Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צימפיון מתחילה לשווק את ה-!VW-UP.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספיק שה-VW תשמור על ערכה יותר מהמקבילות במחירון לוי יצחק ולכל ההפרש במחירים אין משמעות.

 

בדרך כלל, אני מעדיף לשלם יותר כדי להפסיד פחות בעתיד.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מספיק שה-VW תשמור על ערכה יותר מהמקבילות במחירון לוי יצחק ולכל ההפרש במחירים אין משמעות.

 

בדרך כלל, אני מעדיף לשלם יותר כדי להפסיד פחות בעתיד.

 

בטווח המחירים הזה אל תצפה לירידת ערך מתונה.

 

כשאנשים יכולים לקנות רכב חדש ב60 אלף, רכב בן שנה ב55 אלף לא אטרקטיבי. הירידה באחוזים תצטרך להיות גדולה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
מספיק שה-VW תשמור על ערכה יותר מהמקבילות במחירון לוי יצחק ולכל ההפרש במחירים אין משמעות.

 

בדרך כלל, אני מעדיף לשלם יותר כדי להפסיד פחות בעתיד.

 

אתה מבין שצריך להיות אקסטרה מטומטם בשביל לקנות אפ יד שניה במחיר שעולה ולו בשקל על מיי או סיטיגו (בדיוק כמו עם השלישיה הצ'כית-יפנית-צרפתית)? מחיר השוק אמור לאזן אותן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה כל העניין! לא יהיו הרבה UP על הכביש, פחות עממי, אותם קונים אניני טעם ידעו גם להכתיב את השוק בזמן המכירה.

 

תשמע לשוק לא חייב להיות הגיון אבל תתפלא אנשים מסויימים כן מוכנים לשלם קצת יותר ולקבל ערך מוסף גם אם זה רק לוגו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

באמת רשמת אניני טעם? לא הייתי קורא לאנשים כאלו כך.

עד שלא נקבל מפרט מסודר, חבל על הויכוח.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אמנם רשמו את זה לפני, אבל די חשוב להבהיר - אתה באמת חושב שמי שקונה אפ במקום סיטיגו או מיי הוא אנין טעם? למה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

"אנין טעם" היה קונה את הגולף.

 

הMII והUP הן מכוניות עממיות.

הן עירוניות, קטנות, פשוטות ויותר מהכל זולות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אני רק יכול לקוות שהיבואן או מי מטעמו קורא את השורות הללו או נכנס לפורום מדי פעם. ובאמת הפעם שלא יגזימו במחיר. זה יהיה רק לטובתם. כי בסופו של דבר האנשים יבינו מהר מאוד שזה אותו רכב בתחפושת צבעונית אחרת, אילו זה היה ה-VW UP GT, זה היה שווה גם 20000 יותר מהסיאט מיי. אבל במציאות הנוכחית, עם המנוע 60 כ"ס או 75, ותמחור אסטרונומי, ה-UP תמצא את עצמה באותו מגרש עם הלנציה אפסילון או ה-פיאט L500.

פורסם

היבואן רוצה שהלקוח יצטרך "להתאמץ קצת יותר" כדי לנסוע ברכב שמוטבע עליו VW, זה לא ברור?

 

לדעתי תמחור של ה-UP ברמת המחירים של המקבילות הוא זה שתלוש מהמציאות, כי כולם יקנו UP.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
היבואן רוצה שהלקוח יצטרך "להתאמץ קצת יותר" כדי לנסוע ברכב שמוטבע עליו VW, זה לא ברור?

 

לדעתי תמחור של ה-UP ברמת המחירים של המקבילות הוא זה שתלוש מהמציאות, כי כולם יקנו UP.

 

 

אתה צודק, אם המיתוג של היבואן הוא כך שסיאט וסקודה זולות מVW, רכב בעל סמל של VW צריך לעלות יותר.

 

השאלה היא מי יקנה רכב עם סמל יקר יותר סתם כך. במיוחד כשמדובר ברכב מיני שחוץ מסמל הסטטוס המדהים של "קניתי רכב יקר יותר רק בגלל הסמל", ה UP לא מספקת באמת שום ערך מוסף אחר.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
בדיוק מאותה הסיבה שקונים חולצה עם סמל של תנין.

 

כשאתה קונה חולצה של תנין אתה יכול להגיד שהבד הרבה יותר נוח לך או שהמידה בדיוק מתאימה לך בחולצות הללו, מה אתה יכול להגיד על מכונית עם סמל חיפושית שזהה בדיוק למכונית עם סמל התרנגול?

 

 

מי שקונה את החולצה בשביל סמל התנין יקנה את המכונית בשביל הסמל של VW. מי שמוכן להשקיע עוד כמה אלפי שקלים בשביל המותג.

 

ובד"כ למי שמותגים הם בראש סדר העדיפויות שלו יהיה לו גם את הממון לקנות את הפולו או הגולף שהן כבר מכונית שהיא כולה VW ולא תרנגולת בתחפושת.

 

 

אני פשוט אומר שמספר האנשים שהדגם הזה מדבר אליהם הוא מצומצם מאוד, אני מתאר לעצמי שבעוד כמה חודשים VW תתן מחיר לא רשמי דומה מאוד לMII כשאנשים יתעניינו ברכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

בגלל אנשים כמו Freak_Miky צ'מפיון תרשה לעצמה לתמחר את הUP גבוה יותר בכ-4-5 אלף מהסיטיגו/מיי. מאמין שהיא תעלה 65K. יותר מזה היא לא יכולה, ואם כן זה יהיה מביך, כי ב70K יש כבר את האיביזה שעדיפה בכל פרמטר (ועוד כמה סופרמיני..)


×
×
  • תוכן חדש...