Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשמשהו מתחיל לא טוב, הוא בדרך כלל נגמר לא טוב.

 

אני אגיע ישר ולעניין. אחד המכונאים שטיפל לי ברכב דפק אותו. קיבלתי את הרכב חדש לפני חצי שנה.

 

מהן זכויותי בנושא? האם יש סיכוי שאני אקבל רכב חדש אם אדרוש בתוקף? הרי אני משלם, ומשלם הרבה על הרכב ועל החוויה שבלנהוג על רכב חדש.

 

תודה

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם (נערך)

לדעתי מתאים יותר לפורום המשפטי, תוכל בבקשה לפרט יותר מה המכונאי הרס? האם פנית לחברה? מה התשובה שקיבלת מהם?.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם (נערך)

לפי מה שהבנתי ,דפקו את הפרונט באחת הפינות שלו, אין לי עדיין פרטים מלאים כי הוא עדיין במוסך וכנראה מנסים לסדר אותו.

 

כרגע דיווחתי לקצין רכב, הוא אמר לי שהוא יחזור אליי.

עריכה אחרונה על ידי Shmulik_Miata

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

קודם כל תדאג שהכל יהיה מתועד, כתוב, ואם אפשר להקליט הכל- עוד יותר טוב. מה בדיוק הרסו בפרונט? האם יש לך את המידע הזה?

אגב, יכול להיות שקרתה טעות אנוש, סך הכל המכונאי הוא בן אדם שיכול לטעות, ואם המוסך

יתקן זאת על חשבונו וייתן לך אחריות על התיקון- אני לא רואה בזה בעייה.

אם זה נזק בלתי הפיך- זה כבר משהו אחר.

עכשיו אני אתן למומחים בפורום לענות :).

פורסם

אני בטוח שזה נזק שניתן לתקן אותו. שוב, אין לי פרטים והנושא עדיין בבדיקה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

טוב, אין הרבה מה לעשות. אני מקבל רכב חילופי. מקווה שהתיקון יראה מקצועי לפחות.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תראה, לדעתי בוא נחכה בסבלנות, יכול להיות שזה משהו קטן ויכול להיות שלא.

צריך לדעת בדיוק מה התקלקל, מה תגובת המוסך ואיך ממשיכים הלאה וכמובן להבין שטעויות אנוש יכולות לקרות וזה קורה גם בתחום המחשוב שאני עובד בו,

בתחום הסלולר ועוד תחומים. כמובן שזה לא בסדר אבל אם המוסך מתקן את החלק כמו שצריך על חשבונו ומעניק אחריות מלאה- לדעתי לא אמורה להיות בעייה.

פורסם

המוסך מעניק את האחריות לחברת הליסינג לה הרכב שייך ולא למשתמש הקצה.

כרגע תקבל רכב חליפי (כניראה מההשכרה של אותה חברה) מאותה קטגורייה, תדאג לשמור את הקבלות על התידלוקים ולהגיש אותן למנהל

שלך על מנת שתקבל החזר.

 

לדעתי אם יחזירו את הרכב לשמישות ותקינות אתה תקבל אותו בחזרה ולא רכב חדש במקומו.

פורסם
הרי אני משלם, ומשלם הרבה על הרכב ועל החוויה שבלנהוג על רכב חדש.

אתה נהנה מפריבילגיה להשתמש ברכב חדש, מה שלא מעט אנשים רגילים לא יכולים להרשות לעצמם.

כמו כן תאר לך מצב בו הרכב היה שלך פרטי, היו מחליפים לך אותו בחדש? סביר להניח שבכל מקרה לא.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

טוב, בנתיים הסיפור הזה נגמר בזה שקיבלתי רנו פלואנס ובשבוע הבא הרכב יחזור מתיקון.

לא רציתי לקבל אותו בחזרה, אלא להתעקש שיחליפו לי אותו, אבל הבנתי שהסיכוי אפסי וזה דורש לעמוד איתן במלחמות מיותרות (אגב, יש לי חבר ששיגע את החברה שלו ובסוף הוזמן לו רכב חדש אחר, וכשהוא גילה שזה לא הדגם שהוא הזמין הוא נלחם שוב והוא הצליח להזמין את הקליאו החדשה, דבר שכלל לא היה להם בארסנל).

 

קצת מבאס לנהוג ברכב שעבר תאונה, קל וחומר שלא אתה גרמת לה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני בספק שרכב יהרס בצורה בלתי הפיכה במוסך.

תגיד תודה שזה רכב ליסינג ואת המלחמה תנהל חברת הליסינג/ קצין הרכב שלך ולא אתה.

 

לא הבנתי את המשפט שאתה משלם הרבה על לנהוג ברכב חדש. מחליפים לך לרכב חדש כל חודש?:|

 

הרכב שלי ניזוק מאחור כאשר מישהו נכנס בו בחנייה, נזק לכנפיים אחוריות משני הצדדים, דלת תא מטען ופגוש. בתור פדנט ראיתי שהפח לא מיושר ויש הבדל בגוון בין המשטחים. הבנתי שזאת רמת התיקון בארצנו הקטנה והמשכתי הלאה בחיי, לא מדובר על סכנה בטיחותית.

פורסם

מניסיון של הרבה שנים והרבה חברות שמספקות רכבי ליסינג, אני חייב להגיד לך שהציפיות שלך לא ראליות.

1. אם תסתכל בחוזה ליסינג שלך עם החברה אני בטוח שלא תמצא שם סעיף שמבטיח לך רכב חדש מהניילונים. יש מקרים שמקבלים רכב בן שנה או שנתיים של מישהו שעזב.

2. לא ראיתי באף חוזה חברה שמבטיחה רכב בלי דפיקות או פגמים קוסמטיים, אבל זה דווקא האינטרס של חברת הליסינג שהערך של הרכב יישמר כי היא מוכרת אותו בסוף התהליך.

3. מי שישלם את המחיר על הפגם ברכב הוא המכונאי שעשה את זה, ואתה צריך לעמוד על המשמר שלא ינסו להפיל עליך את ההוצאה של התיקון. כבר ראיתי גם מקרים כאלה ...

3. התשלום שאתה משלם הוא לא לחברת הליסינג אלא לחברה שמעסיקה אותך. החברה שלך חתומה על חוזה עם חברת הליסינג ואתה חתום על חוזה עם החברה שלך ולעיתים גם עם חברת הליסינג. אתה משלם לחברה שלך את מה שהיא בוחרת לדרוש ממך, והחברה שלך משלמת לחברת הליסינג לפי ההסכם ביניהן.

פורסם

לפי התיאור אני מניח שהרכב קיבל מכה או שפשוף בטמבון,הרכב גם בן חצי שנה כך שהצבע שלו אמור להיות במצב חדש כך שאם עושים פחחות כמו שצריך אתה לא תיראה שהייתה מכה מעולם.

×
×
  • תוכן חדש...