נארוטו
-
הודעות
27 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי נארוטו
-
היי, חג שמח אם אפשר בבקשה לשנות את הכינוי שלי ל ״נארוטו״ תודה רבה
-
שלום, למי ניתן לפנות על מנת למחוק מודעת פרסום רכב ישנה מאוד מאוד בבקשה? כמו כן, ניסיתי ליצור בקשת תמיכה חדשה, וזה לא נתן לי גישה משום מה, לכן פתחתי כאן אשכול. מתנצל אם זה לא המקום.
-
אהלן ושבוע טוב לכולם! עליי למכור פיאט של חבר שנסע לחול (מצב מצוין אם מישהו מחפש ) המזגן עבד מצוין, יצאתי לקיוסק, חזרתי, עובד עכשיו רק על 4. עובד מצוין, ומקרר, אבל 1-3 אין מאוורר. האם נכון לחשוב שזה פיוזים ? תודה מראש
-
אהלן חברים. כמו הכותרת, רציתי לדעת מה המרחק המינימלי. לצורך העניין, בא אדם, הזיז לך את האופנוע. האם זו גניבה? חוקית, אלו כלים עומדים בפניי? והאם יש לכם רעיונות מקוריים לשמירה על החנייה הפרטית שלכם, שלא דורשת עלות גבוהה. לצורך העניין, בבעלותי קטנוע. הקטנוע חנה בחנייה הפרטית שלי, ומישהו החליט שקטנוע לא צריך לתפוס את כל החנייה, הזיז אותו מספר מטרים, ושם את הרכב שלו. אודה לתגובות ועצות, אל תתביישו, כל רעיון הזוי ככל שיהיה יישמע טוב.
-
אהלן שהזמנת את הצ'יטה מחו"ל, זה מגיע רק עם ההתקן למצת? עשית התקנה קבועה? אם לא, מישהו מכיר מקום טוב, שלא יהרוס לי את פנים הרכב ?
-
מוכר פיאט פונטו שנת 96', עקב שחרור מהצבא ונסיעה לחול עוד חודש. הרכב יד שנייה, ידני. יש לו מזגן ואזעקה. 100,000 ק"מ, לא הרבה לכמעט 10 שנים..... נמצא אצלי שנתיים. בעלים קודמים פרטיים, רופאה. הרכב באמת שמור ומטופל. המחירון עומד 21,700. אני גמיש. מאוד. צרו קשר בפרטי או ב 0524244588
-
יש וקשה להשיג למכירה באתר של GUMBALL אתה מוזמן לחפש גם באתר של DTM. יש גם בתוכנת שיתוף הקבצים הקרובה לביתך, אולם נדירים. בכל מקרה, אם אתה משיג אותם, צור איתי קשר. נמחקו לי.........
-
הבעיה היא שלא אמרת אם זו אישה בריאה וחטובה או שמא גבר בעל משקל? שנדע, אם לשמוח בחלקך, או לחשוב עליך בזמנים הקשים......
-
אמרנו לך כבר שאתה מעצבן לפעמים? סליחה, טעות, אתה מעצבן תמיד. זה לפעמים קצת יותר ולפעמים הרבה יותר..... אבל אין בעיה שתמשיך עם זה.
-
2 אופנועים. עדיין, צריך להגיע למצבה המלאה של 8 אופנועים.....
-
0.0004 לערך..... הייתה אחת, רצינית (הכל יחסי) ראשונה. השאלה היא אם במידה וחס ושלום אני אחליק עוד פעם, לצפות להרהורים הללו. ולא ציינת מה המנגינה שלך.... אני לפעמים צועק שטויות בצרפתית. לא סתם מבטא, אלא ראסמי צרפתית. כל מיני משפטים לא קשורים.לגבי שירים, בד"כ את מה שנדבק לי אחרון לראש. אני חייב להגיד לכם שזה מאוד מרגיע לדעת שאני לא הדפוק היחיד כאן.
-
למה אתה חושב? אם תסתכל טוב תראה את הרגל השניה על הרצפה בצד השני. והקיפול של מעיל העור שלו ביד גם נראה כמו מעיל עור ולא פלסטיק. וחוץ מהעובדה, שזה בכלל לא נראה כמו דגם מיניאטורי.... אבל אם תסביר לי בדיוק למה, אשמח. שמתם לב לחגורת הבטיחות?
-
2 דברים ברצוני להעלות: הראשון הוא נושא שעלה בעת שיחה די הזויה עם כמה חברים. במהלך השיחה החלטתי להיות אמיץ ולהתוודות שבזמן הרכיבה, כשמשעמם לי, אני שר. לא רק שר, צועק! כל מיני שירים שנדבקו לי לראש. מסתבר שגם הם. אני מניח שגם כאן יש כמה, אז אילו שירים אתם הכי אוהבים לשיר על האופנוע. השני זה האם אחרי כל החלקה מגיע הקטע של האם זה נכון הסיכון שבחרתי לעצמי, ומה יהיה הלאה, שאופנוע יגדל ויתחזק? אם במהירות X קרה לי ככה, מה יקרה ב Y ?
