Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Scirocco + Scirocco R 2015 - הוצגה מתיחת פנים לפולקסווגן שירוקו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסתמן שפולקסוואגן מתחילה להפטר ממנוע ה-1.4TSI160

 

היא מחליפה אותו במנוע 2.0TSI180 שנראה לי שהוא אותו המנוע שמופיע גם בטיגואן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חיצונית - פגושים קדמי/אחורי , פנסים קדמיים ואחוריים בעיצוב חדש, הבאז׳ קיבל עיצוב שונה, דיפיוזר אחורי שחור , פתיחת תא המטען מהסמל האחורי כמו בגולף, חישוקים חדשים, חמישה צבעים חדשים למרכב.

פנימית - כיסאות חדשים, שעונים במרכז הדשבורד כמו בשירוקו המקורית, הגה חדש, פתחי איוורור מרובעים, מערכת עצור/סע, מערכת עזר לחניה ועוד גימיקים שקשורים למערכת המולטימדיה, וכמובן מנועים חדשים.

 

ביטלו לגמרי את גיר ה-7 הילוכים, מעתה תוצע תיבת dsg 6 המוכרת לטובה בכל ההיצע, למעט בגרסאות ה1.4 125 כ״ס.

 

With all that said.

אם לא הייתה לי שירוקו, מבטיח שלא הייתי שם לב לאיזשהו הבדל חיצונית, או פנימית.

למעט השעונים, שהיתי שומר לאיזה נינג׳ה בכלל.

"יאללה בירי".

פורסם
חוץ מפנסי הלד, מה שינו בדיוק?

 

עכשיו תכניס למשוואה את ההערכה הסבירה שהרכב איכשהו יצליח להגיע לארץ עם פנסים רגילים במקום פנסי לד ובעצם מקבלים את אותו רכב...

:)

 

מעניין שהדגם לא מוצע עם DSG 7 ו-1.4TSI 160, הודאה שקטה בכישלון?...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מעניין שהדגם לא מוצע עם DSG 7 ו-1.4TSI 160, הודאה שקטה בכישלון?...

הם לא מיצרים את המנוע הזה יותר, מסרו שהוא מורכב ויקר אבל כניראה מה שנכון זה התקלות שהופיעו איתו וגרמו להחלפת מנועים.

קובי

:-)

פורסם

דומה יותר לגולף וחבל (לא שהגולף לא יפה, פשוט לשירוקו יש יופי משלה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בתא הנוסעים השיפור נראה יותר - ולשם שינוי (בניגוד לפורד. תסלחו לי...), גם מדי הגדישה וכו' נראים טוב. משתלבים בדשבורד.

 

חיצונית היא קיבלה לא מעט אלמנטים מהגולף GTI, וזה בסדר גמור. כבר לא צעירה השירוקו, הרענון בהחלט מגיע בזמן. אהבתי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני משאר שבמציאות היא תיראה יותר טוב מבתמונות, סה"כ השינויים יחסית מינוריים.

ד"א, שמתי לב למגמה חדשה בVW, בד"כ הם לא עושים "מתיחות פנים" כאלה או אחרות ובד"כ מחליפים דגם לגמרי.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

מצד אחד מוזר שזה העדכון - במיוחד לאור ההחלטה על אי שימוש ב MBQ. האם ב VW לא החליטו מה רוצים מהנישה הזו. או שמרגישים שאפשר למתוח את הדגם עוד קצת.

 

בכל אופן, לא פעם, אני מעדיף אבולוציה מרבולציה. יצרן שמשפר את הקיים ולא ממציא לנו כל פעם את העולם מחדש...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מעניין איזה אבזור צ'מפיון יורידו, ואיזה בוטנים יציעו בעלאק "תנאי הזמנה מיוחדת" :\

 

ג'אנטים בטח ירדו מידה, פנסי הלוגן רגילים, המסך בין מד סל"ד למהירות ירד, התנעה בכפתור תרד - מה עוד?

 

לפחות דוושת הגז (כך נראה) מחוברת לרצפה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מצד אחד מוזר שזה העדכון - במיוחד לאור ההחלטה על אי שימוש ב MBQ. האם ב VW לא החליטו מה רוצים מהנישה הזו. או שמרגישים שאפשר למתוח את הדגם עוד קצת.

 

בכל אופן, לא פעם, אני מעדיף אבולוציה מרבולציה. יצרן שמשפר את הקיים ולא ממציא לנו כל פעם את העולם מחדש...

זאת רק מתיחת פנים לדגם הקיים, קצת אבזור, קצת פלסטיקה חדשה ואפילו רענון בהיצע המנועים, השירוקו MK4 שבטח תעשה שימוש בMQB תושק ב2016.

 

אני בכל מקרה אהבתי את הקודמת וקצת סולד מהתפשטות האין סופית של פנסי הלדים, אולי די? אאודי התחילו עם זה, נראה טוב שם.

Audi S3 8P - APR Stage 2+


×
×
  • תוכן חדש...