Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה יש ל-ב.מ.וו לעשות עוד עם מנועי ה-THP? הרי מיני, שהייתה המשתמשת העיקרית למנוע זה, עברה למנוע ה-1.5 שלושה צילינדרים שכל דגמי ההנעה הקדמית של ב.מ.וו, כמו האקטיב טורר, יקבלו אותו.

לסדרה 1 2 ו 3 יש עדיין את המנועים האלו, ויכול להיות גם שיש להם חוזה מול PSA שעליהם לעמוד בו.

המידע הזה הוא רשמי של PSA.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סלח לי, אבל אני לא קונה את זה, פשוט מדובר במוצר לא טוב.

 

אתה מכיר עוד תקדים מעולם הרכב שאתה אמור לתרגל ולהתרגל לתפעול בסיסי של הרכב?

בא נמנע מאיזכור של דבל קלאץ וגז ביניים כי זה כבר עוד מעט פרהיסטוריה.

מענין מה יש לפאגאני להגיד על הענין הזה, אחרי שהחליט לשים בהיוארה החדשה גיר רובוטי חד מצמדי ולהעדיף אותו על דו מצמדי, כי הוא פשוט קל משמעותית. וצריך גם לזכור שלגיר הזה לא מעט יתרונות, כאלו בשלהן הוא הותקן למשל במכוניות פורמולה 1, או בכל מיני דגמים של מכוניות אקזוטיות כמו פרארי ולמבורגיני.

לענין התקדים שאתה מבקש, נדמה לי שאף אחד לא נולד עם יכולת מובנית למשל לתפעל גיר ידני. זה כידוע גם ענין שצריך לתרגל ולהתרגל, יש אפילו כאלו הטוענים שזה אפילו מסובך יותר מגיר רובוטי שכזה.

פורסם
ב S_MAX זכרו שיש גם נהג בשבט...

אמנם לא הרבה אנשים בסטאטוס הזה מחפשים את הרגעים הפרטיים לעצמם, אבל יש כמה שכן...

 

הן פונות לפלח שוק שונה בתוך פלח גדול יותר.

הS MAX פחות נוחה לנסיעה אבל חדה ומהנה הרבה יותר. הפיקאסו הרבה יותר רך ובכלל לא משדר שום יומרה ספורטיבית. הוא כולו מרוכז במשימת המשפחה, והנסיעה הרכה והנעימה שלו. בכלל לא קשור לשום קטע ספורטיבי.

אז לנהג המשפחתי שיחפש מכונית למשפחה הקצת גדולה, אבל כזה שמידי פעם גם ידע לספק חיוכים וכיף בזמן ובכביש הנכון, ימצא את מבוקשו בS MAX. אבל מי שיחפש מקסימום אבזור, נוחות נסיעה גבוהה ובכלל לא בקטע של לעשות את נס הרים במהירות אלא שהמשפחה תהנה מהנוף בדרך, ימצא את הפיקאסו כבעלת ברית עדיפה בהרבה.

פורסם

נהגתי אלפי קמ בגרנד סיניק הקודמת. הפער בנוחות לעומת ה smax לא כזה מורגש אם בכלל. הפער בהנאה דווקא כן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הדבר היחידי המעניין במכונית זו הוא המנוע של פזו , אשר סוף סוף קיבל את דרוג הזיהום 4 , וזאת בגלל דרישת יורו 6. בקרוב היצרנים הארופאים והיפנים יציעו סוף סוף מנוע דיזל שפליטות המזהמים שלו קטנות ויקבלו גם הטבות מס, ואז גם לא תהיה אפליה לרעה של הדיזל. (שהיתה מאוד מוצדקת בשל הנ"ל)

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם (נערך)
הדבר היחידי המעניין במכונית זו הוא המנוע של פזו , אשר סוף סוף קיבל את דרוג הזיהום 4 , וזאת בגלל דרישת יורו 6. בקרוב היצרנים הארופאים והיפנים יציעו סוף סוף מנוע דיזל שפליטות המזהמים שלו קטנות ויקבלו גם הטבות מס, ואז גם לא תהיה אפליה לרעה של הדיזל. (שהיתה מאוד מוצדקת בשל הנ"ל)

 

