Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

965 עד 1020 ק"ג עם מנוע בנזין, תלוי איפה קוראים.

בימינו מדובר בנתון מדהים. עם מנוע 1.2 טורבו הוא יביך כמעט כל משפחתית ברמזור ועם מנוע הדיזל הוא יהיה חסכוני ברמה של ה-AX דיזל האגדית (פחות מ-3 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה בינעירונית מתונה, פחות מ-5 ליטר ל-100 ק"מ במספר מבחני דרכים שנעשו).

 

הרכב הזה פשוט גורם למתחרות להראות רע. כמובן שהכל יקום או יפול על הגרסאות שיביאו לארץ ותמחורן.

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה תלוי אם זו גרסה שיש לה טורבו או לא ונראה לי שהמשקל יכול להגיע לנתון קצת יותר גבוה אבל לא יותר מ-1100 נראה לי. בכל אופן כמו שאמר כאן מי שרשם לפניי, הכל תלוי באיזה גרסאות יגיעו, תמחורן ואבזורן.

פורסם
כל כך לא שגרתי ומעניין,זה מה שאני מאד אוהב בסיטרואן.

מה בדיוק לא שגרתי ומעניין בעוד קרוסאובר מכוער? רכב ברמה של XM הם כנראה כבר לא יוציאו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למה לעזאזל הם חשבו לוותר על פתח המיזוג לנוסע? צרפת זו לא המדינה מהקרות באירופה... יחד עם הגג הפנורמי זה עומד להיות חממה ניידת. מקווה שלפחות זה מגיע עם שק קומפוסט

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
רכב מהמם, באמת עיצוב מחוץ לקופסה, הכל שאלה של מחיר, האם יעופו על עצמם או שיפציצו במחיר סביר.

 

ההערכות הן שזה יעלה בסביבות 110-120K

פורסם
משהו יודע אולי במקרה איזה גרסאות צפויות להגיע לארץ ומתי יתחיל הייבוא הסדיר של המכונית???

 

השמועות אומרות שיהיה מנוע 1.2 עם 82 כ"ס וגיר רובוטי.

המחיר יהיה סביב 110,000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
השמועות אומרות שיהיה מנוע 1.2 עם 82 כ"ס וגיר רובוטי.

המחיר יהיה סביב 110,000 שקלים.

 

ויש ידיעות (או שמועות) לגבי המנוע 1.2 טורבו (110 כ"ס ידני)?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עכשיו דיברתי עם סיטרואן והם אמרו לי שהקקטוס תעלה בסביבות 135K...ועוד אנחנו היינו אופטימים וחשבנו שתעלה פחות ודרך אגב זה לדגם ה-1.2 טורבו 110 כ"ס ידני...

פורסם
עכשיו דיברתי עם סיטרואן והם אמרו לי שהקקטוס תעלה בסביבות 135K...ועוד אנחנו היינו אופטימים וחשבנו שתעלה פחות ודרך אגב זה לדגם ה-1.2 טורבו 110 כ"ס ידני...

 

עם המחיר הזה, אין להם טעם בכלל בלהתחיל לשווק את המכונית בארץ...וחבל, יש לי מראה ייחודי ויכלה להצליח. מצחיק שההחלטה של הקונצרן לשווק את הסיטרואן כמשהו יותר עממי ואת פיג'ו כיותר פרימיום, לא באה בארץ לידי ביטוי אלא בהפרש של כמה שקלים בין C1 ל 107.

פורסם

135K?

במחיר הזה הוא מתייצב נגד סובארו Xv, סוזוקי קרוסאובר וסקודה ייטי. כל אחד מהם גדול יותר, מאובזר יותר ובאופן כללי מציע יותר רכב לשקל מהקקטוס.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
135K?

במחיר הזה הוא מתייצב נגד סובארו Xv, סוזוקי קרוסאובר וסקודה ייטי. כל אחד מהם גדול יותר, מאובזר יותר ובאופן כללי מציע יותר רכב לשקל מהקקטוס.

 

שלא לדבר שאין שם 4X4 שיש בסובארו, ומבחינת אבזור דווקא לא חסר לסיטרואן אבל מי ישלם 135,000 בשביל חלונות אחוריים שלא נפתחים כמו שצריך מאחורה וגיר ידני??? הגזימו כאן, אם זה היה עולה 110-120K היה אולי יכול להיות להם מיני להיט אבל ככה, אין מצב, יצטרכו להוריד את המחיר.

פורסם

בחו"ל, מחירי הדגם מקבילים לאלו של ה-2008, כך שאין ממש מה לצפות להפתעות מיוחדות למעט יתרון של מנוע מודרני לעומת ה-1.6 הוותיק עם התיבה המיושנת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...