-
אם חתול תמיד נופל על הרגליים - אז מישהו שדורס חתול...
נארוטו פרסם הודעה בנושא של polar bear בתוך פורום אופנועים
משהו מוזר עם החתולים האלו..... עזבו, הבנו שזה עושה להם משהו, לרוץ לתוך כלי רכב ממונע. הבעיה היא שהם בלתי צפויים. רצים לכביש, עומדים מולך, ומסתכלים זמן ממושך יחסית. ואז אתה ישר חושב איך לסטות כדי לא להרוג את החתול הדביל הזה. והוא זז צעד ימינה, אתה זז שמאלה. הוא חוזר שמאלה, אתה זז ימינה. כאילו שהוא מנסה בכוונה שתיכנס בו. בסוף החתול מת. -
ג'אנט של.... לא 27'... לא 30'..... לא 35'... 40'!!
נארוטו פרסם הודעה בנושא של MustardMan32 בתוך אוף-טופיק
זה פשוט סותם את הפה לכל מי שחשב אחרת........ עוד יגידו שזה פוטושופ.. -
אתה לא מדייק. זה ל מסע מאמריקה לאירופה, אפריקה וחזרה. וזה נקרא ראלי. יש אחד כל שנה. כל שנה זה מקום אחר שהקטע זה לפחות 3000 ק"מ ב 7 ימים 6 לילות. וזה עולה בסביבות ה 80,000 לרכב, כאשר יש ברכב 2 אנשים. וז לא הכל בשטח עירוני, אלא הרוב כבישים פתוחים שיהיה כיף לנסוע. הפקקים של מרוקו לא כאלו מעניינים.....
-
אם אני זוכר נכון מהאתר, יש שם סרטון שמראה שהאופנוע עומד יציב, ולבד. ללא כל עזרה. לזה הכוונה? כי אם כן הטכנולוגיה כאן וזה הגיע.
-
מצאתי את זה בשיטוט משעמם באמצע הלילה. אפילו לא חיפשתי משהו דומה לזה: עכשיו רק צריך לנחש מתי יגיע כזה עם מושב אחורי, לעצלנים. המחשב ינהג, הרוכב יעשה כל דבר אחר חוץ מזה. הנה הקישור: http://www.ghostriderrobot.com/index.htm בפנים יש כמה תמונות וסרטונים של האופנוען....
-
לא בדיוק, אלא להפך. הוא נוטה לצד השני, ומרגיש כאילו "דוחפים" אותו או משהו כזה.. זה למה אם שמים לו את הדבק על הגב הוא נצמד לרצפה
-
יש לי הצעה דווקא לא כל כך היפוטטית ודי מעשית. קחו חתול. נייר דבר, מהעבים האלו. החומים או השקופים, ושהדבק לא יהיה חזק מדי (חארם על החתול...) עכשיו תדביקו לו פס בצד. אחרי זה על הגב. ואחרי זה בבטן. אני אתקן - אחרי ההדבקה הראשונה על הצד, תוציאו את הפס הזה ושימו חדש במקום אסטרטגי אחר. למרות שלא ניסיתי לשים פס בכל המקומות, נראה לי החתול ישתגע.. אתם לא תפסיקו לצחוק...........
-
יש כביש מגורד מכיוון בית דגן לכפר חבד. נסעתי שם השבוע מספר פעמים. הרכב נטה ימינה ושמאלה כרצונו. אז עם זה הסתדרנו, עד שקפצה לי אחת האבנים לחלון הצדדי וסדקה לי אותו. בכח רוצים לעשות דברים בארץ בלי הגיון?
-
הם מגזימים כי הם יכולים. הבן אדם יקבל את הרכב ויגיד תודה לא משנה מה..... אבל לפעמים הם באים ביציאות.... כשהם קנו למישהו אוטו חדש, זה היה יוצא מן הכלל.
-
אני מבין שעד 21:30 זה רק לרוכבי סופר מוטו? או שיש כאן טעות?
-
אני לא יכול להגיד לך למה לא, אבל כן חיפשתי בכל מקום אפשרי. לא מצאתי. ניסיתי אצל המורה לנהיגה ואצל עוד כמה. לא הסכימו. (צפוי....) חברים בעלי אופנועים. לא הסכימו, לפחות לא לנסיעה שאני רציתי. (גם זה די צפוי). ביררתי גם וזה כן רשום בחוק שאפשר לשכור רק עד 50 סמ"ק (אם אני זוכר נכון) אם אתה מוצא, אין לי ברירה אלא לבקש שתיידע אותי.
-
לעצור בצד, להוציא את את בקבוק הליטר וחצי שמלא בדלק (יש להכין מראש) ולשפוך על ה"ניידת". לאחר מכן, להדליק גפרור, להשליך לעבר ה"ניידת" ולהמשיך בנסיעה. כעת יש רק להנות מהנוף שבמראה האחורית. ולמי שלא הבין, זה בצחוק, אין בדברי שום המלצה או הצעה לעשות דבר כזה, ולהפך, מעשה שכזה רק יגרור תאונות נוספות ועלול לשרוף עצמים נוספים שבקרבת מקום.
