Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנהגת, כדי לתת למישהי לחצות את הכביש החליטה לעצור בפתאומיות, למרות שניסיתי לעצור ושמרתי מרחק סביר, לא הצלחתי לעצור בזמן ונגרם לה נזק קטן. יש מצב שאני לא אשם? מה עלות של כזה דבר יכולה להיות, ירד קצת צבע מהפגוש ויש עיקום קטן.

 

זה תועד בוידאו.

 

IMG_20140410_095503.jpg

IMG_20140410_095456.jpg

IMG_20140410_095445.jpg

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הנהגת אכן בלמה בלימה פתאומית, שלא הייתה מחויבת המציאות ,עם כל הכבוד למתן זכות קדימה להולכי רגל יש עוד פקטורים בכביש שצריך להתחשב בהם , אבל אתה בהחלט אשם,אכן שמרת מרחק מספיק אבל התחלת לבלום מאוחר.

עריכה אחרונה על ידי koka

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

החליטה לעצור בפתאומיות?

היא עצרה להולכת רגל במעבר חציה כמו שהחוק דורש, לעומת זאת אתה לא שמרת מרחק וגם חלמת קצת כי היה לך הרבה זמן לבלום.

האשמה כולה שלך היא בכלל לא בלמה בפתאומיות וגם אם כן בגלל זה צריך לשמור מרחק.

פורסם

אתה אשם,לפי הסירטון,כי היא התחילה לתת סימני בלימה די הרבה זמן,וגם הייתה במרחק די גדול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבלימה שלך מאוד מהססת, התחלת אותה מאוחר מדי. היא אכן בלמה במהירות אבל לפי מה שאני רואה בסרטון אם היית בולם מוקדם יותר היית יכול לעצור.

 

אפשר לשאול איזה רכב יש לך והאם קיימת בו מערכת ABS.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

יש לו רנו טווינגו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זו אכן אשמה מלאה שלך, המרחק נראה סביר (אבל יש להתחשב בכך שלפעמים עדשות המצלמות DVR משבשות את המרחק שנראה בסרטונים מול המרחק האמיתי), אבל תחילת הבלימה שלך הייתה כנראה מאוחרת, או שבלמת בצורה פרוגרסיבית (מתחילה חלש והעוצמה מתגברת), הרעש ששומעים ב-00:36 היה צריך להיות כבר ב-00:30 עם הבלימה הראשונית של הרנו.

 

ד"א שמת לב שאתה נסעת בנתיב השמאלי ו-2 רכבים עקפו אותך מימין בפחות מ-30 שניות?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

דווקא הייתי מרוכז בנהיגה, תשימו לב לרכבים משמאל באיזו מהירות הם ממשיכים לנסוע בשביל לקבל פרופורציה על הבלימה שלה. זה באמת נראה בסרטון שעבר זמן, יכול להיות ששמתי לב לזה מאוחר, אבל היא בטוח בלמה בפתאומיות, הבלימה שלי אולי הייתה מטר אחרי המקום שהיא התחילה בבלימה ותראו איך הייתי צריך לבלום. תראו מאיזה מרחק קצר היא התחילה את הבלימה, והמהירות שם היא 50 או 60. אין שום הצדקה לבלימה כזאת שלא במצב חירום.

 

ואין לי ABS דרך אגב.

פורסם

היא התחילה בכמה בלימות מקדימות לפני כן,ועדיין אם אתה שומר מספיק מרחק היית אמור לבלום בזמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האם החלפתם פרטים? האם האישה מעוניינת להפעיל את הפוליסה או לחלופין לדווח לחברת הליסינג?

 

כמו שכבר אמרו, אתה האשם וזה לא ממש משנה, תאונות קורות.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

ד"א שמת לב שאתה נסעת בנתיב השמאלי ו-2 רכבים עקפו אותך מימין בפחות מ-30 שניות?

 

כן גם אני שמתי לב לזה. הרכב המסחרי מקדימה חסם אותי, וכשעוקפים אותי מימין ולא נותנים לי לעבור לימני, אני צריך לחכות.

פורסם

משהו פה מאד לא נראה לי. לכאורה יש שמירת מרחק סבירה בהחלט.

אני שומר מרחק הרבה פחות ממך ובלמו לי מול הפנים הרבה פעמים ותמיד הספקתי לבלום.

אולי לא היית מרוכז מספיק ובלמת מאוחר מידי ואולי הצמיגים שלך אכולים, או שמערכות בטיחות לקויות והרכב לא תקין.

מה שבטוח שכמעט כל נהג בנסיבות האלה היה עוצר בלי להתנגש.

אתה אשם ב-100%, עם או בלי הסרטון. חבל שמישהו עוצר כפי שצריך להולך רגל וצריך לקבל על זה מכה. מזלו שזה כנראה לא רכב פרטי שלו. זה גם לא משנה אם הרכב ההוא בלם בפתאומיות - אולי ילד קפץ לו לכביש??! אז אם הוא בלם, אז אתה באותה סיטואציה במקומו דורס ילד, זה ברור לך כן ?

מעבר לזה אוכל להגיד לך - בנהיגתך אתה לוקח סיכונים גדולים מדי.

פורסם
האם החלפתם פרטים? האם האישה מעוניינת להפעיל את הפוליסה או לחלופין לדווח לחברת הליסינג?

 

אין לי מושג, זה משנה? לפי מה שאמרו לי בביטוח שלי אני יכול לדבר איתה שאשלם לה ישירות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...