Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יכול לפתוח את הרכב,

שני השלטים עובדים ,

בשלט ביפר מסמן שאין קליטה ואני צמוד לאוטו , בשלט השני הנורה האדומה נדלקת בכל לחיצה , מה שאומר שהשלט השני גם עובד.

לפני שבוע הייתה תקלה, והחליפו אנטנה ,זה פתר את הבעיה לשבוע , עכשיו אני לא יודע מה זה , אשמח מי מומחי הפורום להגיד לי מה הבעיה , שאוכל לכוון את המתקין , לפתור את הבעיה מהשורש,

ומה הכשל פה ?

תודה מראש

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם (נערך)

תודה, תודה, על התגובה המהירה,

האזעקה חדשה חדשה , לא היה לי סוללה , אבל הוצאתי את הסוללה , ובדקתי אותה במכשיר לבדיקת סוללות ,

בבדיקה זה הראה שהסוללה 5 קווים ,שזה אומר סוללה תקינה לחלוטין,

מתי שהדלת פתוחה והאזעקה מצפצפת , השלט מגיב /פעם כן-פעם לא.

ניסיתי לשחק עם השלט לפתור את הבעיה עד שכול השכנים שלי ירדו עם התחתונים שלהם .

חשוב לציין שאני לוחץ על הכפתור CALL בתוך הרכב אז השלט מצפצף , מחר אנסה להחליף סוללה , בכל מקרה.



עריכה אחרונה על ידי oren1994

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

תודה,

אכן ניסיתי ב3 מקומות שונים ,

ואני שובר את הראש ,

הפסדתי גם קריאת עבודה , כי לא הצלחתי להגיע בזמן.

מחר אני הולך למתקין עצבני .

למרות שהוא עשה כל מה שביקשתי,

אני מקווה שיצליח לפתור את הבעיה.

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

יש מקומות מסוימים שיש מיסוך של תדרים או הפרעות ואז הביפר לא עובד.

תפתח עם המפתח תסע כמה מטרים ותנטרל את האזעקה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היום הייתי אצל המתקין והאזעקה עבדה מצויין , מכירים את זה שהחולה בריא שרואה את הרופא ,

החלטתי לעשות מעשה , החלפתי סוללה בביפר , לסוללה חזקה איניגי׳זר, נירא שהשלט קיבל חיים !

בשלט השני החלפתי גם סוללה ,שפתחתי את השלט השני הסוללה הייתה מלאה כמו אבקה לבנה,( חומצה ) .

נירא שהשלט השני גם קיבל ״ חיים״

הנושא עדיין בבדיקה, אני יעדכן שוודאתי שהכל תקין .

תודה לכולם.

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

×
×
  • תוכן חדש...