Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה החדשה - ריקול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בסך הכל ריקול, יצרנים רבים עושים זאת.

ממש שמחה לאיד - מחפשים צרות אצל אחרים כדי לחיות בשקט עם הצרות שלהם.

 

אני אישית מעדיף טויוטה עם recall מאשר VAG עם גיר דפוק בלי recall.

 

מסכים.

 

איזה הגזמות הרצתם כאן. כולה ריקול... מה זה דבר שחדש לכם בעולם הרכב?

 

היום ריקולים זה דבר מקובל וכל יצרן כמעט חווה את זה, לדעתי זה חלק לא נפרד מהשירות ללקוח. יש חברות מסוימות שמודעות לבעיות כאלה ואחרות ברכבים שלהם, אבל לא מוציאים לזה ריקול (לאו דווקא וואג, יש עוד יצרנים שלא פועלים עד שקורה משהו שמצריך את התערבותם). הם טעו (חשד לטעות) וקראו לבעלי הרכבים לבוא לתקן בכל מקרה, עוד לפני שמישהו בכלל התלונן או שם לב. לא רואה כאן איפה הבעיה. אם המקרה היה קורה לכמה אנשים באמת והיצרן לא היה מוציא ריקול, זאת בעיה. לא הפוך. לא רואה סיבה להשמיץ את המותג. לא הפעם לפחות...

 

ריקול לא מעיד על טיב הרכב ואמינותו.

 

ולא אני לא אוהב במיוחד את טויוטה כחברה או את הקורולה כדגם. אבל מדובר בחברה שמייצרת מכוניות טובות ומשביעות רצון, גם אם לא כ"כ מלהיבות או מיוחדות.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואו. טויוטה הוציאו ריקול. עוד פעם. תביאו את הלפידים והקלשונות. לשרוף להם את המפעלים. לפטר את כולם.

 

ברצינות? אז הוציאו ריקול. אני מפציר בכל המלעיזים להכנס ללינק ולמצאו חברה אחת שלא הוציאה ריקול בשנה-שנתיים האחרונות. טויוטה פשוט זוכה לאובר פרסום בגלל המקרים עם הדוושה (שאגב עדיין לא נפתרו ולא נמצאה הסיבה החד משמעית לתאונה, בדיוק כמו שאריק אמר).

 

בקיצור, אין חברה שלא מוציאה ריקולים. אגב מה שנאמר פה על חברות שיודעות על תקלות ולא מוציאות ריקול זה חתיכת שטות עצומה. חברה מחוייבת להוציא ריקול אם היא מגלה שיש כשל כלשהו בייצור שמשפיע על הבטיחות (!) ריקולים הם תיקונים שחובה לבצע כי הם מטפלים בבעיות בטיחותיות למעשה, בעל רכב שלא מתקן ריקול לא יכול לחדש את הרשיון.

 

הבעיה עם ה-DSG היא לא בטיחותית אז לא מוציאים עליה ריקול. מוציאים (והוציאו) את המשהו האחר הזה שכרגע שכחתי איך קוראים לו (קריאת שירות, או משהו).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מסכים.

 

איזה הגזמות הרצתם כאן. כולה ריקול... מה זה דבר שחדש לכם בעולם הרכב?

 

היום ריקולים זה דבר מקובל וכל יצרן כמעט חווה את זה, לדעתי זה חלק לא נפרד מהשירות ללקוח. יש חברות מסוימות שמודעות לבעיות כאלה ואחרות ברכבים שלהם, אבל לא מוציאים לזה ריקול (לאו דווקא וואג, יש עוד יצרנים שלא פועלים עד שקורה משהו שמצריך את התערבותם). הם טעו (חשד לטעות) וקראו לבעלי הרכבים לבוא לתקן בכל מקרה, עוד לפני שמישהו בכלל התלונן או שם לב. לא רואה כאן איפה הבעיה. אם המקרה היה קורה לכמה אנשים באמת והיצרן לא היה מוציא ריקול, זאת בעיה. לא הפוך. לא רואה סיבה להשמיץ את המותג. לא הפעם לפחות...

 

ריקול לא מעיד על טיב הרכב ואמינותו.

 

ולא אני לא אוהב במיוחד את טויוטה כחברה או את הקורולה כדגם. אבל מדובר בחברה שמייצרת מכוניות טובות ומשביעות רצון, גם אם לא כ"כ מלהיבות או מיוחדות.

 

ריקול זה בהחלט דבר מקובל בכל היצרנים.

