Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכתב לי בפרטי ע"י מי מבאי הפורום בכלל ושירשור זה בפרט כי ציטוט "בתגובתך לשרשור שנחום פתח, הרסת את הכוונה הטובה שלו."

במידה וכך נראים הדברים ולו ע"י חבר פורום אחד, לא זאת הייתה כוונתי.

נחום קבל התנצלותי.

שבוע טוב

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
המפגש הצפוני מעולם לא התיימר לעשות כן מול הרשויות .

זהו מפגש חברתי נטו . לחם ושעשועים?! :?

ולהזכירך , אני חבר מועדון החמש מזה למעלה מ 20 שנה. כמו עוד כמה מחבריך למפגש הצפוני. :mm_yeah:

מועדון החמש כן מתיימר לקדם את הנושא. מתיימר? הייתי אומר מנסה, משתדל, עושה כמיטב יכולתו... :brickwall:

 

נראה כמה זמן נמתיןעד שנוכל לייבא באופן מסודר צמיגים למוריס ולשאר

רכבי שנות ה- 40 , ג'אנט 16 , 17 מקוריים ! "נמתין"?! אתן לך תאריך מדויק. 20.03.14. תוכל להגיע, להשפיע ואפילו להיבחר ולפעול בעצמך! לפי יכולתך כמובן... :idea:

משאבות בלם מקוריות לרכבי אספנות בלי מלחמת התשה או פנסים למניהם .

את החוויות האלו אני חוויתי וחווה כעת. אתה כנראה לא מייבא לשיפוץ אז לא חווית .

 

זהו , העיניין הוא שהמועדון לא מקדם את חבריו המשפצים

אלא נלחם לטובת חבריו המייבאים . המועדון, בעצם, לא עושה דבר. אלו רק החברים שהתנדבו ונבחרו, פועלים למען כולם. לפי הבנתם, לפי יכולתם וכן, גם לפי העניין שלהם. במיוחד בשביל זה יש מגוון תפקידים לכל אחד. :wink:

 

תמונת המצב השתנתה , שימור הייבוא :-)

צודק. יותר קל להופיע בסרטים, לצאת לטיולים, לפיקניקים ולהופיע בתצוגות. זה גם מרשים הרבה יותר ולעתים גם משתלם. את העשייה קשה מאד לראות, אז ויתרו עליה... :roll:

דרור .

​הערותי באדום.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

דורון ידידי ,

כחבר מועדון החמש ומופיע למפגשי שישי , שהם גם המפגש הצפוני ,

כן , מובילי המפגש לא התיימרו לשנות מדיניות מול הרשויות . אלא מפגש חברתי וארועים נטו . כפי שכתבתי .

וזה מה שהם עושים .

אנו חברי מועדון החמש מזה שנים רבות ומותר פעם ב 25 שנה להביע ביקורת או בקשה לנסות לשנות בכל הכח

בדיוק כפי שעושים לגבי הטבות ייבוא .

לא נאמרה מילה רעה על מועדון החמש אלא בקשה לפעול בנחישות מול סוגיה זו שמעיקה על המשפצים , ולא על המייבאים .

מדוע שיפוץ גלגל הגה של הרובר צריך לעלות אלפי שקלים מיסים ?

מדוע דוחים גלגל הגה לרכב עתיק מהסיבה "אין כרית אוויר" לא תקני - וחוזר לשולח ?

שלא לדבר על הקושי העצום לייבא צמיגים נכונים לרכבי שנות ה- 30 - 40 .

 

על סוגיות אלו צריכים להלחם כי אנו - האספנים , חברי המועדון וכל הקהילה - צודקים !

אל תהפוך את השירשור לחילוקי דעות חברתיים , אלא רק לגופו של עניין ,

ובניגוד להרבה שמעבירים ביקורת אני עשיתי לטובת המועדון במשך שנים רצופות ,

שימשתי כחבר וועד , נציג צפוני ,

ארגנתי ארועים וטיולים , הקמתי אתר באינטרנט למועדון החמש ועוד ועוד .....

שידברו אלו שעשו , מי שלא עשה או תרם , שיעשה בתורו . יעשה וידבר .

ככתוב בתורה , "נעשה ונשמע"

אני עשיתי לא מעט .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרור ידידי,

קשה לי עם כאלה שלא קוראים מה שאני או אחרים כותבים ומה שמעניין אותם זה רק להביע את דעתם...

