Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הפירמוט של המחשב הנייד (ACER) לווינדוס 7 המחשב לא מזהה שום התקני USB.

אני מחבר את המדפסת, דיסק און קי, את הפלאפון. יש צליל שזוהתה חומרה חדשה אבל זה לא מצליח להתקין את הדרייבים הנחוצים לו ופשוט לא מזהה את ההתקן. (התקנתי בנפרד דרייבים של HP מדיסק וזה לא עזר).

כשאני נכנס להתקנים אז אני רואה את השם של ההתקן אבל אי אפשר להשתמש בו בכלל.

ניסיתי להתקין דרייבים של המחשב נייד של היואסבי אבל זה לא עזר. אובד עצות.

פורסם

אם יש לך סימני שאלה צהובים במנהל התקנים,אז כנראה שיש דרייבר (או כמה) הכרחיים לתפעול ה USB שעדיין לא התקנת.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

היום כבר לא עושים פירמוטים למחשבים ניידים ולא מקבלים דיסקים, ה"פירמוט" הוא למעשה שיחזור מקובץ אימג' שנמצא על מחיצה חבוייה בכונן הקשיח.

פורסם

המחשב בן 5 שנים בערך. לא היה קובץ אימג' חבוי כזה בתקופה ההיא.

בקיצור התקנתי את כל הדרייברים האפשריים מהאתר של ACER.

כל חיבור של דיסק און קי חדש המחשב כביכול מחפש את הדרייברים שלו ומנסה להתקין, ואז נכשל.

לא יודע במה הבעיה באמת. צריך ייעוץ.

פורסם

איך שזה נראה יש לך 2 אופציות

1) ללכת למעבדה\חנות שרכשת ממנה\מישהו קרוב שאתה מכיר,ויעשו את זה בשבילך בכמה דקות

2) להתקין תוכנה שמזהה דרייברים ומקשרת אותך לאתרים הנחוצים,משם אתה מוריד EXE\MSI,מתקין,מאתחל - ושלום על ישראל.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

לא נראה לי שזאת בעיית דרייברים חסרים, DOK למשל אמור להיות מזוהה עם הדרייברים שמגיעים סטוק עם מערכת ההפעלה (כל מערכת הפעלה, החל מחלונות 98 SE) בלי שום בעייה.

 

ואגב, גם לפני חמש שנים היו קבצי אימג' שהגיעו במחיצה חבויה.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם
היום כבר לא עושים פירמוטים למחשבים ניידים ולא מקבלים דיסקים, ה"פירמוט" הוא למעשה שיחזור מקובץ אימג' שנמצא על מחיצה חבוייה בכונן הקשיח.

נכון, אך עדיין מקבלים CD עם המחשב, כך שבמקרה והדיסק הקשיח נהרס קליל או שאתה רוצה להתקין מערכת הפעלה שונה ממה שיש באימאג נגיד

Ultimate במקום Home Premium

תוכל להתקין גם דריוורים.

פורסם

לא מקבלים דיסק, אם אתה רוצה להתקין מערכת הפעלה שונה, אתה מוריד את הדרייברים מאתר היצרנית, יותר מזה, היום ליותר ויותר מחשבים ניידים אין בכלל כונן תקליטורים.

×
×
  • תוכן חדש...