Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחבר התווכחנו שעות על

המערכות שלנו מה יותר טוב ,

מערכת ראשונה שלי

מערכת שנייה שלו.

תגידו אתם!

zg3tm2ymkm1d.png

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

למי יש יותר גדול?חזרנו לימי קדם?

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
אני אישית מהמר שהמערכת שלך תישמע טוב יותר

ורק מסיבה אחת הפיוניר 5450 מול מערכת טויוטה מקורית +מנחת.

 

למי יש יותר גדול?חזרנו לימי קדם?

 

לא שום תחרות פשוט הוא מתווכח איתי וכל זה

אז אמרתי נשאל פה

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם (נערך)

+1 למקס

דרך אגב,גם מערכת ב100 אלף יכולה להשמע כמו תחת,תלוי אם המערכת מכוונת כמו שצריך,אז אי אפשר למדוד שום דבר ע"פ רכיבים.

מבחינת רכיבים שתי המערכות ברמה ממוצעת.

במערכת השניה ,יש לו שני סאבים שונים ?

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
+1 למקס

דרך אגב,גם מערכת ב100 אלף יכולה להשמע כמו תחת,תלוי אם המערכת מכוונת כמו שצריך,אז אי אפשר למדוד שום דבר ע"פ רכיבים.

מבחינת רכיבים שתי המערכות ברמה ממוצעת.

 

הבנתי עוד מישו?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

תיקון קל-

pioneer 5450 לעומת מערכת מולטמדיה מובנית טיוטה קורולה (דגם שנת 2013).

סאב BOSTON G1,

Crunch PZ 12 SQ לעומת HERTS ENRGEY.



מונו בלוק

Lightning Audio S4.500.1 לעומת גישור שני יציאות ממגבר Crunch GP 1800.4.

סט קומפוננט BOSTON S60 לעומות מורל דוטק אובישן .

סט רוקפורד 6/9 R1693 לעומת סט קומפונטט נוסף של BOSTON S60 על המגש.

הגברה לרמקולים מגבר Crunch GP 18050.4 או BOSTON GT4-75.

במידה ושתי המערכות הנ"ל יכוונו כמו שצריך ויותקנו ברמה מקצועית.

אנחנו רוצים לשאול כמה שאלות...

לא איזה מערכת טובה יותר אלה לגבי כמה רכיבים מה עדיף.

1-המולטימדיה או הרדיו דיסק (לשניהם הגברה 50/4)?

2-האם גישור הסאב למגבר הקראץ עדיף על מגבר מונו בלוק נפרד בשביל הסאב?

3-האם עדיפים 2 זוגות קומפונט או זוג קומפונטט וזוג 6/9? ומה מהם יתן צליל ואיכות נקייה יותר?

4-לגבי המגברים של ה4 יציאות האם המגבר של הקראץ נותן איכות ודיוק יותר טובים מהבוסטון או להפך?

5-האם בוסטון נחשבת חברה גרועה?

6-איזה מהסאבים איתן צליל מדויק ונמוך יותר הG1 או ההרץ?

7-איזה מערכת הייתם בוחרים? (לא חייב לענות שאלה ילדותית)

פורסם

במערכת מובנת אין יציאות RCA. ולכן חייב מנחת.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
במערכת מובנת אין יציאות RCA. ולכן חייב מנחת.

 

אצל מי אז מערכת יותר טובה

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

זה לא שחור ולבן, יש הרבה גוונים של אפור באמצע.

מה שבשבילך ובשביל עוד 1000 אנשים ישמע טוב, בשביל 1000 אנשים אחרים זה ישמע רע.

אין יותר טוב או פחות טוב, כל אחד אוהב משהו אחר.

כל עוד שאתה יושב ברכב שלך, והמוזיקה נשמעת לך טוב, אז אתה את שלך עשית.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
במערכת מובנת אין יציאות RCA. ולכן חייב מנחת.

בזאתי מסתבר שכן יש ... אני התקנתי אותה אז אני יודע!

יש צמוד מיוחדות שמתחברות בקליפסים למערכת ובהם יש יציאות RCA למגברים(עד 2נראלי), ועוד יציאות כאלה גם למסכים נוספים וכדומה...

רק לפרוטוקול.

×
×
  • תוכן חדש...