קשה לי יותר עם אנשים שלא קוראים את מה שהם בעצמם כותבים...

"מועדון החמש כן מתיימר לקדם את הנושא."... "זהו , העיניין הוא שהמועדון לא מקדם את חבריו המשפצים

אלא נלחם לטובת חבריו המייבאים ."... " תמונת המצב השתנתה , שימור הייבוא "



זו ביקורת לא נכונה עובדתית. לא בונה, לא מקדמת ומיותרת לגמרי.



אתה מצפה שהמועדון "יילחם" מול הרשויות? חשבת פעם במה כוחו של המועדון חזק? איך הוא מצטייר בעיני הרשויות? הפקידים? המנכ"ל והשר?

איך אתה משווה "מלחמה" של אדם פרטי, בסיוע של עורך דין פרטי, שמאי פרטי, גם אם הם חברים במועדון כפי שציין נחום, ל"מלחמה" מול הרשויות על כל מה שאתה מבקש בשם המשפצים המקומיים, מטעם מועדון החמש? עם איזו תחמושת בדיוק יגיע המועדון מעבר לרצון טוב, הגיון בריא, נועם הליכות וייצוג של כ850 חבריו?

זה שהרשויות רואות במועדון החמש נציג של נושא אספנות הרכב בישראל, עובד לטובתינו, האספנים לסוגיהם. גם אלה שלא שייכים למועדון. כך לפחות מישהו שומע את אשר על ליבנו, גם אם השינויים שחלים איטיים למדי ולא תמיד בכוון "שלנו"...

אני מעריך מאד את פועלך בשיפוץ רכב מקומי, בעצמי עשיתי ועושה זאת עם הג'יפ והטריומף, כך גם את פעילותך בעבר במסגרת המועדון.

אתה בהחלט צודק במה שאתה מבקש בנוגע לחלקים לרכבי אספנות. לפחות שני משרדים מעורבים כאן, המכס ומשרד התחבורה, כל אחד והכוון שלו, כל אחד והטיעונים שלו... "מלחמה" לא פשוטה אבל דברים נעשים. בשקט, בצנעה, לא מהמקפצה...:wink:

 

נתראה בבחירות?!

 

דורון

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
נכתב לי בפרטי ע"י מי מבאי הפורום בכלל ושירשור זה בפרט כי ציטוט "בתגובתך לשרשור שנחום פתח, הרסת את הכוונה הטובה שלו."

במידה וכך נראים הדברים ולו ע"י חבר פורום אחד, לא זאת הייתה כוונתי.

נחום קבל התנצלותי.

שבוע טוב

נתי

`

 

מר דורון סגל ידידנו לפורום אספנות,

תלמד מ- nati54, תתנצל כפי שעשה חברך לפורום ולמועדון.

שבוע טוב

 

מר דורון סגל ידידנו לפורום אספנות,

תתנצל פעם נוספת על תגובתך לדרור, חברך למועדון, שנרשמה בפורום באדום, רק לפני חודשים ספורים.

ומילה אישית, אני שמח לפגוש אותך בכל הזדמנות והנסיון שלך לגשר ולהקטין את הלהבות מוערך בעיני. בטבע, צריך לפעמים שריפה גדולה בשביל לחדש את פני השטח. מי כמוכם יודעים שכך הדבר

דורון

פורסם

great job

about time

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לא כל כך ברורו מה היה כאן "אחרת". הרכב הוערך פי שתיים מהעלות- זה קורה כל הזמן. הקונה נאלץ להיעזר בשירותי שמאי, עורך דין, מה שגרם מן הסתם להוצאות נוספות. אז מה היה כאן שונה בעצם?

אריה

פורסם

כרגיל, במדינת היהודים אתה צריך להיות חמוש בעורך דין, כלכלן, יועץ, דובר והרבה זמן וכסף.

 

כלל זה מתאים לכל דבר בארץ. החל מרכישת מקרר וכלה בבית.

 

רכשתי רכבים, בתים ומה לא בארה"ב. כל כך קל כל כך פשוט.

כאן, כולם חושבים כי מציון תצא תורה ...אז לכל המעוניינים, אנחנו ממוקמים בעולם בכל הנושאים כולל טכנולוגייה שכולם כל כך מתפארים בה בערך בין אפריקה למדינות האפלות במזרח אסיה.

 

יוסי נדיבי

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

בנושא הרכב יותר בכיוון של הרפובליקה הדמוקרטית עממית של מזרח גרמניה.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...