Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צימפיון מתחילה לשווק את ה-!VW-UP.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם לשפוט לפי האנשים שמעדיפים לשלם יותר כדי לקבל סמל טויוטה מאשר פג'ו / סיטרואן - כנראה שלא מעט.

אני משער שבגלל שמדובר במותג היוקרה האקזוטי והנחשק "VW" התופעה אף תקצין.

 

:roll:

 

איתמר

 

התופעה לא יכולה להקצין יותר מידי, יש איזה סף, לא יותר מידי גבוהה, שמעליו, הקהל כבר לא יבלע את הצפרדע.

 

רוצה דוגמא?

כמה אמארוק ראית על הכבישים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צודק, אך התמחור של האמארוק ממש גבוה לעומת המתחרים שלו.

השאלה היא מה הוא ההפרש בין האפ למי ולסיטיגו, עד שלא נדע אלו סתם ספקולציות.

מאמין שאם ההפרש לא יעלה עד 5-6k הפאנטים למותג ירכשו את הרכב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני רק יכול לקוות שהיבואן או מי מטעמו קורא את השורות הללו או נכנס לפורום מדי פעם.

 

לשמחתך צ׳מפיון לא בקטע של שירות או הקשבה ללקוחות ולכן נציגיו לא מסתובבים בפורומים שהרי אם אכן היו פה נציגים שמעבירים את תחושות הגולשים אל ההנהלה זה היה מסתכם בכך שלכל היצע הדגמים שהוא מייבא היו קוראים סקודה פאביה והוא היה היבואן המצטיין בארץ...

 

תיקון,

 

יש כאן את הילה מצ׳מפיון שהיא נציגת היבואן בפורום ולמעשה היא בכבודה ובעצמה ״מחלקת שירות הלקוחות״, ככה זה כשאין תלונות ליבואן, מספיק להחזיק אדם אחד במחלקת שירות הלקוחות הארצית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
התופעה לא יכולה להקצין יותר מידי, יש איזה סף, לא יותר מידי גבוהה, שמעליו, הקהל כבר לא יבלע את הצפרדע.

 

רוצה דוגמא?

כמה אמארוק ראית על הכבישים?

זו לא דוגמה טובה כי מדובר ברכב עבודה, בעסקים בדרך כלל נוטים להשקיע כמה שפחות.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אתה טועה מיקי, בעסקים דווקא יש נטייה להשקיע במוצרים גם אם הם יקרים יחסית אבל מתגמלים בעבודה רציפה ומינימום תקלות ( בקיצור- סוסי עבודה ).

 

אין הגיון כלכלי להעדיף רכב זול שכל פעם שיתקע ישבש לך את העבודה ויגרום להפסדים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כמה אנשים שיקנו רכב זול (כי הוא חדש וזה עדיף על פני משומש) יסכימו להוסיף כסף בשביל לקבל רכב זהה? אני בטוח שמעטים מאוד.

אם הוא יתמוחר בכמה אלפים יותר אבל יציע מנוע עדיף/אבזור עדיף אז כן יש הצדקה. אם לא אז לא מאמין שישקיעו

פורסם

אני לא רוצה לחטוף את השרשור אבל האמארוק סובל משתי בעיות קשות שגורמות לו לא להמכר.

 

1. מחיר מופרך לחלוטין.

2. שום יתרון על המתחרות, שום אופי "פולקסוואגני", פשוט "תואם" טנדר איסוזו בתחפושת טיפשית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני לא רוצה לחטוף את השרשור אבל האמארוק סובל משתי בעיות קשות שגורמות לו לא להמכר.

 

1. מחיר מופרך לחלוטין.

2. שום יתרון על המתחרות, שום אופי "פולקסוואגני", פשוט "תואם" טנדר איסוזו בתחפושת טיפשית.

 

 

אז האמארוק פונה בעצם ל"קבלנים אניני טעם"? שצריכים רכב עבודה בסטייל?

גם האמארוק היא דוגמה טובה לרכב שלא עדיף על המתחרים שלו ונמכר יקר מהם. לא סתם הוא צף בשרשור הזה.

