Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כדי להביא 75 למצב שעליו אתה מדבר ועל אחת כמה וכמה דלתא למצב כמו בתמונות, צריך הרבה תחת בשביל לקרוע.

מי שממוקד מטרה יכול בתקציב של כמה עשרות אלפי שקלים להעמיד רכב נחמד בביצועים וקלאסי במראה

ה75 והHF היו דוגמאות אך עדיין...:twisted:

אם הייתה בתמונה איזו פיאט קופה למשל הייתי לוקח אותה כדוגמה-וזה רכב שהוא לא בדמיון(שוב-לי הוא בדמיון:oops:)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

פיאט קופה היא ממש לא דוגמא טובה - יחידות חצי-סבירות כבר עולות הון תועפות בארץ. מצטער על ניפוצי הבועה, אבל זאת המציאות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

אמנם אנחנו חוטאים לנושא אך הכרתי די הרבה בחורים צעירים בשנותיהם הראשונות לאחר הצבא ששפכו בסביבות ה100K עבור רכב כזה או אחר(לדעתי טעות אבל זה כבר שייך לאוף טופיק בנושאי יוקר המחיה)

אתה רוצה לומר שבסכום הזה אין שום סיכוי למצוא משהו מיוחד להביא אותו למצב מצוין ?

אני די בספק.

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

75 לאחר יישור קו כן - אם תמצא אחת טובה. פיאט קופה - הדוק מדי לתקציב, כולל יישור קו מאסיבי. אבל באמת חטפנו לעידן את השרשור, לא מגיע לו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני נורא אוהב איך הרכב שלך משתלב בנופי המפגשים האלו.

*move along,nothing to see,just an overpowered AMG* :lol:

 

תמונות מדהימות כרגיל, תודה על השיתוף!

 

אני מבין את כוונתך וזה מתחבר היטב לכך שאחרי כל נסיעה אני מתלוצץ עם הצלמים שהתלוו אלינו שאם בטעות הרכב שלי נכנס לפריים של תמונה כלשהי שיעשו טובה וישלחו לי אותה....:-D

 

כמו שתמיד אמרתי- הרכב שלי לא יפה במיוחד, הוא לא נראה ספורטיבי וצריך להיות ״מבין עניין״ כדי להבחין שזו לא עוד E קלאס מתוך אלפי E קלאסים רגילות שיש פה כי למעט קאליפרים עצומים ו-4 יציאות מפלט היא זהה לגרסאות הרגילות.

לפעמים זה קצת ״מבאס״ כי מיותר לציין שבחניון גדוש ברכבי על אין סיבה שמישהו יתעניין ברכב שלי, הוא לא מושך מבחינת מראה.

מצד שני, יש את הפאן של להיות בקבוצה עם רכבי ביצועים קיצוניים ולנהוג ברכב שהוא אריה בעור של פיל- זה רכב גדול, רך יחסית והכי משדר ״אני פה כדי לשנע בנוחות״ ואז פתאום מדביקים דוושה כשהכביש נפתח או מגיעים לכביש טכני מאוד ו.....רגע....איך זה ייתכן שהפיל הזה לא רק שעומד בקצב- למעשה חלק מאותם פרארי, כולל הסקודריות- מעכבות את הפיל כשהכביש נפתח.

 

תוסיף לזה את מערכת הפליטה המשודרגת שנותנת סאונד פסיכי בנהיגה (כל פעם מחמיאים לי על הסאונד) ומבחינתי זה רכב אידיאלי, נוח ועוקצני.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אתה מספר את כל זה כאילו זה חסרון...

זה היתרון הכי גדול!!

אלמנט ההפתעה(הצ'יטה המנמנת תחת העץ עם אוזן אחת זקופה):-D

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בעוד חודש החבר'ה באים לארוחת ערב אצלי בבית, זו תיהיה אחלה הזדמנות לבן שלי לרדת למטה ולעשות סיבוב על מה שיתחשק לו.

.

 

בעוד חודש?

במטוטה ממך, כשאתה יורד למטהעם הילד, תן צקצוק, אני והגברת נהיה באזור.

 

;-)

SCANSPEAK

פורסם (נערך)

כבר אמרתי לך שאם תיהיה בהונג קונג בסופ"ש אתה מוזמן להצטרף אלי לנהיגת בוקר ביום ראשון, תוכל לא רק לראות את הרכבים אלא גם לבחור במה בא לך לנסוע.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

באיזו מדינה אתה מתגורר אם אפשר לשאול ?

כן אבל זה היה בתקופת הבריטים שלא דחפו את האף למקום שבין אדם למכוניתו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה פתאום, זה בארץ. תראה כמה עובדים זרים יש שם.:lol:

פשוט טירוף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מרהיב!

גם אני מאד התלהבתי מהאינטגרלה המוסבת (מה זה משנה, מקור או לא, כל עוד היא בעלת אותם מיכלולים ומאפיינים חיצוניים זה כבר שווה).

גם חוליית הGTA מהממת.

הפרארי כבר לא מעניינות...

:lol:

לגבי הרכב שלך,

לדעתי זה חלק גדול מהכיף לגדל זאב בעור כבש,

ברגע האמת הוא נושך הכי חזק.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

איכס איכס ועוד פעם איכס!!

אנשים בלי טעם, כל המכוניות אותו דבר אין אפילו צבעים שונים שלא לדבר על קלאסיקות מוטוריות מול מופלאות הנדסת הרכבים המודרניים...

 

בוא לישראל נלמד אותך מה זה מפגש מוטורי...

 

 

נ.ב

בנימה קצת יותר רצנית, תודה שאתה דואג לנו מדי פעם לראות שיש בעולם הזה זיקה למוטוריקה גם אם לא במדינה שלנו, אבל מאחורייה גם עומד ישראלי(לשעבר) מעוררת תחושת גאווה(לפחות אצלי)

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003


×
×
  • תוכן חדש...