Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי הצעה דווקא לא כל כך היפוטטית ודי מעשית.

 

קחו חתול.

נייר דבר, מהעבים האלו. החומים או השקופים, ושהדבק לא יהיה חזק מדי (חארם על החתול...)

 

עכשיו תדביקו לו פס בצד.

אחרי זה על הגב.

ואחרי זה בבטן.

אני אתקן - אחרי ההדבקה הראשונה על הצד, תוציאו את הפס הזה ושימו חדש במקום אסטרטגי אחר.

 

למרות שלא ניסיתי לשים פס בכל המקומות, נראה לי החתול ישתגע..

 

אתם לא תפסיקו לצחוק...........

פורסם
1.טפלון מודבק למחבת באמצעות אהוד ברק.

2.שמן תינוקות מיוצר מ-WD40

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

על אהוד ברק קבלת ציון 100.

על הWD40? לא בטוח.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
יש לי הצעה דווקא לא כל כך היפוטטית ודי מעשית.

 

קחו חתול.

נייר דבר, מהעבים האלו. החומים או השקופים, ושהדבק לא יהיה חזק מדי (חארם על החתול...)

 

עכשיו תדביקו לו פס בצד.

אחרי זה על הגב.

ואחרי זה בבטן.

אני אתקן - אחרי ההדבקה הראשונה על הצד, תוציאו את הפס הזה ושימו חדש במקום אסטרטגי אחר.

 

למרות שלא ניסיתי לשים פס בכל המקומות, נראה לי החתול ישתגע..

 

אתם לא תפסיקו לצחוק...........

לפני כמה זמן, אני לא זוכר אם בפורום הזה, פירסמו קובץ סרטון שעשו בול את הדבר שאתה מדבר עליו.

הנייר דבק מוציא את החתול משיווי משקל והוא נוטה לצד עם הדבק (ששם טיפה יותר כבד).

פורסם

שוט נקרעתי מהסירטון, מדהים:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
לפני כמה זמן, אני לא זוכר אם בפורום הזה, פירסמו קובץ סרטון שעשו בול את הדבר שאתה מדבר עליו.

הנייר דבק מוציא את החתול משיווי משקל והוא נוטה לצד עם הדבק (ששם טיפה יותר כבד).

לא בדיוק, אלא להפך.

 

הוא נוטה לצד השני, ומרגיש כאילו "דוחפים" אותו או משהו כזה..

 

זה למה אם שמים לו את הדבק על הגב הוא נצמד לרצפה

פורסם

אם כבר אוף טופיק:

 

 

 

 

 

 

 

 

Subject: FW: לאלה מביניכם שנדמה להם שהם יודעים ה כ ל, הנה עוד כמה עובדות על החיים

 

 

 



 

 

 

 

 

 

From: מינה

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

שינה מאשר בצפייה בטלוויזיה


 

- עצי אלון מתחילים להצמיח אצטרובלים רק כשהם בני חמישים שנה ומעלה

- המוצר הראשון שהוטבע עליו ברקוד היה מסטיק ריגליס'

- חברות תעופה אמריקאיות חסכו 40 אלף דולר בשנת 1987 על ידי הסרת זית אחד מהסלטים שהוגשו במח' ראשונה

- נוגה הוא הכוכב היחיד המסתובב בכיוון השעון

- תפוח עץ יותר יעיל מקפאין כגורם להתעוררות בבוקר

- רוב האבק בביתך מורכב מעור מת

- הבעלים הראשון של חברת מרלבורו מת מסרטן ריאות, וכך גם ה"מרלבורו-מן"

- וולט דיסני פחד מעכברים

- פנינים נמסות בחומץ

- שלושת התוויות המסחריות המוערכות ביותר על כדה"א הן: מרלבורו, קוקה-קולה ו-באדוויזר בסדר הזה

- הרבה יותר קל להוביל פרה במעלה מדרגות מאשר במורדן.

