Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב , אני ארשום את מקרה ואם תוכלו לרשום לי מי אשם.

נסעתי בכביש חד סיטרי צר  לפני היה פגר של חתול על הכביש לא רציתי לעולת עליו אז עקפתי אותו משמאל והאטי לפני המעבר חצייה.

מאחוריי הגיע רכב על 40 קמ״ש עקף אותי מימין לפני המעבר חצייה ואני הייתי על הנתיב  ישר. 

מה שגרם לזה שצעד הרכב שלו השתפשף ושלי הפנס מקדימה. 

אזור: מקום עירוני 00:00 בלילה כביש צר.

התמונה זה אוטו שלו הוא התחיל לצרוח עלי שהוא יתבע אותי בבית משפט.

 

לטענתו אני נסעתי לשמאל וחזרתי לימין לנתיב בלי לאותת -נתיב חד סטרי . אני לא עצרתי האטטי לפני המעבר. IMG_3289.thumb.jpeg.ad44fedbd8c2c6c65fc968e00c484d9b.jpeg598cd1d4-0408-4d27-ade8-ef59c9a869c4.thumb.jpeg.74304bb588e7f5da1d4728614215a380.jpeg

עריכה אחרונה על ידי סאפי200
פורסם

תצרף צילום גם של אזור התאונה ליד מעבר החציה. האם יש יותר נתיב אחד לפני מעבר החציה? האם יש נתיב המיועד לפניה שמאלה/ימינה בלבד? 

לא מובן איך קרה השפשוף. הרכב העוקף שפשף אותך כשהיית בעמידה? הוא חלף לידך משמאל  ואתה סטית לימין?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

סרטון ממצלמת דרך יעזור. האם קיים?

האם צילמת את הרכבים אחרי הפגיעה ולפני שזזו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי התמונות, אם אין רכבים חונים בצד שמאל, נראה שיש מספיק מקום לשני רכבים לעבור זה לצד זה.

אז נשאלת השאלה האם אכן זה המקרה, ואתה התחלת לסטות חזרה שמאלה מעט, או שהתמונה מטעה ואין מקום.

 

אם אין מקום, הוא אשם גם בעקיפה מימין וגם בנסיון להדחף במקום צר מידי.

אם יש מקום, הוא אשם בעקיפה מימין בלבד, ואין לנו דרך לדעת אם אתה סטית חזרה לימין או לא.

 

צרף תמונות של הפגיעות בשני הרכבים, אולי זה יעזור.

פורסם

זה אוטו שלו הלבן 

IMG_3289.thumb.jpeg.a27156a044a23c4c8ff18dfd7dae8189.jpeg

 

זה אוטו שלי 

IMG_3294.thumb.jpeg.972080c330b3f598d1d8a1a124c9878f.jpeg

 

 

אני באתי לעקוף את החתול וסטטי לצד שמאל של הכביש. בצעד ימין של הכביש חנה אוטו אז הוא נתן גז ועקף אותי. 

יש בכביש לפני פנייה ימינה שמאל ונתיב ישר ככה הכביש נראה, לצערי אין לי מצלמה באוטו 😔

 IMG_3305.thumb.png.5b43bdc4f6ed7bf88bec9b5da322f39f.png

פורסם

מיקום הפגיעות תומך בגרסה שלו. 

מהתמונה ברור שיש מקום לשני רכבים בלי בעיה, אפילו לא צפוף.

הרכב שלך נפגע רק מלפנים, מכאן שהוא חלף על פני רוב הרכב שלך בלי מגע, ואז מישהו מכם סטה ונוצר מגע. רוב הסיכויים שזה אתה.

 

אז אתה אשם בסטיה מנתיב, הוא אשם בעקיפה מימין.

אם תגיעו למשפט, ככל הנראה האשמה תחולק בינכם. כמה כמה? אין לדעת. תחסכו לשניכם טרטור וכסף אם תסגרו את זה בהסכמה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...