Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום, פעם ראשונה שלי פה....

יש לי פיאט פנדה (אהב חיי), בני משפחה שלי נוסעים לארה"ב וזאת הזדמנות בשבילי שהם יביאו לי מערכת שמע לרכב (אני שולח להם דרך אמזון...)

כרגע יש לי 4 רמקולים מובנים של פיאט, הוספתי לרכב מערכת פיונייר AVH-X2500BT וטוויטרים Infinity Reference 1031t

אני מעוניין ברמקולים חדשים לרכב, ראיתי את המגבר Pioneer GM-D8604 ואת הרמקולים קומפוננט Alpine SPR-60C פלוס Alpine SPR-60

לינקים לאמזון:

http://www.amazon.com/Alpine-SPR-60-Coaxial-Type-R-Speaker/dp/B004VSTYI6/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1400003905&sr=1-1&keywords=SPR-60

 

 

http://www.amazon.com/Alpine-SPR-60C-Audio-Component-System/dp/B004VBIEZW/ref=sr_1_1?s=car&ie=UTF8&qid=1399922592&sr=1-1

 

 

http://www.amazon.com/Pioneer-GM-D8604-4-Channel-Bridgeable-Amplifier/dp/B00E1BRITU/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1400004473&sr=1-1&keywords=GM-D8604

 

 

המחיר של אמזון לעומת הארץ זה ממש שמיים וארץ!

מכיוון שאני לא כל כך מבין בתחום אתם בטוח שתגידו לי שבחרתי רמקולים לא קשורים למגבר שלא קשור למערכת ושאני בור ועם הארץ או משו כזה אז סורי מראש...

יש לי 4 רמקולים ברכב בדלתות + 4 מקומות לטוויטרים (אחד בכל דלת)

חשבתי גם על הרמקולים שבלי הקומפוננט בגלל שיש לי כבר טוויטרים טובים ככה שחבל לי להוציא עוד כסף ולוותר על אלה שיש לי.

מה דעתכם??? זה סט טוב? יש קשר בין המגבר למערכת ולרמקולים? יש לכם המלצות על מערכת טובה יותר באותם סכומים?

תודה מראש לעונים :)

פורסם

המגבר פול ריינג קלאס D מהסידרה החדשה של פיוניר

עדיין לא נתקלתי במגברים מהסידרה הנ"ל אבל הוא מקבל ביקורות טובות ומבחינה טכנית הוא מתאים

סידרת ה-SPR של אלפיין היא סידרה גבוהה וטובה הייתי הולך על ה 60C קומפוננט מקדימה ,אבל את הסט האחורי הייתי מחליף

לSPR-69 ומתקין אותם על המגש האחורי מהסיבה הפשוטה שללא רמקולים 6X9 לא יהיה לך מספיק באס במערכת.

פורסם

תודה רבה על התגובה :)

אני אישית לא אוהב רמקולים על המגש מאחור, אם אני נוסע עם חברים הם לא שומעים אותי בכלל בגלל שהרמקולים ליד האוזן שלהם, גם אני מוריד הרבה פעמים את המגש ככה שזה לא פרקטי בשבילי, אם אני מתעקש על רמקולים מאחור על הדלת על איזה סט אתה ממליץ ?

האם המגבר מספיק חזק או שצריך עוד כוח? המגבר נותן 1200 אבל הרמקולים לוקחים 1320 שלא נדבר על הטוויטרים שיש לי כבר

האם כדאי לי למצוא מגבר חזק יותר? האם הסוללה של הרכב תספיק בכלל לעמוד בלחץ?

תודה :)

פורסם

אני לא ממליץ לך ללכת על רמקולים אחוריים 6.5 אינצ

אבל אם אתה מתעקש ה-SPR60 הקוואסלי יכול להיות אופציה טובה.

 

מה שאני ממליץ זה ללכת על 6X9 כסט אחורי

או על סאב 8 אינצ וללא סט אחורי {זו לדעתי אופציה טובה יותר}.

פורסם

על המגש אין סיכוי שאני שם אבל מה שכן בס קטן יכול להיות טוב, אח שלי הביא לי בס טוב של פיוניר אבל הוא ממש גדול ותופס לי חצי מהתא מטען, הבנתי שיש סאבים של 8 אינטש עם תיבות קטנות, אם אני יביא אחד איכותי הוא יעשה עבודה טובה כמו בס גדול בהתחשב שיש לי רכב קטן? אם זאת אופציה טובה אז על איזה באס אתם ממליצים? אני רוצה להביא אותו מאמזון ככה שהתקציב הוא דיי גבוהה ביחס לארץ.

תודה !! :)

פורסם

בנוסף האם אני צריך לשנות את המגבר בגלל השינוי הזה? המליצו לי על מגבר אינפיניטי קאפה, המגבר הזה עדיף?

פורסם

האינפיניטי קאפה 4 זה מגבר פול ריינג קלאס D ותיק ,מגבר טוב.

 

הייתי הולך על מגבר כמו NVX JAD800.4

או PPI P900.4 זה מגבר עם טכנולוגיה קלאס D חדשה התכנון של המגברים הנ"ל הוא זהה

ומשותף לעוד מספר יצרנים ומדובר במגברים טובים.

 

מה התקציב שלך לסט קדמי +סאב 8.?

×
×
  • תוכן חדש...