Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(חבר מבקש עזרה) - אינסייט או C3 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

 

יש לי חבר שעומד כרגע בקניית רכב בתקציב של 50-60K.

לאחר חיפושים, הוא מצא שאפשר להכניס בתקציב הזה את ה-C3 ועם מתיחה קטנה את ההונדה אינסייט.

 

למעשה הוא רוצה לדעת כמה שיותר פרטים על שתיהן על מנת לגבש החלטה.

גודל ומקום לא כל כך חשוב, אלא יותר נתונים של צריכת דלק, עלויות טיפולים, פחת ובכללי חוות דעת על הרכב.

 

במידה ויש הצעות נוספות מומלצות במחיר הנ"ל ממודלים מתקדמים של 2010 הוא ישמח לשמוע.

Polo 2012

פורסם

עוד פרמטר חשוב זה נוחות הנסיעה של שתי המכוניות,

עד כמה האינסייט וה-C3 נוחות? האם הן דומות בנוחות הנסיעה שלהן לרכב מיני או יותר לכיוון של משפחתית?

Polo 2012

פורסם

ה-C3 יותר נוחה ומבודדת, נעים מאוד לשייט בה בכביש מהיר וגם בעיר היא מצליחה להיות דיי נוחה.

ההונדה קצת מתרסקת מדי על מהמורות, קצת רכב ורוכנת מדי ובאופן כללי לדעתי טובה בעיקר למי שרוצה לחסוך בדלק ונוסע הרבה בתוך העיר.

 

בתקציב שלו הוא יכול לנסות ולחפש פאביה 1.6. היא אמינה יחסית, לא בזבזנית במיוחד (אבל גם לא מאוד חסכונית) ושומרת על ערכה בצורה לא רעה בכלל. בעלויות אחזקה אני לא יכול לסייע משום שלא החזקתי אחת כזאת.

פורסם

את הC3 אינני מכיר אישית, אבל עם משקל כמעט כמו של משפחתית, מנוע 1.6 כמו של משפחתית וגיר אוטומטי 4 הילוכים היא ממש לא מכונית שהייתי שוקל במקרה שבו צריכת הדלק היא הפרמטר הקובע.

 

האינסיייט, דווקא כן מתאימה במשולב יש לצפות ל16-17 ק"מ לליטר, אפשר לשפר את זה אם לומדים לנהוג את הרכב באופן חסכוני, וגם יש לכך עזרים.

בסביבות אוגוסט 2010 הגיעה לארץ אינסייט אחרי שיפורים, בעיקר במתלים ובהגה (גם קצת בחומרי הפנים), השיפור בנוחות, התנהגות והיגוי ממש ניכר. לפני השיפור הנוחות הייתה דיי גרועה, ההתנהגות לא קיימת וההגה הרגיש קצת מוזר, אחרי השיפור הנוחות הגיעה לרמה סבירה, ההתנהגות קלילה ונחמדה וההגה קל ומדויק.

מבחינת עידון היא לא ברמה של רוב המשפחתיות בנות זמנה.

מרחב מאחור, יותר מ2 מבוגרים יהיה צפוף מאוד וגם הנוסע האמצעי חייב להיות נמוך.

מושבים לא רעים, תנוחת ישיבה טעונת שיפור.

ביצועים בסדר גמור כל עוד לא נוסעים הרבה באיזורים הררים.

בטיחות טובה, איבזור לא רע (מגנזיום, בקרת אקלים, מראות מתקפלות, מערכת שמע סבירה).

צריך לקחת בחשבון שבימים חמים או לנהגים שמאוד סובלים מחום האינסייט תהיה פחות חסכונית כי מערכת הדימום האוטומטית גם מפסיקה את פעולת מדחס המזגן, ואם מנטרלים אותה אז החיסכון בעיר נפגע משמעותית.

עלויות טיפולים אינני יודע, אבל המערכת ההיברידית לא דורשת תחזוקה שוטפת.

פחת, נראה שבסדר בנתיים אך קשה לומר מה יהיה בהמשך כי גם מדובר בהיברידית וכשהיא תהיה ישנה יש סיכוי שהרבה אנשים ימנעו ממנה בשל חשש מבעיות יקרות וגם לא צפוי דגם ממשיך לאינסייט.

למי שחייב אוטומט ומאוד חשובה צריכת הדלק האינסייט נותנת פתרון לא רע, במיוחד בדגם המשופר (הכי קל לזהות לפי טבעות דמוי ניקל סביב פתחי האיוורור ופקדי המזגן).