- רופאי שיניים ממליצים לשמור את מברשת השיניים במרחק של לפחות 1.8 מ' מהאסלה כדי למנוע פגיעה של חלקיקים מעופפים הנובעים מהורדת המים.

- והטוב מכולם............. צבים יכולים לנשום דרך הישבן שלהם בטוח שכמה אנשים אוהבים את הרעיון הזה...

 

 

 

 

 

 

 

 

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

 

 

 

 



 

 

- עצי אלון מתחילים להצמיח אצטרובלים רק כשהם בני חמישים שנה ומעלה

- המוצר הראשון שהוטבע עליו ברקוד היה מסטיק ריגליס'

- חברות תעופה אמריקאיות חסכו 40 אלף דולר בשנת 1987 על ידי הסרת זית אחד מהסלטים שהוגשו במח' ראשונה

- נוגה הוא הכוכב היחיד המסתובב בכיוון השעון

- תפוח עץ יותר יעיל מקפאין כגורם להתעוררות בבוקר

- רוב האבק בביתך מורכב מעור מת

- הבעלים הראשון של חברת מרלבורו מת מסרטן ריאות, וכך גם ה"מרלבורו-מן"

- וולט דיסני פחד מעכברים

- פנינים נמסות בחומץ

- שלושת התוויות המסחריות המוערכות ביותר על כדה"א הן: מרלבורו, קוקה-קולה ו-באדוויזר בסדר הזה

- הרבה יותר קל להוביל פרה במעלה מדרגות מאשר במורדן.

- רופאי שיניים ממליצים לשמור את מברשת השיניים במרחק של לפחות 1.8 מ' מהאסלה כדי למנוע פגיעה של חלקיקים מעופפים הנובעים מהורדת המים.

- והטוב מכולם............. צבים יכולים לנשום דרך הישבן שלהם בטוח שכמה אנשים אוהבים את הרעיון הזה...

יופי לפורום יש מש"כית חינוך. מה ההודאה הבאה רוח הפורום ?הסברה שבועית על אמינות בדיווח (לחברת ביטוח)? טקס יום זיכרון ליאסר ? תחקירים שבועים בנושא החוק המוטורי (מי הח"כ שהפעם יסרב לתמוך עקב הרעש שעשו לו בשכונה ילדים עם DT)?

 

 

 

Dead but dreaming

פורסם

מה זה מש"כית ?

 

קיבלתי את המידע הזה במייל. אין שום מקום אחר שנראה לי שיותר מתאים לו מהשרשור הזה. לא טוב ? דלג הלאה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מש"כית=מפקדת שאינה קצינה . בקיצור בחורה שכל תפקידה לנסות לחנך את החיילים.

 

רק אל תעלב הכל נאמר בהומור, ואת המאיל הזה שלחו במקור ממפקדת חיל החינוך לכל יחידות צה"ל.

 

:wink:

Dead but dreaming

פורסם
מש"כית=מפקדת שאינה קצינה . בקיצור בחורה שכל תפקידה לנסות לחנך את החיילים.

 

רק אל תעלב הכל נאמר בהומור, ואת המאיל הזה שלחו במקור ממפקדת חיל החינוך לכל יחידות צה"ל.

 

:wink:

רק רגע :shock:

כל השנים האלו דפקתי מש"כית ולא מש"קית?????:-o

שניה אני הולך לתת למישהי סטירה:evil:

פורסם

זה מה שקורה לאנשים שנדפקים על ידי מ"כית (אני לא אזכיר מה קורה לאנשים שנדפקים על ידי קצינה )

 

:oops: :oops: :oops: :oops:

Dead but dreaming

פורסם
צבים יכולים לנשום דרך הישבן שלהם
:shock:

איך ?

ברצינות, אך מבחינה אנטומית זה אפשרי ??

כאילו "הישבן" הכוונה לאותו מקום שהם מחרבנים ממנו ?

 

 

 

 

 

 

 

 

איך ? :shock:

 

 

עריכה: ואיך לעזאזל נשימה מהתחת נותנת להם יתרון אבולוציוני ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...