 

 

צ'מפיון מחפשים את הSWEET SPOT: מחיר כמה שיותר יקר ל-UP אבל לא יקר מדי כדי שאנשים יקנו אותו בגלל הסמל.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אז האמארוק פונה בעצם ל"קבלנים אניני טעם"? שצריכים רכב עבודה בסטייל?

 

הקבלנים האלה נוהגים ב F350/דודג' רם/ סילברדו שלאחר קיזוז המעמ, יוצא יותר זול מהאמארוק (שעליו אי אפשר לקזז) וכל הוצאה עליו, מהשקל הראשון, מוכרת במלואה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

וחוץ מהקיזוז מקבלים גם רכב עבודה עדיף מחד, ורכב פרטי/פנאי מפנק לא פחות מאידך, עם בונוס של המון כוח ויכולת שטח. אמארוק הוא לא פסאט או טוארג, רכב עבודה לא קונים רק בשביל שופוני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הקבלנים האלה נוהגים ב F350/דודג' רם/ סילברדו שלאחר קיזוז המעמ, יוצא יותר זול מהאמארוק (שעליו אי אפשר לקזז) וכל הוצאה עליו, מהשקל הראשון, מוכרת במלואה.

 

אז מי לעזאזל קונה אמארוק?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

תסתכל על הכביש ותבין.

(התשובה היא, אף אחד).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני לא רוצה לחטוף את השרשור אבל האמארוק סובל משתי בעיות קשות שגורמות לו לא להמכר.

 

1. מחיר מופרך לחלוטין.

2. שום יתרון על המתחרות, שום אופי "פולקסוואגני", פשוט "תואם" טנדר איסוזו בתחפושת טיפשית.

 

כשישבתי באיסוזו מהדור הקודם מול האמארוק היה ניתן לחוש בהחלט בהבדל לטובת הVAGית אבל, זה היה מול הדור הקודם.

לא אחד מול השני- הדור הנוכחי של האיסוזו יותר איכותי בהרבה על הקודם אבל לא יצא לי לשבת ולהשוות "ראש בראש" אחד מול השני אז לא יודע כמה הם רחוקים- אם בכלל- האחד מהשני.

פורסם (נערך)
במקרה שלך יש ערך מוסף לכסף, יש הבדל שהיה מהותי לך בקנייה.

 

לפי הסיפור שלך אני מבין שאם הייתה אותה הדלת בפרטנר לא הייתה מסתכל בכלל על הברלינגו.

 

ההבדל ביניהם כרגע הוא רק הסמל. אני מנסה לחשוב על פריט אבזור שלא קיים ב-MII שניתן להוסיף למפרט של ה-UP בכדי שאנשים יקנו אותה לא בגלל הסמל.

בינתיים אין לי רעיון.

מה שאני מנסה לכתוב שהברלינגו נמכרה במספרים גדולים יותר למרות שהייתה יקרה יותר.

אני משווה ברלינגו SX לפרטנר XR ולא לברלנגו מולטיספייס היקרה יותר .

פשוט במקרה הזה הברלינגו הייתה יותר מוכרת ולכן הרוב שילמו יותר כדי לרכוש אותה ולא פרטנר.

דרך אגב ההבדל היה בדור הראשון באמת רק סמל ופס פלסטיק על הדלת האחורית.

בדור השני היו מנועיי טורבו 2 ליטר שלא היה ניתן לרכוש בפרטנר + איבזור עדיף דלת מתרוממת.

אח כך ניתן היה לרכוש מנועי טורבו גם בפרטנר בלי האיבזור .

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם
אז מי לעזאזל קונה אמארוק?

במחירו הנוכחי, אף אחד, בערך.

גם כך פלח השוק של הטנדרים כפולי ההנעה איבד את ההכרה, תרתי משמע, ולמעט מספר מצומצם של בעלי מקצוע, אף אחד לא באמת רוצה להשקיע 200K וצפונה על מנת להטלטל בטנדר או להושיב בסד עינויים שמכונה מושב אחורי, נוסעים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...