Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התמונה הראשונה זה ה"הרכב" הראשוני, בהמשך הצטרפו אלינו עוד F360 ועוד 2 סקודריות ועוד כמה פורשה.

ה-GT3RS הלבנה עם הגלגלים האדומים שייכת לאותו בחור עם הזגאטה הירוקה שהעלתי בפעם קודמת.

 

הנוכחות היתה יחסית דלילה הפעם עקב מזג אויר ג'יפה אבל עדיין היתה אחלה נסיעה ואחלה רכבים.

 

תהנו.1969161_10152135505084962_571758538_n.jpg

 

1527085_10152135505319962_1474796055_n.jpg

 

1472744_10152135505634962_757958190_n.jpg

 

1972522_10152135505484962_408346957_n.jpg

 

10151203_10152135505004962_563976082_n.jpg

 

10001461_10152135504289962_452539350_n.jpg

 

1005548_10152135504639962_2103439691_n.jpg

 

10153648_10152135504684962_1735035980_n.jpg

 

אלפיסטים, בשבילכם...

 

10154199_10152135504769962_86334660_n.jpg

 

1601438_10152135504849962_135850085_n.jpg

 

10155377_10152135504904962_1228153760_n.jpg?oh=3bd72cc319274c3cdbc18d7b4f3d18f9&oe=53B2973B&__gda__=1402774078_ed8967318e4e31ebb4a1995fe7d7786a

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המרצדס שלך היא היחידה שם? לא ראיתי עוד. אגב הסמארט בתמונה האחרונה זה גרסה מיוחדת כלשהי? בראבוס היו שחורות אם אני לא טועה.

פורסם

כל שרשור שאתה פותח אני רץ לראות ולעולם לא מתאכזב.

הרפליקה של הקוברה מדהימה

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

כל פעם שאני קורא שרשור שלך אני בטוח שאני לא יכול לשנוא אותך יותר, ואיכשהו אתה מצליח כל פעם להתעלות על עצמך. תענוג! הייתי מתחלף איתך ברגע. תמשיך להפציץ!

 

המרצדס שלך היא היחידה שם? לא ראיתי עוד. אגב הסמארט בתמונה האחרונה זה גרסה מיוחדת כלשהי? בראבוס היו שחורות אם אני לא טועה.

 

בתמונה שבה רואים אבא וילד מייררים על הלוטוס (אקסיז'?) הילד מסתיר מה שנראה כמו E AMG מהדור הלפני האחרון (ליד ה-M5 הכחולה).

הסמארט היא של בראבוס, לא נראה לי שעשו אותן בצבע אחד ספציפי, ראיתי אחת אפורה באיילון ובתמונות הרשמיות של בראבוס היא צבועה בכסוף ובשחור עם כסוף.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בראבוס הוציאו את הסמארט במגוון צבעים

 

והתמונות... תענוג לעיניים ומחסור בכיס

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

שמע....אני פשוט מבסוט מכל פוסט כזה שאתה מעלה. מספק לי את מנת הזלת הריר היומית....

אין צורך בחתימה....

פורסם (נערך)

בתמונה שבה רואים אבא וילד מייררים על הלוטוס (אקסיז'?) הילד מסתיר מה שנראה כמו E AMG מהדור הלפני האחרון (ליד ה-M5 הכחולה).

 

אתה אכן צודק, מתחבא שם E63 והגיעו בנוסף עוד צמד E55 W210 (דגם אחד לפני שלי) אבל 3 הרכבים 3 שייכים לחבר׳ה שאיתם אני נפגש.

בקרב החבר׳ה שאיתם אני נוסע יש בסביבות 15 דגמי AMG כולל 2 C63 black series (לבנה ואדומה) אבל לרוב מגיעות כמה c63 ״רגילות״ של חברים שלי.

 

עד כמה לא כלכלי להחזיק 2 רכבים במקביל?

יש כמה ״תיאוריות״- במקרה שלי מדובר ברכב שהוא שתיין דלק כרוני ומשמש לנסיעות יומיומיות של אישתי (קצת עבודה ובעיקר שינוע הילדים) כך שיתכן שמתישהו בהמשך אני ״אשנמך״ לטובת חזרה לאיזו סדרה 3 e46 שתיהיה חסכונית משמעותית (ועדיין מהנה לנהיגה ובטוחה לילדים) וזולה לאחזקה\ביטוח ובמקביל אקנה איזו בוקסטר או משהו דומה לסופ״שים.

אופציה נוספת זה פשוט להשאיר את הדלקכוליסטית הנוכחית שתשמש רק לטובת שינוע הילדים או המשפחה ועוד איזו דו מושבית לפאן.

 

האמת שאני מאוד (מאוד מאוד מאוד) נהנה עם ה-E55, כרכב יחיד שאמור לשרת את המשפחה מצד אחד ואת השגעונות של אבי המשפחה מצד שני- לא יכולתי לבחור מבחינתי טוב יותר, היא נוחה מאוד עם המשפחה, היא מהירה ברמות פסיכיות (גם הסקודריות לא יכולות לברוח לי) ולמרות שהיא לא מכונת פניות כמו ספורטיביות מושחזות- היא מתנהגת מספיק טוב כדי לעמוד בקצב גם שם, מכונית שמאוד מפתיעה את מי שנוהג בה.

 

עריכה,

אכן הסמארט הינה בראבוס והשוב האמיתי?

בינה לבין הסקודריה מסתתרת עוד מכונית...

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...