Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צימפיון מתחילה לשווק את ה-!VW-UP.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסתכל על הכביש ותבין.

(התשובה היא, אף אחד).

 

יש לא מעט מבני דודנו בשטחים עם אמרוקים כנראה יבו פרטי מירדן ואין סוף של יונדאי אפילו דגמיי הגנסיס שלא נמכרים אצלנו.

אז התשובה היא ערבי... .

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעבר ראיתי אמארוק עם לוחיות פלסטינאיות לפני שהתחיל השיווק בארץ.

 

היום הוא נמכר לא רע במגזר הערבי (יש כמה וכמה כל בצפון).

 

הציבור הערבי בצפון הוא לקוח די גדול של פולקסוואגן...והיחס אליהם הוא בהתאם, ממליץ לקפוץ לסוכנות משארקה בעפולה או להנרי דוד בנצרת כדי להבין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רק אני חושב שלצ'מפיון יש פה הזדמנות חד פעמית לכבוש את השוק?

UP כזאת עם מנוע TDI כלשהו, עם 70-80 כ"ס, גיר ידני, במשהו כמו 80-85 אלף ש"ח. זה יריה ברגל לכל המתחרות מקטגוריית המיני והסופר מיני

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

UP! לא מיוצרת עם מנוע דיזל בכלל

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

"חוץ מזה כל רכב והמיתוג שלו, יש הרבה "פראיירים" שקונים אאודי A3 ולא סיאט ליאון"

 

אתה ממש חי בסרט אם אתה חושב שההבדל בין A3 ללאון זה רק המיתוג והשם.היה לי לאון ויש לי עכשיו A3.

בדגם הקודם של שני הרכבים איכות החומרים ניכרת בשניה הראשונה שמתיישבים ברכב,לעומת זאת בדגם החדש הלאון שומרת על סטנדרט מאוד גבוה.אפשר להגיד שכמעט זהה לאודי.

כמעט זה לא נחשב :)

פורסם

אכן, למגזר הערבי לא חסר כסף (לא כולם כמובן) ולקנות אמארוק לעבודה ו-UP לילדה זו אחת מהדרכים להראות זאת.

 

אל תשכחו שלאנשים מסויימים קיים דחף להראות שהם יכולים להרשות לעצמם יותר ממך, תביטו מדי פעם מי נוסע ב-BMW בכביש 6.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בקיצור כפי שכבר ציינתי מקודם, ההפרש מחיר באנגליה בין המיי ל-UP הוא 200 פאונד בלבד בגירסה הבסיסית, שהם כ-1200 שקל בלבד.

היבואן "שואף" אצלנו להפרש פי 10 מזה ומעלה. בזה למעשה הוא הורס את הסיכוי של הרכב הזה להימכר אצלנו וחבל. כולי תקווה שדווקא גרסת הספורט ה-UP-GT, עם המנוע TSI תהיה הצלחה. ועדיין מחירו צריך להישאר שפוי ומתחת ל-100000 שקל.

יש כמה יבואנים אצלנו שדווקא הצליחו עם תמחור רכבים חדשים, כמו סוזוקי אלטו ב-2010, ויונדאי I10 ב-2014 {בגירסה האוטומטית}. בקשר ל-!VW-UP, יש להם קלף בידיים. השאלה היא האם הם יודעים לנצל אותו.

פורסם (נערך)

אני דווקא יכול להבין תמחור הזוי.

נניח ואני מודע לעובדה ששני הרכבים הם אותו רכב, ואני מעוניין באפ אז אני פשוט אתפשר על הסיטיגו/מיי.

נניח שאני לא מודע לדמיון בין הרכבים, אבל VW כן נשמע לי מרשים אז אני אשלם מחיר מופקע.

 

לא חושב שהup תגדיל את נתח השוק של הסיטיגו והמי משמעותית, אז לפחות אפשר לנסות לדוג פראיירים מה רע?

כנראה ששורת הרווח תהיה זהה או אפילו טובה יותר.

 

בכלל היבואנים מוכיחים שוב ושוב(פרט לסמל"ת ההזויים) שהם מכירים את הישראלי המצוי קצת יותר טוב מאיתנו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
כולי תקווה שדווקא גרסת הספורט ה-UP-GT, עם המנוע TSI תהיה הצלחה. ועדיין מחירו צריך להישאר שפוי ומתחת ל-100000 שקל..

