Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי מציע את הפאסאט- הרבה יותר רגישה ובעלת פוטנציאל תקלות יחסית גבוה ביחס לג'טה/ אוקטביה, בין אם זו הפסאסאט שעם מנוע 1.9TDI ועם גיר אוטומט רגיל (גיר רגיש), ובין אם זו החדשה יותר שעם מנוע 2.0TDI ושעם הגיר DSG6, במקרה הזה הגיר אמין, המנוע פחות (אינג'קטורים שהולכים, גל ארכובה שלא מחזיק מעמד, מחלה של המנוע בתחילת דרכו- מה שנכנס בתקציב שצויין פה).

 

הג'טה והאוקטביה כוללות את השילוב המנצח של מנוע 1.9TDI שידוע באמינותו הגבוהה, מצד אחד, ומצד שני הוא משודך לגיר DSG6 (מצמדים רטובים) שנחשב לאמין משמעותית גם ביחס לגיר האוטומט הרגיל וגם ביחס לDSG7 (אנחנו מדברים פה על שידוך למנוע עתיר מומנט יחסית).

 

כמובן שמעל כולם האמינות של הגיר הידני לוקחת אותם בהליכה.

 

הגולף הרגילה יקרה יחסית לג'טה והאוקטביה, הגולף+ בהחלט אופציה (זולה משמעותית ביחס לגולף הרגילה).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם שאלת על ג'טה/ אוקטביה (שלא לדבר על פאסאט), אז אןלי אני מעלה פה משהו הזוי, אבל לא כדאי לנסות ולפזול/ לשקול לכיוון טנדרון כמו ברלינגו, קנגו ודומיהם?

דיזלים נפוצים מאד עם אחזקה סבירה יחסית, מרווחים, נוחות סבירה, תא מטען שיכיל כל מה שתרצה. מה שכן הם גם ידניים....

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אני נוהג כבר מס' שנים עם יאריס 2007 ידני ולפניה קורלה ראנקס 2005 ידנית ולפניה גטס 2003 ידנית וזה לא הכי כיף לעמוד בפקקים ולשחק עם הקלאץ'.

והאמת שקצת נמאס לי מרכב ידני, מה גם שרוצה שהאישה תנהג ברכב ולה יותר נוח אוטומט.

לא מעוניין ברכב האצ'בק מהסיבה שזה לא פרקטי עבורי להכניס עגלת תינוק לבגאז'.

חשוב לי מאוד שהרכב יהיה נוח הן לנהג והן לנוסעים עם מזגן חזק בגאז' גדול ואמין מבחינת תקלות.

פורסם

VAGית דיזל אוטומטית הייתי ממליץ רק עם גיר ידני או DSG6. הייתי ממליץ להמנע מדיזל אוטומט 4 הילוכים, הגיר לא היה בין המוצלחים ביותר.

דיזל אוטומט מעולה זה מרצדס. בתקציב כזה מונית לשעבר 2008 E קלאס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אוקטביה שנת 2007 דגם AMBIENTE אוטומט הכוונה היא ל4 הילוכים או DSG 6?

VAGית דיזל אוטומטית הייתי ממליץ רק עם גיר ידני או DSG6. הייתי ממליץ להמנע מדיזל אוטומט 4 הילוכים, הגיר לא היה בין המוצלחים ביותר.

דיזל אוטומט מעולה זה מרצדס. בתקציב כזה מונית לשעבר 2008 E קלאס.

פורסם

אוקטביה אוטומטית מהדגם הקודם ( 2007-2008 ) קיבלה בדגמי הדיזל רק DSG6.

הדור הראשון הגיע עם גיר אוטומטי 4 הילוכים.

פורסם

בשביל לקנות אוקטביה דיזל צריך זמן, לא בטוח שבכל רגע תוצע למכירה אחת שמורה כי אין הרבה.

 

לצורך העניין את שלי מצאתי במקרה בזמן שכבר הפסקתי לחפש מרוב ייאוש.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אוקטביה שנת 2007 דגם AMBIENTE אוטומט הכוונה היא ל4 הילוכים או DSG 6?