 

הC3 שווקה גם עם מנוע דיזל (גיר ידני ורובוטי), אך היא יחסית נדירה, מי שיותר פופלרית היא C3 פיקאסו דיזל (גם גיר ידני או רובוטי), והיא תהיה נוחה ושימושית מהאינסייט, בנוסף מחוץ לעיר גם תהיה מעט חסכונית יורת, בתוך העיר קשה לי לומר (הגירסא הרובוטית גם מציעה מערכת דימום אוטומטית).

פורסם
ה-C3 יותר נוחה ומבודדת, נעים מאוד לשייט בה בכביש מהיר וגם בעיר היא מצליחה להיות דיי נוחה.

ההונדה קצת מתרסקת מדי על מהמורות, קצת רכב ורוכנת מדי ובאופן כללי לדעתי טובה בעיקר למי שרוצה לחסוך בדלק ונוסע הרבה בתוך העיר.

 

בתקציב שלו הוא יכול לנסות ולחפש פאביה 1.6. היא אמינה יחסית, לא בזבזנית במיוחד (אבל גם לא מאוד חסכונית) ושומרת על ערכה בצורה לא רעה בכלל. בעלויות אחזקה אני לא יכול לסייע משום שלא החזקתי אחת כזאת.

 

שמירה ערך טובה זה חיסרון למי שמחפש רכב יד שניה. כך שההמלצה צריכה להיות לשקול פאביה 1.6 על אף ששומרת על ערכה בצורה לא רעה.

פורסם (נערך)
את הC3 אינני מכיר אישית, אבל עם משקל כמעט כמו של משפחתית, מנוע 1.6 כמו של משפחתית וגיר אוטומטי 4 הילוכים היא ממש לא מכונית שהייתי שוקל במקרה שבו צריכת הדלק היא הפרמטר הקובע.

 

האינסיייט, דווקא כן מתאימה במשולב יש לצפות ל16-17 ק"מ לליטר, אפשר לשפר את זה אם לומדים לנהוג את הרכב באופן חסכוני, וגם יש לכך עזרים.

בסביבות אוגוסט 2010 הגיעה לארץ אינסייט אחרי שיפורים, בעיקר במתלים ובהגה (גם קצת בחומרי הפנים), השיפור בנוחות, התנהגות והיגוי ממש ניכר. לפני השיפור הנוחות הייתה דיי גרועה, ההתנהגות לא קיימת וההגה הרגיש קצת מוזר, אחרי השיפור הנוחות הגיעה לרמה סבירה, ההתנהגות קלילה ונחמדה וההגה קל ומדויק.

מבחינת עידון היא לא ברמה של רוב המשפחתיות בנות זמנה.

מרחב מאחור, יותר מ2 מבוגרים יהיה צפוף מאוד וגם הנוסע האמצעי חייב להיות נמוך.

מושבים לא רעים, תנוחת ישיבה טעונת שיפור.

ביצועים בסדר גמור כל עוד לא נוסעים הרבה באיזורים הררים.

בטיחות טובה, איבזור לא רע (מגנזיום, בקרת אקלים, מראות מתקפלות, מערכת שמע סבירה).

צריך לקחת בחשבון שבימים חמים או לנהגים שמאוד סובלים מחום האינסייט תהיה פחות חסכונית כי מערכת הדימום האוטומטית גם מפסיקה את פעולת מדחס המזגן, ואם מנטרלים אותה אז החיסכון בעיר נפגע משמעותית.

עלויות טיפולים אינני יודע, אבל המערכת ההיברידית לא דורשת תחזוקה שוטפת.

פחת, נראה שבסדר בנתיים אך קשה לומר מה יהיה בהמשך כי גם מדובר בהיברידית וכשהיא תהיה ישנה יש סיכוי שהרבה אנשים ימנעו ממנה בשל חשש מבעיות יקרות וגם לא צפוי דגם ממשיך לאינסייט.

למי שחייב אוטומט ומאוד חשובה צריכת הדלק האינסייט נותנת פתרון לא רע, במיוחד בדגם המשופר (הכי קל לזהות לפי טבעות דמוי ניקל סביב פתחי האיוורור ופקדי המזגן).

 

הC3 שווקה גם עם מנוע דיזל (גיר ידני ורובוטי), אך היא יחסית נדירה, מי שיותר פופלרית היא C3 פיקאסו דיזל (גם גיר ידני או רובוטי), והיא תהיה נוחה ושימושית מהאינסייט, בנוסף מחוץ לעיר גם תהיה מעט חסכונית יורת, בתוך העיר קשה לי לומר (הגירסא הרובוטית גם מציעה מערכת דימום אוטומטית).

