Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הכי קל לומר שזה יקר (ובתור סכום כספי לתיקון רכב - זה באמת נראה ככה).

השאלה - מהי הבעייה בדיוק בגיר ? מהן התופעות ברכב ומהי אבחנת המוסך ?

האם ניסית לקבל חוות דעת נוספת לגבי התיקון מבעלי מקצוע נוספים (חלקם אף מומלצים בפורום) ?

אל תשכח שמוסך מורשה יבואן יהיה בדר"כ יקר יותר (יש אולי תיקונים מסויימים שעדיף לעשות במורשה. אינני יודע אם גיר במאליבו זה אחד מהם. ייתכן שכן וייתכן שלא. המתן לתגובות נוספות).

עריכה אחרונה על ידי חולגי
איות

alfa 156 2.5.

פורסם
הכי קל לומר שזה יקר (ובתור סכום כספי לתיקון רכב - זה באמת נראה ככה).

השאלה - מהי הבעייה בדיוק בגיר ? מהן התופעות ברכב ומהי אבחנת המוסך ?

האם ניסית לקבל חוות דעת נוספת לגבי התיקון מבעלי מקצוע נוספים (חלקם אף מומלצים בפורום) ?

אל תשכח שמוסך מורשה יבואן יהיה בדר"כ יקר יותר (יש אולי תיקונים מסויימים שעדיף לעשות במורשה. אינני יודע אם גיר במאליבו זה אחד מהם. ייתכן שכן וייתכן שלא. המתן לתגובות נוספות).

החוות דעת היא שהלך הגיר

היו דפיקות ובומים במהלך נסיעה

פורסם
מילא הם שולחים את נגיר לשיפוץ במקום אחר. תחתוך את המתווך

את האמת זה מוסף מורשה שעובד עם מכון מורשה של היבואן מכון גירים

פורסם (נערך)

גש למכון גירים מורשה מומלץ מפה.

 

אני תיקנתי גיר פעם במוסך מורשה יו אם אי ואני לא ארחיב מלבד זה שאני ממש לא הייתי מרוצה מהם.

 

גש למכון מומלץ לפעמים זה יכול לעלות גם רבע.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

עדיף כמו שנאמר לך לגשת ישירות למכון גירים מומלץ.

יש בארץ שני מקומות איכותיים וישרים לתיקון מקצועי של תיבות אוטומטיות של אמריקאיות , ובייחוד GM/שברולט.

 

אם אתה בצפון :

 

גירומטיק בחיפה :

 

http://www.gearomatic.co.il/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95

 

אם אתה במרכז - סופר גיר בתל -אביב :

 

http://www.supergear.co.il/%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95

פורסם

יש בנס ציונה מאחורי מכון הרישוי מוסך שמתמחה רק בשיפוץ גירים אוטומטים אני בזמנו שיפצתי אצלו גיר שיפוץ ליגה אבל הוא לא זול קוראים למקום כפיר08-9380234

פורסם
יש בנס ציונה מאחורי מכון הרישוי מוסך שמתמחה רק בשיפוץ גירים אוטומטים אני בזמנו שיפצתי אצלו גיר שיפוץ ליגה אבל הוא לא זול קוראים למקום כפיר08-9380234

 

עשיתי את השיפוץ

עשו לי שיפוץ כולל מקיף ב7500 ש"ח כולל מעמ

קיבלתי רכב חלופי לשבוע ואחריות לשנה

×
×
  • תוכן חדש...