תהיה לה בעיה קלה עם הסוניק RS

בכלל היבואנים מוכיחים שוב ושוב(פרט לסמל"ת ההזויים) שהם מכירים את הישראלי המצוי קצת יותר טוב מאיתנו.

 

פעם אחר פעם אנחנו פה בפורום רואים טעויות גסות של יבואנים שאנחנו מתריעים עליהן כל פעם מחדש.

היבואנים עושים טעויות כמו שכל אחד אחר לא חף מטעויות והרבה פעמים הם כ"כ נעולים בתוך הקונספציה של "אנחנו מכירים את השוק" שהם עושים את הטעות שוב ושוב.

 

אם תמחור ומכירות חטיבת הספורט של רנו הוא לא חוסר הבנה מהותי של השוק, שמתמשך כבר כמה שנים טובות ומתפרש על פני דורות רבים של מכוניות, אז אני לא יודע מה זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לשמחתך צ׳מפיון לא בקטע של שירות או הקשבה ללקוחות ולכן נציגיו לא מסתובבים בפורומים שהרי אם אכן היו פה נציגים שמעבירים את תחושות הגולשים אל ההנהלה זה היה מסתכם בכך שלכל היצע הדגמים שהוא מייבא היו קוראים סקודה פאביה והוא היה היבואן המצטיין בארץ...

 

תיקון,

 

יש כאן את הילה מצ׳מפיון שהיא נציגת היבואן בפורום ולמעשה היא בכבודה ובעצמה ״מחלקת שירות הלקוחות״, ככה זה כשאין תלונות ליבואן, מספיק להחזיק אדם אחד במחלקת שירות הלקוחות הארצית.

 

כאשר לקבוצה יש ריבוי מותגים, ולא חשוב באיזה תחום, הם צריכים צריך לעשות מיצוב כדי ליצור הבדלה ביניהם על מנת לתת ללקוח אפשרות לבחור ועדין בסופו של דבר הוא קונה מהם. יש כאן לא מעט שיקולים של סטיגמות, סטטוס ופסיכולוגיות שגדולים וחכמים מאיתנו מקדישים להם הרבה זמן ומחשבה. העובדה שגולשים מנסים לתמחר מוצר בלי לדעת את המשתנים הרבים שמרכיבים את המחיר הסופי היא לא רצינית ולא קשורה לכך שיבואן מקשיב או לא מקשיב לרחשי הגולשים.

פורסם

כשאני טוען שהגיוני לתמחר את ה-UP במחיר גבוהה יותר מהמקבילות אין זה אומר שאני מצדיק את התמחור של המקבילות.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
תהיה לה בעיה קלה עם הסוניק RS

 

 

פעם אחר פעם אנחנו פה בפורום רואים טעויות גסות של יבואנים שאנחנו מתריעים עליהן כל פעם מחדש.

היבואנים עושים טעויות כמו שכל אחד אחר לא חף מטעויות והרבה פעמים הם כ"כ נעולים בתוך הקונספציה של "אנחנו מכירים את השוק" שהם עושים את הטעות שוב ושוב.

 

אם תמחור ומכירות חטיבת הספורט של רנו הוא לא חוסר הבנה מהותי של השוק, שמתמשך כבר כמה שנים טובות ומתפרש על פני דורות רבים של מכוניות, אז אני לא יודע מה זה.

 

מסכים איתך. אם זאת לא בטוח שתמחור נמוך יותר של הרכבים הללו היה משנה את גרף המכירות בצורה דרסטית אם בכלל, אנחנו חושבים ככה אבל אנחנו לא בטוח צודקים. הכול זה ספקולציה בסופו של דבר.

לקחת גם דוגמה קצת קיצונית כי הרכבים האלה עדיין נכנסים להגדרה של "שוק נישה" בארץ המפגרת שלנו.

 

במקרה הזה של האפ אני לחלוטין יכול להבין תמחור גבוה משל אחיותיה מהסיבות שציינתי, וכמו שקודמי כתב זה לא אומר שאני מסכים עם תמחור כזה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
UP! לא מיוצרת עם מנוע דיזל בכלל

נכון.

אבל אני לא מאמין שאם ירצו לא ימצאו מנוע דיזל מתאים כמו TDI 1.4 של 70 כ"ס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בקרוב תוצג אפ עם מנוע דיזל.

לפי השמועות מדובר במנוע 2 צילינדרים בנפח 800 סמ"ק (חצי ממנוע 1.6TDI)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...