אני חושב שהתנסחת לא נכון :-) הרכב מעניין בעוד אספקטים נוספים ולא רק המנוע, דבר ראשון עיצובית, הן חיצונית והן פנימית, בהחלט יוצא דופן בעדר המיניוואנים, כמו שגם קודמו היה ושנית מבחינת האבזור הרב שלו שלא קיים כלל במיניוואנים אחרים לרבות יקרים יותר (וגם לא ברכבים אחרים יקרים יותר מקטגוריות אחרות לצורך הענין לרבות קטגוריית הפרימיום) ובין היתר כניסה ללא מפתח, מערכת לזיהוי שטחים מתים, מערכת חניה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה עוקבת פניה, דלת תא מטען אחורית חשמלית (לא יודע אם קיים בארץ).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

היום שוק הליסינג הוא השולט ולכן הרכב חייב להיות במחיר של עד 16 א' כדי להכנס לדרגת הרישוי שניתנת לעובדים במקומות העבודה (לא זוכר את הדרגה).

לכן כשלובינסקי לא ימכור מספיק הוא יפשיט את הרכב ויוריד מחיר לכיוון ה 160 א'

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

הוא לא בדיוק יוריד את המחיר, אלא יוסיף גרסת בנזין שכרגע לא מיוצרת עם גיר אוטומטי (אבל תיוצר בעתיד).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני חושב שהתנסחת לא נכון :-) הרכב מעניין בעוד אספקטים נוספים ולא רק המנוע, דבר ראשון עיצובית, הן חיצונית והן פנימית, בהחלט יוצא דופן בעדר המיניוואנים, כמו שגם קודמו היה ושנית מבחינת האבזור הרב שלו שלא קיים כלל במיניוואנים אחרים לרבות יקרים יותר (וגם לא ברכבים אחרים יקרים יותר מקטגוריות אחרות לצורך הענין לרבות קטגוריית הפרימיום) ובין היתר כניסה ללא מפתח, מערכת לזיהוי שטחים מתים, מערכת חניה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה עוקבת פניה, דלת תא מטען אחורית חשמלית (לא יודע אם קיים בארץ).

 

פיספסת כמה דברים. ראשית, כבר בדגם הקודם היה משהו שעדיין לא קיים לדעתי בהרבה רכבים, אולי ברכבי יוקרה מסוג מרצדס S-קלאס - בקרת אקלים נפרדת ליושבים מאחור (לא סתם פתחי איוורור). אני מניח שלא יורידו את זה בדגם החדש. אולי אני טועה ותגידו לי שזה קיים היום אצל כולם ואני סתם לא מכיר, כי באמת שלא התעניינתי במיניוונים אחרים. כמו כן יש מרווח עצום ליושבים בשורה השניה בדגם החדש (לפי מידע מהאינטרנט). מלבד זאת יש תצוגה דיגיטלית מלאה, הרעיון דומה ל מה שיש ב S-קלאס החדשה לדעתי, שני מסכים גדולים שדרכם רואים את כל האינפורמציה ושולטים על מערכות הרכב. למעלה יש מסך 12 אינץ' שמציג מהירות, ניווט וכו' ולמטה מסך 7 אינץ' שמתעסק במולטימדיה, מצלמה לאחור וכו'.

פורסם (נערך)

יופי זה עניין של טעם.

לדעתי אין שינוי ברמת המחירים. המיניואן היוקרתי של PSA (גם היוצא) הכיל : חנייה מונחית, פנסים עוקבים, חיישן לחץ אויר בגלגלים, גג שקוף ועוד. הדגם היה יקר מדי לשוק הישראלי ומעולם לא יובא לארץ. היה לו גם מסך מולטמדיה גדול . מה שהביאו זו הגרסה הכי בסיסית וגרסה אחת מעל: PK ובנזין בלבד.

גרסת הבנזין תמיד זולה מהמקבילה הדיזלית (מבחינת סוסים) בכ 10000 ש"ח (גם באירופה).

אז ההבדל העיקרי פה זה שהחליטו להביא פתאום את גרסת הדיזל. דבר ראשון שאפו על התעוזה.

כמו שכתבו פה קודמי, במחיר הרשמי הם לא ימכרו הרבה יחידות וגם הם יודעים את זה . כי ביננו, כל הגימיקים האלו לא ממש שווים את מחירם וגג שמש פנורמי רלוונטי בכלל למדינות קרות.

לדעתי יצוץ במהרה מבצע למהירי החלטה ורק ל 48 שעות שיוריד את המחיר ל 170K (או מתחת) שזה המחיר הנכון לדגם בסיסי דיזל. (אני שומע טוטסר משולשים במתנה ?!)

