב קצת מתבלבל.

ההגה מעביר פידבק מספק לא מנותק לחלוטין !

מעצורים טובים וחזקים יש דעיכה קלה אחרי מאמצים מרובים אבל לא משהוא שמפריע

בטח לא הנהג הממוצע שירכוש רכב זה.

 

במשך 13500 ק"מ שהרכב נימצא אצלי לא היה שום בעיה חוץ מההתקן המקומי של הבלוטות

שהפסיק לעבוד.

הפלסטיקה עדיין מרגישה מוצקה כמו היום הראשון של הרכב.

אין בלאי ניראה לעיין מהשטיחים ריפודים של הכסא וכו..

 

יש המלצת קניה חזקה לכל מי שמחפש רכב יעיל זול וחסכוני !!

 

LIOR RR

טולדו שלג.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר שרכשת זאת עיסקה מעולה,אכן לא מזמן ישבתי בה,מאוד מרווחת,תא מטען ענקי ובשילוב סלון בז האווירה מאוד נעימה,רק נקווה שהגיר באמת יהיה אמין כמו שהם דיווחו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירך - ה1.2 היא ידנית עם גיר ששה הילוכים - ולא ידוע לי על בעיות כלשהן בגיר הזה בכלל. ה-DSG7 קיים רק ב-1.4 ובדיזל.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון,עכשיו הבנתי למה המחיר נמוך כול כך,אם כך אז בכלל מצוין שאין את הDSG.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ליאור! חתיכת מעבר עשית.. לפחות יש את הדו-גלגלי שיפצה על הפלפל שאבד בטולדו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר עם טולדו 1.4 והוא מבסוט ממנה לחלוטין.

הרכב גם נרכש במחיר השקה ועלה על הכביש ~110K ש"ח. כבר רשמתי בשרשור אחר, לדעתי מדובר בתמורה מצויינת לכסף.

מכונית מאובזרת וחזקה עם תא מטען עצום. הדבר היחיד שהפריע לי הוא האינטריור הכולל לא מעט משטחים חלולים ופלסטיקה ממוצעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...