ריקולים בכמות שטויוטה מוציאה זה חריג ויוצא דופן.

וזה עדיין להרוג יום במוסך..

פורסם
צודק, עדיף לא לבלות במוסך "זמן שרוף" לריקול אלא לבלות בהמשך במוסכים יותר מאשר על הכביש. :roll:

רוצים דוגמאות מרכבים "אירופיים" (גרמניה זה באירופה...)

 

לפחות הרכבים הגרמנים[והאירופאיים] עוצרים שלוחצים גז..

אני רוצה לראות אותך בכביש מהיר לוחץ ברקס ו..הרכב לא עוצרֱ,רק בגלל שאחד היפנים פישל בג-ד-ו-ל.

פורסם

הריקול הזה מתווסף לתחושה הקצת זולה של הרכב הזה , כנראה שזה המחיר של ייצור בטורקיה.

גילוי נאות , אני בעלים של אחת כזו , יום ראשון אבדוק אם אני ברשימת הRECALL

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפחות הרכבים הגרמנים[והאירופאיים] עוצרים שלוחצים גז..

אני רוצה לראות אותך בכביש מהיר לוחץ ברקס ו..הרכב לא עוצרֱ,רק בגלל שאחד היפנים פישל בג-ד-ו-ל.

 

על כמה מקרים כאלה שמעת באמת?

לא שזה לא חמור, אבל מדובר על יצרן שמייצר כמות מטורפת של מכוניות בכל שנה, ואת כמות המקרים אפשר אולי לספור על יד אחת.

מה גם שהדוושה המדוברת בכלל לא יוצרה ע"י טויוטה אלא ע"י קבלן משנה.

 

תמשיכו לדבוק בגרסת "הרכב לא בולם", אין לכם משהו אחר להאחז בו...

פורסם
לפחות הרכבים הגרמנים[והאירופאיים] עוצרים שלוחצים גז..

אני רוצה לראות אותך בכביש מהיר לוחץ ברקס ו..הרכב לא עוצרֱ,רק בגלל שאחד היפנים פישל בג-ד-ו-ל.

 

קשקשן, זה לא קרה אז אל תדבר שטויות ותשמיץ סתם.

ורק שתיהיה בעניין זו הוצאת דיבה מה שאתה עושה פה אז במקומך הייתי נזהר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אל תשכחו שטויוטה לוקחת אחריות. נכון שזה מעיק ומעצבן כל שניה ריקולים, אבל היא מנסה לקחת אחריות. בכל מקרה אי אפשר להגיד שטויוטה פעם הייתה טובה והיום לא מכיוון שפעם לא הייתה באמת טכנולוגיה אלא פשטות יעילה.

 

בכל אופן מה שמצחיק אותי קצת זה שגם בעבר הדגמים מטורקיה הגיעו עם בוצה מהמנוע וכל מיני דברים אחרים והיום הריקול החדש הוא מהדגם הטורקי. (אני לא מנסה לרמוז על היעילות הטורקית, אבל צירוף מקרים מצחיק וקצת עצוב).:arrow:

פורסם

אז אתה מאשים את הטורקים בפאשלות של טויוטה?

ואת הסינים עם הקריאת שירות של החלונות חשמל?

ואת מי אתה מאשים בדוושת הגז שנתקעה?

קשה לך לקבל שהיצרן לא אמין כמו פעם?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

שוב, לא הוכח שהיה כשל בתאונה הזו.

אתה מוזמן לבדוק אותי.

ובכל מקרה דובר על דוושת גז שנתקעה לא על בלמים שלא פעלו.

והוכח שבתאונות שהיו בארה"ב לא היה כשל ברכב אלא שטיח שנתקע מתחת לדוושה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הגורם העיקרי לתאונה היה פאניקה יוצאת דופן אשר תורגמה לחוסר יכולת ולא דוושה/שטיח/סופה סולרית.

 

ממשל ארה"ב, כחלק מנסיונותיו להציל את תעשיית הרכב הכושלת שלהם, עשו ממנה מטעמים מעל ומעבר לכל קמצוץ של פרופורציה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
קשקשן, זה לא קרה אז אל תדבר שטויות ותשמיץ סתם.

ורק שתיהיה בעניין זו הוצאת דיבה מה שאתה עושה פה אז במקומך הייתי נזהר.

 

לא קרה שבעלי טויוטה לחצו ברקס והרכב לא עצר?...

באיזה עולם אתה חי ?!

לגבי האיום הקטן שלך,תדחוף אותו לתח*.


×
×
  • תוכן חדש...