Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה ההבדל העקרוני מבחינת הרשות ממקום העבודה/שירות התיקונים וכו' בין התקנת אפליקציה רגילה לבין התקנת רום?

בדיוק כמו ההבדל בין לקחת קינוח בחדר אוכל בארוחת צהריים מול לפרוץ בלילה למטבח ולקחת קינוח.

 

 

תתקין מה שבא לך (בהנחה שאתה יודע מה אתה עושה) ותחזיר חזרה לכשתצטרך להשיב את המכשיר.

 

כן, ועשיתי את זה. מקסימום חוזר למקןרי.

 

ומה אתם מגמגמים לבוס כשיום אחד, מכל סיבה שבעולם המכשיר שבק חיים והבוס שילך קיבל דיווח מהמח' הטכנית/ ספק הסלולרי שהטלפון שבק כי פרצו אליו?

 

על שטות דבילית שכזו אפשר בקלות לאבד מקום עבודה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה כותרת מפחידה,פורצים..אפשר לחשוב מעבירים כספים בשושו בלילה..

 

אנשים חיים בסרטים חבלז אני רואה.

 

כמו שכתב הסולל,אם יש לך טיפה ידע ואתה מבין מה אתה עושה,תגבה את הרום המקורי,תתקין משהו אחר שאתה מעדיף,ושלום על ישראל.

 

צריך לשלוח את המכשיר לתיקון? אם אין במעבדה טכנאי בשקל 90 שידווח משהו כמו "אההה החליפו רום! שלח חזרה את המכשיר הוא הפר תנאי אחריות" אז לא יעירו לך ואין בעיות (חוץ מזה שלשחזר רום מהריקוברי זה עניין עוד פחות יותר מסובך)

 

בגירה אל תגזים,גם אם תפרוץ\תחבל במכשיר עדיין תוכל לקבל ולהוציא שיחות\סמסים ברוב המקרים (אלא אם כן באמת הרסת והמכשיר עכשיו מעצור לדלת,סטייל BREAK באייפון)

 

ואם יש למישהו בוס שעלול לפטר על קטנה שכזו,אידיוט מי שמינה אותו לבוס\מנהל כלשהו. (במקום עבודה שלי לרוב היו נוקיה ענתיקות שעבדו מצוין,ולאנשי משרדים היו גלקסי 2\3,כולם התעללו במכשירים וכשצריך לשלוח בא בחור נחמד מפדקס או אורנג',נתן חליפי,יומיים אחרי זה המכשיר המקורי של העובד חזר,ומעולם במשך 6 שנים לא הייתה אף תלונה מצידם על משהו שעשינו למכשירים)

 

וואוו חפרתי :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

השרשור הזה הוא תמצית ההבדל בין הרשום על הנייר לבין הנורמה החברתית.

הנורמה החברתיצ זה לפרוץ. לא משנה למה, לפלאפון, לבית של מישהו, לפרטיות של מישהו. העיקר לפרוץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ואל תשכח, לגנוב ציוד משרדי זה מצווה, גם ככה הבוס החרא טחון ואשתו ממש לא נחמדה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבוס שלי באמת היה חרא,ואשתו באמת לא נחמדה בעליל :lol: (טריפולטאית זקנה אנורקסית,דקה כמו נייר ומעשנת כמו קטר)

 

בקשר ללגנוב\לתת מכה - לא הייתה אופציה כי הכונס נכסים הגיע מהר מדי ועכשיו הכל שלו :lol::twisted:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש כאן עניין של אבטחת מידע.

לפחות אצלנו בחברה, כל טלפון מנוטר. ברגע שמישהו משחק משחקים (רומים, רוט וכו') המכשיר ננעל.

עזבו את האחריות והשטויות הרגילות.

מה תעשו כשיתברר לכם שהתקנתם איזו אפליקציה או רום שהעבירו מידע עסקי למישהו עלום?

 

לא כדאי להתעסק עם מכשיר של העבודה שמכיל בתוכו מידע עסקי.

במידה וקיבלתם מכשיר ללא מיילים/אפליקציות עסקיות - זה כבר משהו אחר אבל עדיין יש צורך באישור.

פורסם

אצלנו בחברה לא ניתן להפעיל שום אפליקציה שקשורה לעבודה ברגע שיש זיהוי שהרוט של המכשיר פתוח

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
יש כאן עניין של אבטחת מידע.

לפחות אצלנו בחברה, כל טלפון מנוטר. ברגע שמישהו משחק משחקים (רומים, רוט וכו') המכשיר ננעל.

עזבו את האחריות והשטויות הרגילות.

מה תעשו כשיתברר לכם שהתקנתם איזו אפליקציה או רום שהעבירו מידע עסקי למישהו עלום?

 

לא כדאי להתעסק עם מכשיר של העבודה שמכיל בתוכו מידע עסקי.

במידה וקיבלתם מכשיר ללא מיילים/אפליקציות עסקיות - זה כבר משהו אחר אבל עדיין יש צורך באישור.

 

בדיוק. זה כל העניין ואני לא מכיר מישהו שרוצה לעמוד במרכז של פרשה לא נעימה בגלל דבר כזה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...