Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שבכל הרכבים בהם החלון האחורי עולה עם דלת תא המטען יש מגב לחלון.

ככל הידוע לי, כל הרכבים (לפחות אילו שאני מכיר) בהם החלון האחורי הוא קבוע הם ללא מגב.

השאלה הנשאלת היא, האם ישנה סיבה מיוחדת להבדל הנ"ל?

פורסם
שמתי לב שבכל הרכבים בהם החלון האחורי עולה עם דלת תא המטען יש מגב לחלון.

ככל הידוע לי, כל הרכבים (לפחות אילו שאני מכיר) בהם החלון האחורי הוא קבוע הם ללא מגב.

השאלה הנשאלת היא, האם ישנה סיבה מיוחדת להבדל הנ"ל?

 

אני חושב שבגלל הזווית של החלון האחורי,ברכבי סאדן רגילים הזווית של החלון האחורי היא כזאת שהרוח דוחפת את המים מהחלון,

וברכבים שהחלון האחורי מחובר לתא מטען הרוח אינה דוחפת את המים מהחלון והם נשארים שם ולכן צריך מגב בשביל להזיז אותם..

 

מקווה שלא אמרתי שטויות :-).

Vw Polo GTI

פורסם

שימו לב שגם במאזדה 6 יש מגב בחלון האחורי והיא לא האצ'בק

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
שימו לב שגם במאזדה 6 יש מגב בחלון האחורי והיא לא האצ'בק

חלק מהדגמים כן מופיעים בתצורת האצ׳באק, כמו גם המונדיאו, אינסיגניה, אוונסיס ועוד כמה משפחתיות גדולות. זה בעיקר מיועד לשוק האנגלי שחובב את המרכב הזה, אם כי חלקן הגיעו גם לפה.

פורסם
חלק מהדגמים כן מופיעים בתצורת האצ׳באק, כמו גם המונדיאו, אינסיגניה, אוונסיס ועוד כמה משפחתיות גדולות. זה בעיקר מיועד לשוק האנגלי שחובב את המרכב הזה, אם כי חלקן הגיעו גם לפה.

 

אתה מתכוון אולי להגיד "ליפטבק" (liftback) ? כמו באוקטביה או מאזדה 626 בזמנו.

פורסם

אני מאוהב בוישר האחורי!

 

אחרי ימים מגעילים, קצת שפריצר והוישר סוגר את הפינה של הראות לאחור

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

כולם אוהבים את הווישר האחורי עד שצריך להחליף אותו. פתאום אין איפה לקנות אחד, וזה עולה מאות שקלים! :cry:

פורסם

40 שקלים לפיג'ו 206 דרך מוסך גבע

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הסיבה שברכבי סדאן אין וישר אחורי היא בגלל שמכסה תא המטען מתרומם ואילו החלון לא.

תושבת הוישר ממוקמת בדר"כ על חלק הפח של הרכב.

אם נרים מכסה תא מטען והחלון לא מחובר אליו, נשבור את הוישר.

לדעתי, זו הסיבה שאין וישר אחורי ברכבי סדאן.

פורסם (נערך)

תיקון קטן, אני לא זוכר בדיוק היכן בעולם, אבל יש מקום שמחייב גם מגב אחורי לרכב בעל 4 דלתות, גם עם הבגאג' לא נפתח עם החלון.

 

לדוגמה:

 

138103.jpg

עריכה אחרונה על ידי maatrixx

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
כולם אוהבים את הווישר האחורי עד שצריך להחליף אותו. פתאום אין איפה לקנות אחד, וזה עולה מאות שקלים! :cry:

 

40 שקלים לפיג'ו 206 דרך מוסך גבע

 

בכל הרכבים שלי תמיד אני מפרק את הגומיה של המגב האחורי, קונה מגב קידמי רגיל קטן, מפרק גם ממנו גומיה, חותך לפי מידה ומרכיב אותה במגב האחורי. עולה 15 ש"ח.

 

הסבר לשאלה של פותח השירשור - ברכבי סדאן שמשה אחורית נמצאת בצל אווירודינאמי שמייצר תא המטען ולכן כמעט ולא מתלכלכת. נרטבת, כן. אבל לא צוברת בוץ ולכלוך.

 

ברכבי הצ'בק דווקא יש זרומת אוויר כלפי מעלה בחלק האחורי שמעיפה את כל הבוץ מהכביש ישירות על השמשה.

יותר נכון, בכל רכב יש זרימת אוויר כלפי מעלה בחלק האחורי, אבל ברכבי סדאן שמשה לא נמצאת באיזור הזה.

 

 

למי שכתב שיש בעיה טכנית להתקין מגב אחורי בסדאן - בדגמים מסויימים של פיאט טמפרה ופיז'ו 306 סדאן היה מגב אחורי, ודי גדול.

 

 

פורסם

דווקא אני לא מסכים עם Buki. בכל רכבי ההאצ'בק שאני נהגתי עליהם בזמן נסיעה במהירות עירונית ומעלה החלון האחורי נשאר נקי ממים ומלכלוך (בדומה לרכב בתצורת סדאן). רק בזמן עמידה הגשם מרטיב את החלון האחורי. ברכבי סדאן התופעה דומה, רק שאין מגב שניתן להפעיל בשביל לנקות את השמשה.

 

לטעמי הסיבה היא שברכבי סדאן יותר מורכב להוסיף מגב אחורי ולכן לא עושים זאת, וכיום זהו הסטנדרט.

פורסם

למה מורכב? מתקינים את המגב על השמשה, הסיבה היא מערבולות האוויר ברכבי ההצ'בק

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

קחו לדוגמא מכונות יוקרה, בהן יש עיסוי בכיסאות, איוורור בכסאות, בקרת אקלים 4 איזורית, והרשימה עוד ארוכה... כל זה גם מורכב במחימה מכאנית. אז מה, מנוע חשמלי קטן וזול למגב אחורי יש להם בעיה להתקין?

 

גם במכוניות יוקרה שעולות מיליון שקל אין מגב אחורי ולכן אני מגיע למסקנה שיצרנים בטוחים שלא צריך אותו במרכב סדאן.

 

את ההסבר שרשמתי למעלה (מבנה אוורודינאמי) קראתי בהרבה מקומות, ולכן אני די בטוח שהוא נכון.

 

 

פורסם

תשובה של נמרוד רחמינוב מדיון ישן

כל רכב שנוסע, יוצר מאחוריו תת-לחץ שגורם בחורף למי גשמים מלוכלכים להתערבל לטיפות על חלקו האחורי.

 

ברכבים בתצורת hatchback (שתי קופסאות), החלון האחורי נמצא בסוף האוטו ומתלכלך מאותן טיפות מים. ברכב sedan (שלוש קופסאות), החלון האחורי רחוק מקצה הרכב ולכן מתלכלך הרבה פחות.

 

נסה פעם בחורף לנסוע בחלק האחורי הפתוח של ארגז של משאית או טנדר, ותבין למה אני מתכוון.

נמרוד

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...