Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשמע מוזנח. מה גם שבעל הרכב נראה שעשה מאמצים לחסוך (טיפולים עצמאיים).

 

תעבור הלאה. תיקונים קוסמטיים זה דבר יקר. ואולי זה מצביע על הזנחה תחזוקתית על הדרך.

 

החלפת מכל מי קירור גם נשמע לי חריג.

 

אגב, מה הקילומטראז המוצהר? השווית לרשיון? ושאלה נוספת, הבקליות (פנסים אחוריים) היו נקיים או כהים מפיח?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

עברתי על ספר הטיפולים ונראה כי טופל בזמן מה שהפריע לי זה טיפולים עצמיים וגם שמן שהוא שם של חברת "דלק" ולא מהסוג האיכותי גרמני.

154 אלף ק"מ ברשיון לפני שנתיים היה 124 אלף ק"מ ממוצע סביר.

פנסים אחוריים נקיים מפיח.

בעל הרכב טוען כי הוא מכונאי.

פורסם

לדעתי, אם בעל הרכב היה עושה מאמצים לחסוך הוא לא היה הולך לעשות את הטיפולים הגדולים במורשה, אלא הכל היה מתבצע במוסך מדרכה בלי שום עדות.

 

אולי המצב הקוסמטי מצביע על הזנחה ואולי לא, לא הייתי פוסלת כל כך מהר.

ממוצע שנתי של 22 אלף ק"מ לרכב דיזל הרבה מעבר לסביר (בכיוון החיובי).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לי אישית יש חבר שהייתה לו קורדובה SDI, בחור צעיר שאינו מכונאי, שמטפל בעצמו בדברים הפשוטים (פילטרים, שמנים וכד') מבחינה קוסמטית הרכב שלו זוועה - גם פנימית גם חיצונית ואילו מבחינה מכנאית הרכב מטופל בקפידה יתירה - רק חלקים מקוריים, נוזלים איכותיים וכד'.

המוטו שלו היה שהרכב משמש אותו ככלי להגעה מ A ל B ולכן הוא לא השקיע קוסמטית, אך בכל מה שקשור למכניקה הוא היה פדנט ברמה גבוהה.

 

לא מחייב שהרכב שראית הוא מוזנח גם מכאנית, יש הרבה בעלי רכבים שיודעים שממילא האישה תדאג לקישוטים נוספים לרכב, אז בשביל מה להשקיע :)...

 

רק בדיקה אמיתית במוסך המכיר היטב את הרכב הנ"ל תוכל לתת לך אינפורמציה מדוייקת.

בכל מקרה, גם אם הרכב שמור היטב, כמובן שהמצב הקוסמטי מוריד משמעותית מהמחירון

פורסם

מבאס קצת לקנות רכב ב-40 אש"ח שנראה זוועה פנימית/חיצונית כי יש דברים שאי אפשר או לא שווה באמת להחליף לסדר כי המחיר יהיה גבוה.

אשמח לקבל חוות דעת על אוקטביה 2.0 דיזל אלגנס.

פורסם (נערך)

כבר כתבתי לך שמנוע ה2.0 דיזל של VAG לא מומלץ, במיוחד לא מהשנתונים שנכנסים בתקציב שלך.

 

למנוע היו מחלות ילדות יקרות שחיסלו כל פוטנציאל לחיסכון (אינג'קטורים שעולים יותר מ10K ש"ח, גל ארכובה יקר שגם הולך יחסית הרבה והוא לבד גם מחסל את החיסכון בדלק).

 

אתה מוזמן לראות את התלונות שהופיעו בסיאט לאון FR TDI (גם כן עם מנוע ה2.0TDI), בVW פאסאט TDI (מהצורה שמ2006 ואילך), ובמספר קטן יחסית של אוקטביות אלגנס.

 

אתה מוזמן לשאול נהג מונית מזדמן לדעתו בנוגע למנוע המדובר ולהתרשם בעצמך. גם המוסך שאני מטפל בו המליץ לי לא לקחת את המנוע המדובר כל עוד ישנו את ה1.9TDI.

 

אולי בשנתונים האחרונים התגברו על מחלות הילדות של המנוע המדובר, אך סביר להניח שקוד המנוע גם שונה.

 

 

עריכה:

מצאתי מעט מידע ברשת בנוגע למנוע המדובר:

http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=24087&view=next

 

ניסיתי למצוא כאן שרשור דומה בנושא, אך לא מצאתיו.

אם אני לא טועה, המשתמש GOLF יודע גם דבר או שניים על המנוע המדובר.

לפי הקישור הנ"ל שהבאתי כאן, נראה שהמצב השתנה לטובה משנת 2008, אך מצד שני, אני עוד זוכר את הקללות שהשכן שלי היה מקלל את הפאסאט שלו (עד לפני כשנתיים- 3 פעמים גל ארכובה ופעמיים אינג'קטורים שמתו)- ולפני שנתיים הוא התקדם לפסאט החדשה שעם מנוע 1.8TSI והוא נשבע שלמרות צריכת הדלק הגבוהה יותר- היא זולה יותר לאחזקה בעלויות החודשיות.

 

אני מאוד ממליץ להרים טלפון לרון אוחנה ממוסך רון ולשמוע את דעתו על המנוע המדובר, וכמובן לשאול אותו מה עדיף- ה1.9TDI או ה2.0TDI. הימור שלי- הוא ימליץ לך על ה1.9TDI.

 

 

אם הוא יאמר אחרת (אולי משנתון מסויים באמת פתרו את הבעיות, איני יודע, אך עד 2008 בוודאות ידוע לי על הבעיות הנ"ל)- אשמח אם תשתף כאן.

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הכול טוב ויפה,

אבל קח בחשבון שגם פה תא הנוסעים לא יראה צעיר במיוחד לנוכח העובדה שהרכב עבר 170 אלף ק"מ (עם זאת, לא יראה כמו מונית שנסעה בעיר),

ויהיו לך הוצאות כי נהגי מוניות לא משלמים מס ו/או מע"מ על הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...