לסוכניות הליסינג הם יצטרכו לעשות שמיניות (לא ברור לי איזה אביזר יורידו. אולי את הפילטר סולר :).

במחירים האלה אני דווקא ממתין לפורד שירימו את הכפפה : שהרי גם ל SMAX יש גרסת דיזל יפה מאד.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
הן פונות לפלח שוק שונה בתוך פלח גדול יותר.

הS MAX פחות נוחה לנסיעה אבל חדה ומהנה הרבה יותר. הפיקאסו הרבה יותר רך ובכלל לא משדר שום יומרה ספורטיבית. הוא כולו מרוכז במשימת המשפחה, והנסיעה הרכה והנעימה שלו. בכלל לא קשור לשום קטע ספורטיבי.

אז לנהג המשפחתי שיחפש מכונית למשפחה הקצת גדולה, אבל כזה שמידי פעם גם ידע לספק חיוכים וכיף בזמן ובכביש הנכון, ימצא את מבוקשו בS MAX. אבל מי שיחפש מקסימום אבזור, נוחות נסיעה גבוהה ובכלל לא בקטע של לעשות את נס הרים במהירות אלא שהמשפחה תהנה מהנוף בדרך, ימצא את הפיקאסו כבעלת ברית עדיפה בהרבה.

 

במכוניות משפחתיות ובטח שבמיניואן של 7 מקומות, נוחות הנסיעה היא פקטור משמעותי יותר מאשר "חדות" הנהיגה כמו שאתה מגדיר את זה. אף אחד לא קונה את המכוניות האלה כדי לתת בראש ואיכות ונוחות הנסיעה בעיקר של ילדים חשובה יותר מחווית הנהיגה של הנהג. ילדים שלא נוח להם בנסיעה הופכים אותה לסיוט מתמשך ולא משנה כמה הנהג נהנה לתקוף פניות עם הרכב. שיקנה מיאטה אם הוא מחפש הנאה מנהיגה. עם שלושה או ארבעה ילדים מאחורה אתה לא לצלול באכזריות לתוך פניות בנס הרים.

פורסם (נערך)
במכוניות משפחתיות ובטח שבמיניואן של 7 מקומות, נוחות הנסיעה היא פקטור משמעותי יותר מאשר "חדות" הנהיגה כמו שאתה מגדיר את זה. אף אחד לא קונה את המכוניות האלה כדי לתת בראש ואיכות ונוחות הנסיעה בעיקר של ילדים חשובה יותר מחווית הנהיגה של הנהג. ילדים שלא נוח להם בנסיעה הופכים אותה לסיוט מתמשך ולא משנה כמה הנהג נהנה לתקוף פניות עם הרכב. שיקנה מיאטה אם הוא מחפש הנאה מנהיגה. עם שלושה או ארבעה ילדים מאחורה אתה לא לצלול באכזריות לתוך פניות בנס הרים.

 

לכתוב שטויות לא עולה כסף... אמר פעם מישהו.

 

נהגת פעם ב S-MAX? ישבת בה? ראית תמונה שלה? בדקת מידות?

היא יותר מרווחת מהגרנד פיקאסו, יש לה תא מטען גדול יותר, היא לא פחות פונקצינאלית וממש לא פחות נוחה. בטח לא בצורה שתרגיש עונש לעומת הצרפתיה. המשפחה תרגיש בה לא פחות טוב...אולי דווקא יותר...

 

למה אתה חושב שמגיע עונש למי שנהנה קצת מנהיגה והוא בעל משפחה? האם במקרה שלו זה אומר שהוא מחפש קופסה על גלגלים ותו לא? תמורת תוספת סבירה, אם בכלל, אתה מקבל מכונית עם ביצועים חמימים והתנהגות כביש לא רעה בכלל.

 

אם כבר משהו פוסל אותה זה עניין צריכת הדלק. משקל גדול, מנוע חזק ושילדה טובה מעודדים נהיגה קצת יותר מהירה. וזה עולה כסף.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שלא לדבר על כך שרכב חזק יותר ואוחז יותר הוא גם בהכרח בטוח יותר.

 

יציאה לעקיפה בכביש חד מסלולי/ דו סיטרי היא קלילה ב ס-מקס לעומת מתחרים אחרים (לוא דוקא פיקאסו הקודמת) שהופכות את אותה העקיפה להימור מסוכן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...