Jump to content

נארוטו

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של נארוטו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. היי, חג שמח אם אפשר בבקשה לשנות את הכינוי שלי ל ״נארוטו״ תודה רבה
  2. שלום, למי ניתן לפנות על מנת למחוק מודעת פרסום רכב ישנה מאוד מאוד בבקשה? כמו כן, ניסיתי ליצור בקשת תמיכה חדשה, וזה לא נתן לי גישה משום מה, לכן פתחתי כאן אשכול. מתנצל אם זה לא המקום.
  3. אהלן ושבוע טוב לכולם! עליי למכור פיאט של חבר שנסע לחול (מצב מצוין אם מישהו מחפש ) המזגן עבד מצוין, יצאתי לקיוסק, חזרתי, עובד עכשיו רק על 4. עובד מצוין, ומקרר, אבל 1-3 אין מאוורר. האם נכון לחשוב שזה פיוזים ? תודה מראש
  4. אהלן חברים. כמו הכותרת, רציתי לדעת מה המרחק המינימלי. לצורך העניין, בא אדם, הזיז לך את האופנוע. האם זו גניבה? חוקית, אלו כלים עומדים בפניי? והאם יש לכם רעיונות מקוריים לשמירה על החנייה הפרטית שלכם, שלא דורשת עלות גבוהה. לצורך העניין, בבעלותי קטנוע. הקטנוע חנה בחנייה הפרטית שלי, ומישהו החליט שקטנוע לא צריך לתפוס את כל החנייה, הזיז אותו מספר מטרים, ושם את הרכב שלו. אודה לתגובות ועצות, אל תתביישו, כל רעיון הזוי ככל שיהיה יישמע טוב.
  5. אהלן שהזמנת את הצ'יטה מחו"ל, זה מגיע רק עם ההתקן למצת? עשית התקנה קבועה? אם לא, מישהו מכיר מקום טוב, שלא יהרוס לי את פנים הרכב ?
  6. מוכר פיאט פונטו שנת 96', עקב שחרור מהצבא ונסיעה לחול עוד חודש. הרכב יד שנייה, ידני. יש לו מזגן ואזעקה. 100,000 ק"מ, לא הרבה לכמעט 10 שנים..... נמצא אצלי שנתיים. בעלים קודמים פרטיים, רופאה. הרכב באמת שמור ומטופל. המחירון עומד 21,700. אני גמיש. מאוד. צרו קשר בפרטי או ב 0524244588
  7. יש וקשה להשיג למכירה באתר של GUMBALL אתה מוזמן לחפש גם באתר של DTM. יש גם בתוכנת שיתוף הקבצים הקרובה לביתך, אולם נדירים. בכל מקרה, אם אתה משיג אותם, צור איתי קשר. נמחקו לי.........
  8. הבעיה היא שלא אמרת אם זו אישה בריאה וחטובה או שמא גבר בעל משקל? שנדע, אם לשמוח בחלקך, או לחשוב עליך בזמנים הקשים......
  9. אמרנו לך כבר שאתה מעצבן לפעמים? סליחה, טעות, אתה מעצבן תמיד. זה לפעמים קצת יותר ולפעמים הרבה יותר..... אבל אין בעיה שתמשיך עם זה.
  10. 2 אופנועים. עדיין, צריך להגיע למצבה המלאה של 8 אופנועים.....
  11. 0.0004 לערך..... הייתה אחת, רצינית (הכל יחסי) ראשונה. השאלה היא אם במידה וחס ושלום אני אחליק עוד פעם, לצפות להרהורים הללו. ולא ציינת מה המנגינה שלך.... אני לפעמים צועק שטויות בצרפתית. לא סתם מבטא, אלא ראסמי צרפתית. כל מיני משפטים לא קשורים.לגבי שירים, בד"כ את מה שנדבק לי אחרון לראש. אני חייב להגיד לכם שזה מאוד מרגיע לדעת שאני לא הדפוק היחיד כאן.
  12. נארוטו

    FULL FERRING BIKE

    למה אתה חושב? אם תסתכל טוב תראה את הרגל השניה על הרצפה בצד השני. והקיפול של מעיל העור שלו ביד גם נראה כמו מעיל עור ולא פלסטיק. וחוץ מהעובדה, שזה בכלל לא נראה כמו דגם מיניאטורי.... אבל אם תסביר לי בדיוק למה, אשמח. שמתם לב לחגורת הבטיחות?
  13. 2 דברים ברצוני להעלות: הראשון הוא נושא שעלה בעת שיחה די הזויה עם כמה חברים. במהלך השיחה החלטתי להיות אמיץ ולהתוודות שבזמן הרכיבה, כשמשעמם לי, אני שר. לא רק שר, צועק! כל מיני שירים שנדבקו לי לראש. מסתבר שגם הם. אני מניח שגם כאן יש כמה, אז אילו שירים אתם הכי אוהבים לשיר על האופנוע. השני זה האם אחרי כל החלקה מגיע הקטע של האם זה נכון הסיכון שבחרתי לעצמי, ומה יהיה הלאה, שאופנוע יגדל ויתחזק? אם במהירות X קרה לי ככה, מה יקרה ב Y ?
  14. משהו מוזר עם החתולים האלו..... עזבו, הבנו שזה עושה להם משהו, לרוץ לתוך כלי רכב ממונע. הבעיה היא שהם בלתי צפויים. רצים לכביש, עומדים מולך, ומסתכלים זמן ממושך יחסית. ואז אתה ישר חושב איך לסטות כדי לא להרוג את החתול הדביל הזה. והוא זז צעד ימינה, אתה זז שמאלה. הוא חוזר שמאלה, אתה זז ימינה. כאילו שהוא מנסה בכוונה שתיכנס בו. בסוף החתול מת.
  15. זה פשוט סותם את הפה לכל מי שחשב אחרת........ עוד יגידו שזה פוטושופ..
×
×
  • תוכן חדש...