Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צימפיון מתחילה לשווק את ה-!VW-UP.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תשכחו שיש הבדלי אבזור בין הסקודה לסיאט.

רק אצל סיאט למשל יש 6 רמקולים ורק אצל הסקודה יש כיוון לגובה של המושב נהג.

 

צ'מפיון צריכים לאבזר את האפ באדיבות ולא להתקמצן כמו שעושים בגולף.

 

הסיאט קיבלה גם היא כיווון לגובה המושב לפני מס' חודשים..

ההבדלים הם בסה''כ מינוריים, 6 רמקולים זה גם סוג של פיקציה מאחר ומדובר בזוג טוויטרים שנחשב לרמקול...

ובינינו רמקולים דומים ואולי אף באיכות טובה יותר יעלו בחוץ 300-500 ש''ח

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם כך ,למה ממשיכים לקנות פולו ולא פאביה\איביזה?

 

כי מדובר ברכבים שונים בעלי מכלולים משותפים. לא באותו רכב עם סמל אחר.

emotion of motion

פורסם

הפאביה הנוכחית מבוססת על הפולו Mk4.

 

הדור השלישי של הפאביה (שיוצג אוטוטו) יבוסס על פלטפורמת MQB החדשה, הרבה לפני האיביזה והפולו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כי מדובר ברכבים שונים בעלי מכלולים משותפים. לא באותו רכב עם סמל אחר.

וזה לא אותו הסיפור עם ה UP וMII\CITIGO?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
וזה לא אותו הסיפור עם ה UP וMII\CITIGO?

 

הרכב הוא אחד לאחד אותו הדבר, מורכב באותו המפעל מאותם החומרים באותן האיכויות. השוני היחידי בין הרכבים הוא הסמל וזהו.

 

יכול להיות שהUP תוצא ברמת אבזור עשירה יותר שתצדיק לחלק מהלקוחות את המחיר הגבוה יותר.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

כן אבזור, לא אבזור, אל תשכחו שצ'מפיון הודיעו השבוע שהם משדרגים באופן רשמי את האחריות של VW ל3 שנים.

נגיד הUP תעלה ₪2000~₪3000 יותר מmii/citogo מקבילה (עם אחריות שנתיים) - ההפרש מצדיק עוד שנת אחריות וסמל קצת יותר נחשק בפגוש.

 

לגמרי בדומה לc1/107 מול aygo שעולה יותר ועדיין יש אנשים שמשלמים ..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

https://www.youtube.com/watch?v=wY8meXF1KJY

 

אז כפי שניתן לראות גם בסרטון הקצר שמצורף, הבוחן גם אומר בסוף שהתוספת בעבור ה-UP{או הסמל VW}, היא 200 פאונד בלבד!

תוספת על הסיאט מיי כמובן. ואצלנו יגזימו במחיר, וברמות. בואו נראה כמה אנשים ייתפסו ב"מלכודת הסמל".

פורסם

אם לשפוט לפי האנשים שמעדיפים לשלם יותר כדי לקבל סמל טויוטה מאשר פג'ו / סיטרואן - כנראה שלא מעט.

אני משער שבגלל שמדובר במותג היוקרה האקזוטי והנחשק "VW" התופעה אף תקצין.

 

:roll:

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אם לשפוט לפי האנשים שמעדיפים לשלם יותר כדי לקבל סמל טויוטה מאשר פג'ו / סיטרואן - כנראה שלא מעט.

אני משער שבגלל שמדובר במותג היוקרה האקזוטי והנחשק "VW" התופעה אף תקצין.

 

קצת הגזמת, שם מדובר ברכבים שונים במכלול, בעיצוב, באבזור (ויש ויגידו באמינות).

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

איפה אתה חי? פיג'ו 107 = סיטרואן C1 = טויוטה AYGO.

אחד לאחד אותו רכב עם שינויים מינוריים בעיצוב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טעות שלי, בדאבוני חשבתי שהתכוונתם לרכבים גדולים יותר, שאנשים אוהבים יותר טיוטה ומאזדה מאשר קונצרן אחר, או יותר נכון אוהבים את המזרח מאשר את המערב.

 

סורי לעבור הלאה בבקשה:oops:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

לא ממש, כשרכשנו אנחנו את הפרטנר בשנת 2000 הוא היה זול ב2000 ש"ח מהברלינגו ברמת גימור מקבילה.

בשנת 2005 רכשנו ברלינגו שהיה גם כן יקר מהפרטנר המקבילה אנחנו רצינו דלת מתרוממת ולכן הלכנו על הברלינגו ברמת גימור יותר גבוה שלא היתה קיימת בפרטנר.

פורסם
לא ממש, כשרכשנו אנחנו את הפרטנר בשנת 2000 הוא היה זול ב2000 ש"ח מהברלינגו ברמת גימור מקבילה.

בשנת 2005 רכשנו ברלינגו שהיה גם כן יקר מהפרטנר המקבילה אנחנו רצינו דלת מתרוממת ולכן הלכנו על הברלינגו ברמת גימור יותר גבוה שלא היתה קיימת בפרטנר.

 

במקרה שלך יש ערך מוסף לכסף, יש הבדל שהיה מהותי לך בקנייה.

 

לפי הסיפור שלך אני מבין שאם הייתה אותה הדלת בפרטנר לא הייתה מסתכל בכלל על הברלינגו.

 

ההבדל ביניהם כרגע הוא רק הסמל. אני מנסה לחשוב על פריט אבזור שלא קיים ב-MII שניתן להוסיף למפרט של ה-UP בכדי שאנשים יקנו אותה לא בגלל הסמל.

בינתיים אין לי רעיון.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...