אגב שיפורים באינסייט, לקראת סוף ימיה כנראה היא זכתה לשיפור באמת מסיבי, זאת החל משנת הדגם 2012. שיפור במתלים שהעניק לה נסיעה נוחה משמעותית, גם יחסית לזו שאתה מכיר, הוספת חומרי בידוד שהפכו אותה לנינוחה ושקטה בהרבה, הצרת המוט המחלק את החלון האחורי ושיפור הראות לאחור וגם איבזור משופר כמו ציפוי עור להגה, פנסי ערפל, בקרת שיוט ואפילו שינויים זעירים בעיצוב החיצוני שהפכו אותה למכונית נאה יותר. בקיצור הגם שהענין אינו רלבנטי לפותח השירשור שמתלבט בין מכוניות יד שניה ישנות יותר, כדאי אולי לדעת שהיום האינסייט טובה מאי פעם והיא מכונית מאוד נעימה לנסיעה. ההיגוי המוצלח והתנהגות הכביש המוצלחת נשארו כפי שהיו והם בהחלט סבירים ויותר מכך. הדגם החדש אגב ניתן לזיהוי בקלות באמצעות מוט האנטנה שעל הגג שהפך מאנטנת קפיץ לסנפיר בסגנון ב.מ.וו וחישוקים שונים בשילוב הצבעים כסף ושחור.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

עוד קצת עזרה,

 

מישהו יודע למה השוק של האינסייט הוא כל כך תנודתי?

ההפרשים במחירים בין שנתון לשנתון נע בין 15 ל-20 אלף שקל.

אנשים מורידים אחרי זה עוד 3 4 אלף רק למכור.

 

אם מישהו יודע להסביר את השוק שלה אני אשמח לשמוע.

 

תודה.

Polo 2012

פורסם

אני לא מכיר את הרכב אבל יכול לנסות לענות מידע כללי:

 

ראשית, אני לא מכיר את מחיר השוק של האינסייט כיד שניה ואני מניח שאתה צודק. ולא בטוח שזה המצב, כי להוריד 3-4 בשביל למכור זה לא כזה עניין חריג. את המודע למצב שוק יד2 בארץ?

 

לגופו של עניין:

האינסייט חסכוני מאוד (בטח בעיר) וחוץ מזה אין לו יתרונות: לא יפה, לא מרווח, לא מאובזר, לא מהיר, לא מתקשר.

 

הטכנולוגיה ההיברידית אומנם משחקת לטובתו בהיבטים מסויימים אבל גם לרעתו. ההיברידיות לבית טויוטה יותר מוצלחות. גם כך החלטה לרכוש רכב היברידי לרוב אינה כלכלית ואז מי שנכנס לזה ילך כבר על הרכב היותר טוב גם אם הוא יקר יותר (כחדש או כמשומש).

 

לטויוטות יתרון שהן יכולות ליסוע רק על המערכת החשמלית (לא הרבה אמנם) ובהונדה החשמלי הוא רק מנוע עזר. אז זה לא נותן את האפקט הפסיכולוגי של היברידי חשמלי. וגם חוסר היכולת לסחוב רק עם החשמלי משמעו שבעמידה מנוע הבעירה נכבה (כמו start-stop) ואיתו המזגן.... לא נעים בקיץ שנמשך אצלינו לפחות 7 חודשים.... אני מניח שהביטול של הכיבוי אפשרי ופוגע בחסכון.

 

ההונדות שומרות על ערכן (בצדק או שלא זה דיון אחר) מכמה סיבות. אחת מהן היא שרובן בשוק הפרטי ולא בליסינג. וגם ממותגות ומתומחרות כרכבים יקרים יותר מה"רכבים הרגילים". שני רכיבים אלו לא עומדים לצידה של האינסייט.

פורסם (נערך)

ה-C3 מכונית מצויינת! אני גם שוקל לבדוק אותה.

במבחני דרכים היא מקבלת ציונים גבוהים מאד ביחס למתחרות מבחינת נוחות נסיעה וחיסכון בדלק.

(במיוחד מחוץ לעיר, במיוחד גרסת הדיזל!)

נקודה אחת שכדאי לך לשים אליה לב - ביקורת אחת שחזרה על עצמה במספר מבחנים היא כלפי הגיר הרובוטי "דור קודם", שמסתפק במצמד אחד. (במרבית המתחרות יש כבר רובוטי דו-מצמדי...)

אם הבנתי נכון, המשמעות של זה היא מעין "חוסר החלטיות" בהחלפת ההילוכים בתוספת ויברציות לא נעימות, דבר שדורש הסתגלות מסויימת מהנהג.

הבעיה מורגשת בעיקר בנסיעות עירוניות, מחוץ לעיר המצב משתפר.

הצעה שלי : קח אחת לנסיעת מבחן , תבדוק איך אתה מסתדר עם הנושא, בדגש על נסיעה עירונית.

 

לגבי אינסייט - לא מכיר, ולכן לא משווה.

 

בהצלחה!

עידו

עריכה אחרונה על ידי daido1
×
×
  • תוכן חדש...