 

היו שני דגמים, היה את הדגם החדש והצורה הישנה. הישנה ניקראית TOUR אם אני לא טועה. בדגם הישן היה גיר 4 הילוכים לא מוצלח ובדגם החדש DSG6 המוצלח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם כך מעל שנת 2007 כל אוקטביה דיזל אוטומטית היא עם תיבת הילוכים DSG 6?

אוקטביה אוטומטית מהדגם הקודם ( 2007-2008 ) קיבלה בדגמי הדיזל רק DSG6.

הדור הראשון הגיע עם גיר אוטומטי 4 הילוכים.

פורסם
האוקטביה והגטה הן אחיות תאומות - הגטה יפה יותר אך האוקטביה בעלת הדלת החמישית ותא המטען העצום פונקציונאלית יותר.

 

הפאסאט נמצאת קטגוריה אחת מעליהן. היא כבר רכב סאלוני, מהמשובחים בקבוצתו, שיהנה מנוחות ופאר עדיפים בהרבה אך גם מחירו גבוה יותר בהתאמה.

 

פאסט רכב סאלוני ?, באיזה עולם?

 

פאסט היא לא מכונית סלון, מכונית סאלון זה רכבים כדוגמת סידרה 5, AUDI A6, אי קלאס וכו'. פאסט ממש לא שייכת לקטגוריה \ ליגה הזאת לא במחיר ובטח לא באיכות \ נוחות.

הפאסט היא משפחתית גדולה (מה שנהוג לקרוא בארץ "מנהלים") ותו לא.

פורסם
הפאסאט נמצאת קטגוריה אחת מעליהן. היא כבר רכב סאלוני, מהמשובחים בקבוצתו, שיהנה מנוחות ופאר עדיפים בהרבה אך גם מחירו גבוה יותר בהתאמה.

פאר? נוחות? רכב סאלוני ועוד משובח?

יובל, העלית זיכרונות נוסטלגיים על אחד הרכבים הגרועים ביותר שהיו בבעלותי. בהרבה מובנים העדפתי שקודה אוקטביה דור ראשון על חיקוי הזה של פאר ונוחות. הרכב היה צפוף, לא נוח, לא מהנה לנהיגה בגלל הגה עם תחושה סינטטית, קשיח יותר מידי ועוד עם כשלים בארגונומיקה. הרכב מבוסס על פלטפורמה של גולף שהעריכו בסיס גלגלים. ממש רכב סאלון מפואר. בנוסף לכל לא אמין. הרכב הזה לא מגרד גחון של אף רכב סאלון אמיתי, אין לו שום אלמנטים של פאר. סיטרואן C5 הרבה יותר ארגונומי ומרווחת מהרכב הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שלום לכולם,

לי יש GOLF PLUS 2010 דיזל ידני מנוע 1600. מתדלק כל 1100 ק"מ. עושה בממוצע 4.7 ל 100 ק"מ כולל נסיעות יומיות לגוש דן.

ממליץ בחום. רכב נוח, מהיר, אמין ושקט.

פורסם
שלום לכולם,

לי יש GOLF PLUS 2010 דיזל ידני מנוע 1600. מתדלק כל 1100 ק"מ. עושה בממוצע 4.7 ל 100 ק"מ כולל נסיעות יומיות לגוש דן.

ממליץ בחום. רכב נוח, מהיר, אמין ושקט.

מרשים! כמה ליטרים אתה מתדלק אם לא סוד?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אם כך מעל שנת 2007 כל אוקטביה דיזל אוטומטית היא עם תיבת הילוכים DSG 6?

 

בתקציב שלך אוקטביות דיזל יהיו עם גיר DSG6.

ב-2011 החליפו בפולקסוואגן את מנוע ה-1.9 105 כ"ס ב-1.6 עם הספק זהה, ה-1.6 מגיע עם DSG7.


×
×
  • תוכן חדש...