Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניסיון טוב עם מוסך השלושה בחדרה. אם אלכס עדיין מנהל את המקום או יהונתן הבן שלו עדיין עובד שם הייתי עושה מאמץ ונוסע חצי שעה מחיפה כדי לעשו שם את העבודה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אבדוק את הנושא מולם.

למישהו יש מושג כמה זמן זה עבודה ? לדעתי זה בערך יום, יום וחצי עבודה האם אני צודק ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם
תתקן במוסך שממליצים לך חברי הפורום, פה החוות דעת באה לרוב מניסיון.

 

למה בסרטון של אירלינג הוא משתמש בעזרת העין בלבד ולא בעזרת מד עלים?

בלא מעט סרטונים שראיתי כולם בדקו שטח עם מד עלים.

 

כמוכן, כשהוא סגר הראש, מה זה הדבר הזה שהוא השתמש בבורג ה5 ניראלי?

 

האם זה ככה מקצועי בארץ (בכל המכונים שמשפצים ראשים)?

 

צודק, מד עלים ביחד עם סרגל ייעודי, דוגמה לבדיקת בלוק מקצועית של מכונאי מעולה הידוע בכינוי Jafromobile

ממליץ מאוד לעבור על הסרטונים המצוינים שהוא העלה,

 

 

 

 

פורסם (נערך)
שטויות, הבלוק עשוי גם הוא מאלומיניום ואין שם ברגי TTY המיועדים לפצות על ההבדל בין מקדמי ההתפשטות השונים של 2 המתכות, -לא קשור בכלל.

בד"כ אין התעייפות חומר בברגים רגילים כשהראש והבלוק מתפשטים באותו קצב ואפשר לוודא ע"י מדידה פשוטה אם הברגים תקינים או לא,- לא נכון.

ברוך שובך לפורום ובאותה נשימה התגעגעתי לשטויות שלך :-).

כבר יותר מעשרים שנים ייצרני הרכב מרכיבים ברגי TTY בכול המנועים העשויים מבלוק אלומיניום וראש אלומיניום וגם במנועים העשויים מבלוק מברזל.

בהחלט במנוע של פותח האשכול קיימים ברגים מסוג TTY.

 

שים לב שלא קיימת הנחייה לבצע חיזוק ראש פעם נוספת לאחר X קילומטרים כלומר אתה יכול להסיק בוודאות שאלה ברגי TTY (בברגי TTY לא מבצעים חיזוק נוסף).

 

* פתח את הספר הנקרא תורת החומרים או תורת האלסטיות של אלפרוביץ' ותלמד את הנושא לעומק כולל חוק הוק ושאר הקללות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

קיבלתי ומתנצל אם הטעיתי מישהו,

אני מעריך שבכל זאת במנועי כל-אלומיניום ברגי הראש עוברים חיים יותר קלים ממנועי ברזל-אלומיניום.

פורסם

נניח שיש לנו שני מנועים זהים, אחד עם בלוק מייצקת ברזל והשני מאלומיניום, בשניהם ראש המנוע מאלומיניום ומהודק בעזרת ברגי TTY.

למה לפנ דעתך במנוע שכולו עשוי מאלומיניום הברגים עוברים חיים קלים יותר ומה הסיבה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הוא חושב שמקדם התפשטות שונה נופל על הבורג.

גם אני חושב ככה (אין לי ידע מקצועי במכונות. אבל בתחום אחר כן היה בזה כמה סעיפים, אבל בין מתכת-לחומר אחר ולא בין מתכת למתכת.)

 

יש לך הסבר למה הסברה הזאת טועה מרק?

פורסם (נערך)

מקדם ההתפשטות של אלומיניום גבוה פי 2 מזה של ברזל,

כלומר הראש מתרחב יותר מהבלוק והברגים המחברים ביניהם חייבים לנשוא בנטל (בנוסף לאטם ופני הבלוק),

בזמן ההתפשטות הראש מפעיל כוח כלפי מעלה ובזמן ההתכווצות מפעיל כוח כלפי מטה.

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם

נכון שמקדם ההתפשטות של אלומיניום הוא פי 2 מזה של פלדה אבל צריך לקחת בחשבון שההתפשטות היא תלת מימדית כלומר בכול הצירים. אנחנו מדברים על ראש+בלוק מאלומיניום כלומר שניהם פחות או יותר מתפשטים בצורה דומה (תלוי גם במסה של האלומיניום) כלומר על תבריג הבורג והקנה עובדים גם כוחות בניצב לציר הבורג (מהצדדים).

דרך אגב זו אחת הסיבות העיקריות שעברו לשימוש בברגים מסוג TTY (יש עוד מספר סיבות).

 

בקשר לגודל הכוחות הפועלים על הבורג שמוברג בבלוק מאלומיניום או פלדה ואיזה בורג נתון לעומס גבוה יותר אין לי כרגע תשובה חד משמעית.

איזה כייף לי :)

פורסם

לקחתי בחשבון את ההתפשטות לכל הכיוונים,

הכיוונים המשמעותיים הם מעלה ומטה, כשהראש מנסה להתרחב כלפי מטה הוא נבלם (תוך מחיצת האטם) ע"י התנגדות פני הבלוק,

לעומת זאת כלפי מעלה ההתנגדות היחידה (פרט למשקלו העצמי) היא של ברגי הראש הסופגים את כוחות המתיחה אל-על.

פורסם (נערך)

קודם כל , עדיין אף אחד לא ענה לי על השאלה היכן כדאי לבצע את הטיפול הזה בחיפה ?

 

דבר שני ממש אבל ממש מוזר, החלטתי לבצע מילוי של שמן בכדי לא להזיק למנוע , מרגע המילוי (בערך לפני 5 ימים) הנזילה הפסיקה כמו פלא מה פשר הדבר הזה ?!

עריכה אחרונה על ידי orha99

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016


×
×
  • תוכן חדש...